Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Dąbrowskiego 46
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 08 04 , fax. 52 386 08 04
  • Data zamieszczenia: 2012-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią
    ul. Dąbrowskiego 46 46
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 08 04, fax. 52 386 08 04
    REGON: 09308959400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr-naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w ramach projektu systemowego pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego, realizowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów,szkoleń na terenie powiatu nakielskiego w miejscowości Nakło nad Notecią. Kursy,szkolenia są skierowane do osób niepełnosprawnych - Beneficjentów Ostatecznych projektu systemowego realizowanego w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. pn. Aktywna integracja szansą aktywnego rozwoju mieszkańców Powiatu Nakielskiego. 1) Termin kursów,szkoleń: od dnia podpisania umowy do 30.11.2012 r. 2) Miejsce szkolenia: Szkolenia,kursy w formie wykładów i warsztatów odbędą się na terenie powiatu nakielskiego - miasta Nakło nad Notecią. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w innej miejscowości niż Nakło nad Notecią, pod warunkiem, że szkolenie będzie odbywać się na terenie powiatu nakielskiego, a wykonawca zapewni (na własny koszt) dojazd każdemu uczestnikowi szkolenia. 3) Wykonawca zapewnia: a) warunki lokalowe, sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, spełniające wymogi w zakresie BHP i p. poż.; b) program szkolenia dostosowany do charakterystyki grupy; c) materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu). Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwie części: Część 1: Liczba uczestników: łącznie 46 osób niepełnosprawnych (w tym z zaburzeniami narządu wzroku, słuchu oraz z ograniczeniami narządów ruchu) w zakresie kursów,szkoleń tj.: 1) Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 145 godzin zajęć dydaktycznych w tym 50 godz. teorii i 95 godz. zajęć praktycznych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników, 2) Kurs komputerowy - 64 godziny (podstawowy, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 3. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 11 uczestników, 3) Kurs komputerowy - 64 godziny (średnio-zaawansowany, tj. 1. Microsoft Office Word 2007; 2. Microsoft Office Excel 2007; 3. Microsoft Office Access 2007; 4. Microsoft Office PowerPoint 2007, 5. Internet - Używanie przeglądarki, Korzystanie z sieci, Wydruki z sieci, Komunikacja elektroniczna, Korzystanie z e-maili, Zarządzanie skrzynką pocztową; 6. Obsługa podstawowych funkcji systemu Windows). Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 8 uczestników, 4) Kurs florystyczny - 80 godzin ( w tym min 70 godz. zajęć praktycznych). Program kursu:, gatunki i pielęgnacja roślin, teoria florystyki oraz materiałoznawstwo, zasady kompozycji oraz teoria barw, organizacja miejsca pracy, w tym prowadzenie własnej działalności gospodarczej, BHP w zawodzie florysty, zajęcia praktyczne. Zajęcia praktyczne odbywać się będą z wykorzystaniem kwiatów ciętych, sztucznych oraz innych elementów dekoracyjnych w tym: układanie wiązanek okolicznościowych, ślubnych, pogrzebowych, świątecznych oraz układanie: kompozycji z kwiatów ciętych, koszy kwiatowych. Koszt kursu obejmuje wszelkie materiały szkoleniowe i florystyczne. