Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w obiekcie PWST Wydział Teatru Tańca przy ul. Piłsudskiego 24 a w Bytomiu.

Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-109 Kraków, ul. Straszewskiego 21-22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2013-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego w Krakowie
    ul. Straszewskiego 21-22 21-22
    31-109 Kraków
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwst.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w obiekcie PWST Wydział Teatru Tańca przy ul. Piłsudskiego 24 a w Bytomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. - o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) oraz usług portierskich w obiekcie PWST Wydział Teatru Tańca w Bytomiu, ul. Piłsudskiego 24a, obejmującym budynek dydaktyczny, teren podwórka z miejscami do parkowania oraz wjazd - służebny dla budynków przedszkola i Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 36 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia, nie wcześniej niż od 3 stycznia 2014 r. (albo do wyczerpania 26 304 osobogodzin świadczenia usługi ochrony, o ile nastąpi to wcześniej). 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona budynku przy ul. Piłsudskiego 24 a w Bytomiu i przyległego terenu, tj. podwórka z miejscami do parkowania oraz wjazdu - służebnego dla budynków przedszkola i Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Obsługa całodobowej ochrony ma zapewnić ochronę obiektu przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem, wandalizmem, nieuprawnionym wstępem na teren obiektu. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie w okresie 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy albo do wyczerpania 26 304 osobogodzin świadczenia usługi ochrony. Budynek i teren powinien być chroniony przez 24 godz. na dobę przez wszystkie dni miesiąca w systemie jednoosobowym. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić możliwość świadczenia usługi ochrony przez dodatkowego pracownika ochrony z licencją pierwszego stopnia (podwójna obsada) przez wskazaną przez zamawiającego liczbę godzin. Ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżuru przez uprawnionych pracowników ochrony, zatrudnionych przez wykonawcę na obszarze chronionym, obejmującym budynek i przyległy teren oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych terenu i budynku przy ul. Piłsudskiego 24 a w Bytomiu. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy: a) Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy do sal dydaktycznych wydawanych pracownikom Uczelni oraz studentom. b) Wydawanie i ewidencjonowanie kluczy do biur i magazynów wydawanych wyłącznie pracownikom uczelni. c) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych po sprawdzeniu na wykazie, w którym pokoju dana osoba mieszka. d) Przyjmowanie korespondencji, paczek dla pracowników Uczelni po godzinach pracy administracji Uczelni, prowadzenie ich ewidencji i wydawanie za potwierdzeniem odbioru. e) Informowanie studentów, pracowników, widzów i innych interesariuszy zewnętrznych o topografii obiektu. f) Prowadzenie ewidencji usterek powstałych na terenie budynku i zgłaszanie ich administracji obiektu. g) Obchód budynku i sal, zwłaszcza po zajęciach oraz w ciągu nocy (kontrola zamknięcia okien, sprawdzenie w koszach i za kotarami, czy nie znajdują się tam niedopałki papierosów, wyłączanie zbędnego oświetlenia, sprawdzenie, czy w toaletach i innych pomieszczeniach nie nastąpił wyciek wody czy inna awaria). h) W razie stwierdzenia nieprawidłowości pracownik Wykonawcy zobowiązany jest do podjęcia stosownych działań zabezpieczających miejsce występowania usterki oraz zapobiegających powstawaniu dalszych szkód lub zwiększeniu rozmiarów szkody. Prowadzenie książki dyżurów portierni stanowiącej rejestr wszystkich dyżurów. i) Zgłaszanie awarii windy w budynku serwisantowi windy. j) Obsługa systemów wspomagających ochronę: -systemu nadzoru wizyjnego (włącznie z kopiowaniem nagrań na płyty na polecenie administratora obiektu), -systemu kontroli dostępu (domofonowy). k) Wzywanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie obiektu albo stwierdzenia zakłóceń przez nie porządku publicznego. l) Dbanie o czystość i estetykę w portierni. m) Przestrzeganie zasad dotyczących utrzymania porządku i bezpieczeństwa na terenie Uczelni, określonych w art.227 ustawy z dn. 27.07.2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz U. nr 164, poz. 1365, z późn. zm.). n) W dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty, a także w pozostałe dni w godzinach od 18.00 do 6.00 wykonawca jest zobowiązany zapewnić utrzymanie w czystości oraz odśnieżenie pasa chodnika przed budynkiem od strony ulicy oraz terenu podwórka (w sposób zapewniający drożność pasa komunikacyjnego), przy użyciu materiałów Zamawiającego. o) Zamykanie bramy wejściowej na teren Uczelni wg zasad określonych przez administratora obiektu. p) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia usług lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu obiektu każdego pracownika wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące przepisy prawa i zapisy umowy. r) Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wymienionych w treści SIWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu i zakresu jego funkcji. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez pracowników orzeczonego lekkiego lub umiarkowanego stopnia niepełnosprawności, jeżeli będą posiadać aktualne badania wykonane przez lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do skutecznego wykonywania zadań pracownika ochrony oraz aktualne specjalistyczne badania psychofizyczne dopuszczające do wykonywania zadań ochrony przez licencjonowanych pracowników ochrony. s) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu. t) Wykonawca wyposaży ochronę w estetyczne umundurowanie służbowe, przyjęte u Wykonawcy, jednoznacznie identyfikujące ich jako służbę ochrony. u) Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o własne zmotoryzowane załogi (grupy) interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy grup interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z grupą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w godzinach od 7.00 do 19.00, oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego w BANK ZACHODNI WBK S.A. 24 Oddział w Krakowie nr 91 1500 1487 1214 8007  2258 0000. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwst.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach