Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3545587 , fax. 052 3574667
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Poznańska 97 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3545587, fax. 052 3574667
REGON: 09235878000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.lo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony nr M-14/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowo-budowlane w Oddziale Neurologii Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) Miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu na wskazany rachunek bankowy: - Bank : Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz Nr rachunku: 8815
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu wymagane są następujące warunki: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , w tym względzie : kierownik budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie , Osoba wymieniona wyżej musi: a. posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), b. posiadać wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego (aktualny), c. a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r. - decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (lub zaświadczenie). 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia. 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa za?pewniająca wykonanie zamówienia . 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszego zaproszenia oraz dokumenty potwierdzające ich spełnianie winny być złożone najpóźniej w dniu złożenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że kierownictwo budowy posiada wymagane uprawnienia: 1) wykaz kadry odpowiedzialnej za wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z załączonymi do wykazu kopiami uprawnień budowlanych (wymienionych w wykazie osób) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wzór wykazu - zał. nr 5 do siwz), 2) aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie są jej członkami, 3) decyzję (lub zaświadczenie o wpisie) wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego - jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14.02.1995r. 3. Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy następujące dokumenty i oświadczenia: a) wykaz zrealizowanych i realizowanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym 1 dostawa odpowiadająca swoją wartością łącznej wartości, na jaką składana jest oferta , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dokumenty potwierdzające, że usługi objęte wykazem, o którym mowa wyżej, zostały wykonane należycie; b) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw winny zawierać następujące informacje: - Nazwa Zamawiającego - przedmiot umowy - wartość brutto umowy - czas trwania umowy ( także dostawy jeszcze realizowane ) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do występowania w jego imieniu (wymagane stosowne pełnomocnictwo). Ponadto do oferty należy dołączyć: Oświadczenia: 1) o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców (wymienić podwykonawców, jeżeli dotyczy), 2) o okresie gwarancji jakości i okresie rękojmi za wady (min 60 miesięcy ), 3) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 4) o ubezpieczeniu robót od odpowiedzialności cywilnej, 5) o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w pkt. III.6. niniejszej specyfikacji, Uwaga Ww. oświadczenia można złożyć na jednym zbiorczym oświadczeniu w kolejności od 1 - 5. 4).Wypełniony załącznik nr 1 Oferta.. 5) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp (wzór - zał. nr 4 do siwz). 6) Zobowiązanie do wpłacenia (wniesienia) zabezpieczenia należytego wykonania umowy o wartości 7 % ceny ofertowej w przypadku wygrania przetargu. 7) Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszozino.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27