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników 5) Kurs obsługi wózków widłowych (akumulatorowych, spalinowych) - 2-4 tygodnie (minimum 67 godzin), kurs obejmuje: podstawy prawne, transport wewnątrzzakładowy, budowa i działanie podzespołów, obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, bhp, ppoż., pierwsza pomoc, jazda wózkami. Kurs obejmuje również szkolenie na wymianę butli gazowych LPG w wózku widłowym. Kurs kończy się uzyskaniem świadectwa ukończenia kursu i zaświadczenia Urzędu Dozoru Technicznego, uprawniającym do obsługi wózków widłowych; 6 uczestników, 6) Kurs masażu - 70 godzin, kurs obejmuje: 1. Teoria masażu i techniki masażu klasycznego; 2. Anatomia i fizjologia - poznanie mechanizmu działania masażu i jego fizjologicznego wpływu na człowieka; 3. Masaż klasyczny: - zajęcia praktyczne, - nauka technik masażu, - masaż całościowy ciała, - masaż relaksacyjny, - masaż odchudzający; 4. Masaż leczniczy: - zajęcia praktyczne, - kształcenie umiejętności wykonania poszczególnych ruchów w masażu; 5. Masaż sportowy: - zajęcia praktyczne, - masaż sportowy w procesie odnowy biologicznej, - główne zasady i warunki wykonywania masażu sportowego, - rodzaje masażu sportowego; 6. Inne techniki: - zajęcia praktyczne, - poznanie dodatkowych technik masażu klasycznego. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 6 uczestników; 7) Kurs księgowo - kadrowy (podstawowy) - 100 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem, obejmujące zagadnienia: podstawy prawne i organizacyjne księgowości, konta księgowe, system prawa podatkowego w Polsce, formy rozliczania się podatników z Urzędem Skarbowym, zastosowanie zasad rachunkowości, podstawowe zasady ewidencji na kontach księgowych, Zakładowy Plan Kont, organizacja obiegu dokumentów w firmie, sprawozdawczość finansowa, omówienie przykładowych dokumentów w księgowości, zestawienie obrotów i sald, bilans, rachunek przepływów środków pieniężnych, analiza wskaźnikowa, System Ubezpieczeń Społecznych, Ubezpieczenie zdrowotne, zgłoszenie i inne deklaracje do ZUS, rozliczenia z ZUS, Prawo Pracy i umowy cywilnoprawne, dokumentacja pracownicza od CV do Świadectwa pracy, dane osobowe i ich przetwarzanie, potrącenia obligatoryjne i fakultatywne, podstawowa dokumentacja płacowa, naliczanie wynagrodzeń. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia/ świadectwa/certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników; 8) Kurs księgowo - kadrowy (średnio-zaawansowany) - 120 godzin. Szkolenie przygotowujące do prowadzenia dokumentacji kadrowo - płacowej i zarządzania biurem. Obsługa programu kadrowo - płacowego Gratyfikant, Rachmistrz, Symfonia, Płatnik, a także maszyn i urządzeń biurowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia, świadectwa,certyfikatu ukończenia kursu; 2 uczestników; 9) Kurs sprzedawcy z obsługą kasy fiskalnej. Tematyka zajęć: organizacja działalności handlowej, towar jako przedmiot handlu, sztuka sprzedawania, dokumentacja handlowa, wystawianie rachunków i faktur, etyka zawodu sprzedawcy, kultura obsługi klienta, obsługa kas fiskalnych, ćwiczenia z zakresu sprzedaży. Cykl szkolenia na kursie obejmuje: 23 godz. Teoretycznych, 67 godz. zajęć ćwiczeniowych. Kurs kończy się uzyskaniem zaświadczenia,świadectwa, certyfikatu ukończenia kursu - 1 uczestnik. Część 2: Kurs prawa jazdy kat. B. Liczba uczestników: 8 osób niepełnosprawnych. Wykonawca w cenie oferty zapewnia opłatę lekarza oraz pierwszą opłatę egzaminacyjną w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Kurs musi obyć się zgodnie z zasadami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 ze zm.). Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa zobowiązana jest dostarczyć w terminie 7 dni do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nakle nad Notecią potwierdzone za zgodność z oryginałem: specyfikację kategorii poniesionych wydatków i kwot tych wydatków, kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, kserokopię protokołu egzaminacyjnego, kopie ankiet służących do oceny kursu. Wyłoniony wykonawca (najpóźniej do dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu: 1) program kursu, który powinien zawierać w szczególności: nazwę kursu, czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), 2) harmonogram zajęć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.nakielski.lo.pl/?cid=294
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach