Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6652295 , fax. 042 6652080
- Data zamieszczenia: 2014-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6652295, fax. 042 6652080
REGON: 47075497600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót związanych z kompleksowym remontem budynku KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksowym remontem budynku KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 w zakres którego wchodzą: roboty ogólnobudowlane, przebudowa nawierzchni drogowej, instalacje elektryczne podstawowe, instalacje systemu monitoringu (CCTV), instalacja teletechniczna - strukturalna, system nagłośnienia korytarzy, system kontroli dostępu (SKD), instalacje systemu sygnalizacji pożaru (SSP), instalacja TV -SAT, instalacje wodno -kanalizacyjne, instalacje wentylacji mechanicznej, instalacje sanitarne - CO. 2.Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy nakładcze, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. W Załączniku nr 2 do SIWZ zostały również zamieszczone: dokumentacja techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią uzupełnienie dokumentacji w celu określenia technologii i standardu wykonania robót. 3. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ 4.Zamawiający przedstawia Wykonawcom dwa opracowania projektowe: dokumentację z 2011 roku opracowaną przez firmę ELETKTRA, dokumentację z 2013 roku opracowaną przez firmę INWESTPROJEKT. 5.Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje wszystkie rozwiązania objęte dokumentacją firmy INWESTPROJEKT z 2013 roku. 6.Z dokumentacji firmy ELEKTRA do wykonania są następujące roboty: w zakresie instalacji centralnego ogrzewania - cały zakres robót objęty dokumentacją; w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej - tylko układ wentylacyjny AHU02, obsługujący pomieszczenia szatni 16 - osobowej w piwnicy budynku C; w zakresie instalacji wod. - kan. - tylko instalacja kanalizacji sanitarnej dla pomieszczenia szatni 16 - osobowej w piwnicy budynku C. 7.Zamawiający wymaga zamontowania drzwi przeciwpożarowych tego samego producenta jak w ETAPIE I ( informacje w kosztorysie). 8.Ze względu na konieczność zapewnienia kompatybilności z innymi obiektami KWP w Łodzi, Zamawiający wymaga wykonania systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia systemu KaDe. 9.Zamawiający zastrzega, iż przewiduje prowadzenie robót budowlanych na obiekcie czynnym. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. 11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 12. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodne z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późn. zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobów znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2004 r., Nr 198 poz. 2041 z późn. zmianami). 13. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w przypadku dysponowania stosownymi środkami finansowymi. 14. Wymagany okres gwarancji, o którym mowa w § 10 ust. 1 wzoru umowy wynosi minimum 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 5 Formularza ofertowego - Załącznik Nr 1 do SIWZ, dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 61 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. 15. W celu zapoznania się z istniejącym obecnie obiektem KPP w Zgierzu przy ul. Długiej58/60, Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. Przeprowadzenie wizji jest dopuszczalne tylko w obecności przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Proponowany termin przeprowadzenia wizji lokalnej to 01.04. 2014r godz. 14:00 Przedstawicielami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktów w sprawie wizji lokalnej są: Janusz Łuczak tel. (42) 665 39 65. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 90 000,00 zł., słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść nie później niż przed terminem składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w pkt 12 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy, położonego w Łodzi przy ul. Chocianowickiej 198, do standardów ochrony przeciwpożarowej - etap II.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa odcinków dróg powiatowych poprzez wykonanie cienkich dywaników asfaltowych
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 5167 E - ul. Brużyca i ul. Witosa w Aleksandrowie Łódzkim
Dodano: 2015-09-29 - Przebudowa klatki schodowej i parteru budynku A Starostwa Powiatowego w Sieradzu Etap II dostosowania istniejącego budynku A do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
Dodano: 2015-09-29 - Budowa prosumenckich mikroinstalacji fotowoltaicznych w Gminie Buczek
Dodano: 2015-08-12 - WYKONANIE PRAC REMONTOWO - MODERNIZACYJNYCH W INTERNACIE PSM I i II STOPNIA W KUTNIE
Dodano: 2015-07-08 - remont wolnych lokali mieszkalnych (socjalnych) przy ul. Abramowskiego 17 m 4 i Solnej 5 m 25 w Łodzi w celu przygotowania ich do ponownego zasiedlenia, administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście.
Dodano: 2014-10-30 - Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-10-21 - Przebudowa gminnych dróg transportu rolnego oraz rowów odwadniających grunty rolne w ramach zagospodarowania przestrzeni rolniczej Obiektu Świątki
Dodano: 2014-10-10 - 1. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty zewnętrzne 2. Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Osina - Roboty wewnętrzne
Dodano: 2014-09-19