Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45057 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65 , fax. 77 443 57 39
  • Data zamieszczenia: 2018-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45057 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 443 57 36, 77 446 61 65, fax. 77 443 57 39
    REGON: 16155521000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzlk-opole.bip.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający adresy posesji, powierzchnię sprzątania określają: a) załącznik nr 1 do SIWZ – odnoszący się do sprzątania w budynkach (odpowiednio dla każdego zadania oddzielnie załącznik nr 1a – zadanie 1, załącznik nr 1b – zadanie 2, załącznik nr 1c – zadanie 3, załącznik nr 1d – zadanie 4) b) załącznik nr 2 do SIWZ – odnoszący się do sprzątania terenów zewnętrznych (odpowiednio dla każdego zadania oddzielnie załącznik nr 2a – zadanie 1, załącznik nr 2b – zadanie 2, załącznik nr 2c – zadanie 3, załącznik nr 2d – zadanie 4) 3. Na zakres usług objętych niniejszym zamówieniem składa się stałe utrzymanie czystości w budynkach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w szczególności polegające na: a) zamiataniu klatek schodowych – 3 razy w tygodniu, b) myciu klatek schodowych, parapetów, pochwytów balustrad, drzwi wejściowych, numerów budynków oraz pomieszczeń wspólnego użytku – 3 razy w tygodniu, c) zamiataniu korytarzy piwnicznych, strychów, suszarni, pralni i innych pomieszczeń wspólnego użytku mieszkańców – 1 raz w miesiącu, d) myciu okien (w tym piwnicznych) wraz z ramami, skrzynek pocztowych i reklamowych, gablot ogłoszeniowych, kasetonów domofonowych, kloszy lamp, grzejników oraz lamperii – 1 raz na kwartał (w ostatnich dwóch tygodniach kwartału), e) bieżącym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich zauważonych awarii, usterek wynikających z eksploatacji budynku, w tym informacji w zakresie tworzenia się sopli oraz nawisów śnieżnych na budynkach Gminy Opole, nieterminowego wywozu nieczystości przez firmę wykonującą te usługi oraz braku pojemników na odpady komunalne lub niewystarczającej ilości pojemników, f) zamieszczaniu na klatkach schodowych harmonogramów wykonywania prac sporządzonych przez Wykonawcę oraz regulaminów porządku domowego i innych ogłoszeń dostarczonych przez Zamawiającego, g) bieżącym usuwaniu zbędnych ogłoszeń, plakatów itp. z drzwi wejściowych, ścian, elewacji budynków Gminy Opole. 4. Na zakres usług objętych niniejszym zamówieniem składa się stałe utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, w szczególności polegające na: a) usuwaniu chwastów i trawy rosnących na rabatach przy elewacji budynków oraz z chodników i krawężników – na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie, b) sprzątaniu placów zabaw w szczególności: usuwanie odchodów zwierzęcych i innych nieczystości, opróżnianiu koszy na śmieci, zamiataniu, grabieniu - na bieżąco nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, c) sprzątaniu, grabieniu i zamiataniu terenów zewnętrznych wraz z usuwaniem z ich powierzchni wszelkich zanieczyszczeń komunalnych, opadłych i zalegających liści oraz gałęzi - na bieżąco nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, d) bieżącym wywozie liści, gałęzi oraz innych nieczystości powstałych po wykonaniu prac porządkowych – najpóźniej w dniu wykonania prac, e) myciu ławek urządzeń zabawowych oraz siłowych – 1 raz w miesiącu, f) utrzymywaniu w czystości obudów śmietnikowych i czystości wokół pojemników (sprzątanie – zamiatanie) przynależnych do budynków Gminy Opole – na bieżąco, nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu, g) przeprowadzaniu dezynfekcji pojemników na odpady komunalne oraz obudów śmietnikowych przynależnych do budynków Gminy Opole – 1 raz na miesiąc, h) przeprowadzaniu dezynfekcji pojemników na odchody zwierzęce – 1 raz w miesiącu, i) bieżącym usuwaniu skutków gołoledzi i opadów śniegu z chodników, dojść do budynków i obudów śmietnikowych poprzez odgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem - w dni robocze najpóźniej do godz. 7:00, a w dni wolne od pracy najpóźniej do godz. 8:00, j) ustawianiu skrzyń na piasek, uzupełnianiu ich piaskiem i zwożenie skrzyń po zakończonej akcji zimowej (zaopatrzenie w skrzynie i piasek należy do Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 25a ust 1 ustawy pzp). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga załączenia przedmiotowego zobowiązania do oferty. Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby. Wzór zobowiązania - załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca (dot. wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp – załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach