Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wymiany okien na parterze budynku 8-kondygnacyjnegoPaństwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.3.2014)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 77 4423517
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4423524, 4423520, fax. 77 4423517
    REGON: 53239101700015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wymiany okien na parterze budynku 8-kondygnacyjnegoPaństwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.3.2014)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku 8-kondygnacyjnymPMWSZ w Opolu, polegające na zadaniu wymiany okien na parterze budynku 8-kondygnacyjnego. Zadanie obejmuje wymianę zużytych i uszkodzonych okien oraz dostosowanie do obowiązującego rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie ze zmianami obowiązującymi od 2014r. szczególnie w zakresie izolacyjności cieplnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ dokumentacja składająca się z: a) Przedmiaru robót będącego w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącej w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Projektów budowlanych oraz wykonawczych wraz z załącznikami, będących w załączniku nr 3 do SIWZ; 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1). Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie budowlanym i wykonawczym, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2). Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wymiany okien w ramach przebudowy parteru z uwzględnieniem wykonywanych równorzędnie robót budowlanych w zakresie przebudowy parteru. 3). Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prowadzenia w miesiącu czerwcu 2014r. ciężkich i głośnych robót wyburzeniowych w godzinach 1600 - 2100, c) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, d) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, e) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 4). Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tym celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować z Sekretariatem Kanclerzem PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 107 (I piętro) w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 5). Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 92 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c)gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Millennium S.A. nr rachunku: 96 1160 2202 0000 0000 3638 4649 z dopiskiem: Wadium w przetargu na wymianę okien na parterze budynku 8-kond. PMWSZ w Opolu, nr sprawy KZP.381.3.2014. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach