Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony w sprawie wyboru banku udzielającego kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzyce.

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-432 Gorzyce, ul. Sandomierska 75
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8361801, 8362075, 8362408 , fax. 015 8362209
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Sandomierska 75 75
    39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie
    tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, fax. 015 8362209
    REGON: 83040916900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony w sprawie wyboru banku udzielającego kredytu długoterminowego dla Gminy Gorzyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na okres 8 lat w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2011 rok z terminem spłaty od l stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2019 roku. Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 66.11.30.00 - 5 3.2. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego: 3.2.1. od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 r. 3.2.2. uruchomienie kredytu nastąpi w 3 transzach, określenie terminów uruchomienia i kwot transz zostanie uregulowane w umowie, 3.3. Harmonogram spłaty kredytu: 3.3.1. 2012 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł.. 3.3.2. 2013 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.3. 2014 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.4. 2015 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.5. 2016 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł.. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.6. 2017 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł.. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.7. 2018 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.3.8. 2019 rok - do 31 marca - 62 500 zł. do 30 czerwca - 62 500 zł. do 30 września - 62 500 zł. do 31 grudnia - 62 500 zł. 3.4. Spłata odsetek następować będzie w terminach płatności rat kapitałowych. 3.5. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według stopy zmiennej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR- l M ogłoszonej przez NBP dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku. 3.6. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 3.7. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 3.8. W sytuacji gdy kredyt spłacony będzie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 3.9. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługa kredytu. 3.10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w PLN. 3.12. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego, z wykorzystaniem do 31 grudnia 2011 roku, na podstawie pisemnej dyspozycji Zamawiającego. 3.13. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji dołącza się sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Rb-NDS o nadwyżce-deficycie za 2009 r. i 2010 r. oraz za II kw. 2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach