Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. J. Iwaszkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 721 11 26 , fax. (076) 721 11 27
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
    ul. J. Iwaszkiewicza 5
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 721 11 26, fax. (076) 721 11 27
    REGON: 39099944100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) stały nadzór nad urządzeniami dźwigowymi wyszczególnionymi w załączonym „wykazie dźwigów objętych zamówieniem” polegający na utrzymaniu urządzeń w ruchu ciągłym w sposób zapewniający niezawodne i prawidłowe ich funkcjonowanie przez okres 3 lat, a w szczególności zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników, za które Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, 2) wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych zgodnie z postanowieniami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2003 nr 193, poz.1890 z późn. zm.), w tym: a) wykonywanie przeglądów konserwacyjnych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 2 do umowy przynajmniej raz na 30 dni, b) wykonywanie przeglądów okresowych półrocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 3 do umowy przynajmniej raz na pół roku, c) wykonywanie przeglądów okresowych rocznych zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 4 do umowy przynajmniej raz w roku; 3) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) oraz usuwanie awarii i usterek we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, które obejmuje w szczególności: A. Prowadzenie na bieżąco kontroli stanu technicznego dźwigów, w tym: a) sprawdzanie stanu technicznego mechanizmów napędowych dźwigów, b) sprawdzanie działania urządzeń bezpieczeństwa drzwi przystankowych i drzwi szybowych, c) sprawdzanie działania wskaźników sygnalizacji oświetlenia oraz oświetlenia kabin i uzupełnienia ewentualnych braków, d) sprawdzanie luzu pomiędzy ślimakiem a ślimacznicą oraz stanu łożysk, e) sprawdzanie i regulacja szczęk hamulcowych a także sprzężenia ciernego między kołem ciernym, a linami nośnymi, f) sprawdzanie mocowania lin oraz elementów nośnych kabiny i przeciwwagi, g) sprawdzanie i regulacja naciągu oraz sprawdzenie stanu zużycia lin nośnych w zakresie ewentualnych deformacji i pęknięć, regulacja naciągu, h) sprawdzanie mocowania prowadnic kabiny i przeciwwagi z dokonaniem koniecznych poprawek, i) sprawdzanie pracy i regulacja przełączników piętrowych, smarowanie rolek napędowych, j) sprawdzanie działania urządzeń zabezpieczających przed przeciążeniami oraz zabezpieczeń termicznych i zaniku fazy, k) próby funkcjonalne obwodów sterowniczych ,w tym bezpieczeństwa całego dźwigu, l) sprawdzanie układów zasilania i sterowania, m) sprawdzanie działania kaset wezwań, działania drzwi szybowych, amortyzatorów połączone z ewentualną wymianą uszkodzonych elementów, n) wykonywanie innych prostych czynności konserwacyjnych zapewniających bezpieczeństwo i utrzymanie dźwigów w ciągłym ruchu, o) czyszczenie elementów mechanicznych. B. Reagowanie na nieprawidłowości w pracy urządzeń zgłaszane przez Zamawiającego całodobowo we wszystkie dni tygodnia, w tym w ramach pełnienia dyżuru pogotowia dźwigowego C. W przypadku niemożliwości natychmiastowego usunięcia awarii lub usterki – zabezpieczenie dźwigu przed możliwością spowodowania zagrożenia oraz przed dostępem osób niepowołanych. 2. Warunki dotyczące wykonania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i materialną za należyte wykonanie usługi przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej oraz przed Zamawiającym w okresie trwania umowy. 4. Zamawiający wymaga, aby zakres zamówienia określony w pkt 1 w pkt.1), 2) i 3) był wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę (za wyjątkiem wykonywania pomiarów elektrycznych, które mogą być zlecone innemu podmiotowi). 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp - Zamawiający wymaga świadczenia usługi o ściśle określonym standardzie, który określają m.in. przepisy ustawy o Dozorze Technicznym z dnia 20.12.2000 roku - określającej zasady zakres i formy dozoru technicznego, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29.10.2003 roku, w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji transportu bliskiego oraz norma PN-EN 13015:2003 - Konserwacja dźwigów i schodów ruchomych. 6. Wykonawca zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §13 projektu umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą w wysokości 3.000 zł. 2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania : „PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W LEGNICY” Znak sprawy WSzSL/DZ-46/17” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Postanowienia o których mowa w pkt 6 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że  poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.  Nr 96, poz. 620). 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy,  ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny ofert oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą, którą stanowi formularz ofertowy (druk oferty) - stanowiący załącznik nr 3 do siwz: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 2 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1 oraz pkt. 1.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.4. zobowiązanie (w formie oryginału), o którym mowa w w Rozdziale VII.A siwz – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach