Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 45-315 Opole, Ul. Głogowska 27
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 579 895 , fax. 774 552 979
- Data zamieszczenia: 2013-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji
Ul. Głogowska 27 27
45-315 Opole, woj. opolskie
tel. 774 579 895, fax. 774 552 979
REGON: 00019671800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcre.opolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na opracowaniu i dostawie 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych na potrzeby projektu pod nazwą Fascynujący świat nauki i technologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na autorskim opracowaniu i dostawa 24 ścieżek edukacyjnych realizowanych metodą projektu do pracy z uczniami szkół podstawowych umożliwiających rozwijanie zainteresowań w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz matematyczno - przyrodniczych, w szkołach biorących udział, w projekcje realizowanym przez Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Opolu finansowanego przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas I ( pierwszych ) 2 w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 matematycznych - przyrodniczych; b) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas II ( drugich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; c) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas III ( trzecich) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; d) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas IV ( czwartych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; e) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas V ( piątych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych; f) zakup 4 zestawów ścieżek edukacyjnych opracowanych metodą projektu edukacyjnego do pracy z uczniami klas VI ( szóstych) 2 zestawy w zakresie przedmiotów humanistycznych oraz 2 zestawy matematycznych - przyrodniczych. 3. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów humanistycznych zawierają takie elementy jak: a) poszukiwanie informacji z wykorzystaniem różnych źródeł; b) zadania kształtujące umiejętności planowania działań (pracy i nauki); c) ćwiczenia uwzględniające zajęcia sportowo - rekreacyjne; d) ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo - ruchową (plastyczne, muzyczne, teatralne). 4. Wszystkie ścieżki /projekty edukacyjne, w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych zawierają takie elementy jak:a) zadania/ćwiczenia uwzględniające doświadczenia z zakresu pomiarów i monitoringu środowiska; b) zadania/ćwiczenia rozwijające umiejętności logicznego myślenia (gry matematyczne, doświadczenia i działania związane dokonywaniem, pomiarów, konstruowaniem i budowaniem prostych elementów). 5. Każda ścieżka/projektu edukacyjnego zawiera: a) elementy związane z potencjałem i możliwościami uczniów tj. uczniami z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk humanistycznych oraz z trudnościami i zdolnościami z zakresu nauk matematyczno - przyrodniczych; b) cele dydaktyczne i wychowawcze, stanowiące opis wiadomości i umiejętności, zdobywanych w toku realizacji projektu; c) ustalenie hierarchii poszczególnych elementów zajęć, wraz z podaniem szczegółowego przebiegu zajęć i ich formy, z podziałem na części i czas przeznaczany dla każdej z nich; d) opis metod pracy stosowanych w trakcie realizacji projektu edukacyjnego (wykładu, pokazów, ćwiczeń, doświadczeń); e) proponowaną ewaluację zajęć, która odpowie na pytanie czy uczniowie uczestniczą-cy w realizacji wybranego projektu poszerzyli swoja wiedzę i umiejętności z realizowanego obszaru tematycznego, a nauczycielom, czy udział uczniów w projekcie umożliwia osiąganie przez nich sukcesów edukacyjnych w szkole. 6. Każda ścieżka projekt edukacyjny jest opracowana w formie zestawu: a) ułożony w książkę przewodnik metodyczny dla nauczyciela - w formie elektronicznej oraz papierowej, zawierający: materiał zawierający część teoretyczną i praktyczną, w części teoretycznej znajdują się ogólne informacje na temat zagadnienia, do którego poradnik został napisany, w części praktycznej znajdują się konkretne wskazówki dla nauczyciela, np. opis zadań, ćwiczeń, metodyki; podpowiedzi jak korzystać z konkretnych rozwiązań; materiał zawiera odniesienia do najnowszej literatury (przypisy, bibliografia); zawiera spis treści. b) płytę CD z prezentacją multimedialną (wymagania techniczne środowiska pracy dla systemu offline: MS Windows XP/Vista/7) zawierającą: prezentację w PowerPoint zawierającą wizualizację omawianych z uczniami celów, treści i zadań, ćwiczenia, karty pracy, elektroniczną formę scenariusza,przewodnik metodyczny dla nauczyciela. 7. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące każdej ścieżki - projektu edukacyjnego odnoszą się do zawartości każdego projektu zaplanowanego na 20 godzin dydaktycznych, który musi uwzględniać: a) cele ogólne ścieżki - projektu; b) cele szczegółowe; c) główne kompetencje kluczowe w klasach I - III oraz IV - IV rozwijane podczas realizacji projektu; d) cele edukacyjne oraz wychowawcze; e) oczekiwane efekty i sposoby zakończenia projektu przez grupę projektową f) uzasadnienie merytoryczne realizacji projektu; g) harmonogram działań z rozbiciem na : etap projektu, działania nauczyciela, działania uczniów (opis tych działań) czas niezbędny na poszczególne działania; h) scenariusze poszczególnych działań z: komentarzem metodycznym dla nauczyciela, ćwiczeniami z opisami działań nauczyciela i uczniów, karty ćwiczeń; i) podsumowanie i oceną skuteczności i efektywności działań zrealizowanych w projekcie , wzory dyplomów dla uczniów uczestniczących w projekcie. 8. Zestaw ścieżek musi posiadać co najmniej dwie, rekomendacje/recenzje samodzielnych pracowników naukowych z zakresu dydaktyki o poprawności merytorycznej oraz metodycznej, co zostanie udokumentowane przy odbiorze przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca przenosi na Zamawiającego, w ramach realizacji zamówienia autorskie prawa majątkowe szczegółowo opisane we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rcre.opolskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej pokazującej korzyści zdrowotne i społeczne z eliminacji niskiej emisji oraz opracowanie bazy danych indywidualnych źródeł emisji w oparciu o inwentaryzację z natury źródeł niskiej emisji na terenie Miasta Kędzierzyn-Koźle.
Dodano: 2015-10-07 - Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy dla nauczycieli p.n. Metodyka tworzenia programów nauczania z elementami neurodydaktyki wspomagane ICT w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Dodano: 2015-09-28 - Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną polegającą na przeprowadzeniu szkoleń certyfikujących EEG Biofeedback I stopnia dla nauczycieli w Projekcie POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Dodano: 2015-09-17 - Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy dotyczące wykorzystania pracowni eksperymentalnych dla nauczycieli w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Dodano: 2015-09-11 - Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Dodano: 2015-09-11 - Przetarg nieograniczony na usługę polegająca na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w..
Dodano: 2015-07-30 - Przetarg nieograniczony na usługę polegająca na pełnieniu funkcji trenera prowadzącego kursy w ramach Projektu POKL.09.04.00-16-002/13 pn. Neurony na rzecz ucznia i szkoły - przygotowanie nauczyciela do funkcjonowania w szkole XXI w.
Dodano: 2015-06-25 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-03-24 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń realizowanych w ramach projektu systemowego Podnoszenie kwalifikacji kadry pomocy i integracji społecznej w województwie opolskim. Poddziałanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-02-19 - Prowadzenie zajęć wyrównawczych, specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz doradztwa zawodowego, w Gimnazjum w Otmuchowie, Gimnazjum w Jarnołtowie, Liceum w Otmuchowie w ramach projektu pod nazwą: Swoją przyszłość wykuwamy dziś
Dodano: 2015-01-23