Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu portierni, remontu pomieszczenia w hallu budynku 8-kond. oraz remontu okien w budynku 2-kond. Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.6.2014)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 77 4423517
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4423524, 4423520, fax. 77 4423517
    REGON: 53239101700015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu portierni, remontu pomieszczenia w hallu budynku 8-kond. oraz remontu okien w budynku 2-kond. Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.6.2014)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu remontu pomieszczenia w hallu przy WC w budynku 8-kondygnacyjnym. Zadanie to polega na wykonaniu remontu pomieszczenia znajdującego się przy WC w hallu budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe, wykonanie posadzki i okładzin z płytek ceramicznych, wymianę grzejników, montaż armatury łazienkowej, montaż instalacji sanitarnych, wykonanie wentylacji, wymianę drzwi, prace elektryczne, tynkarskie i malarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1) dokumentacja składająca się z: -Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; -Opisowego zakresu robót; b) wykonaniu remontu - odświeżenia portierni budynku 8-kondygnacyjengo. Zadanie to polega na odświeżeniu portierni znajdującej się na parterze budynku 8-kondygnacyjnego PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje montaż ścianki działowej z płyty laminowanej, malowanie ścian i sufitów, wymianę uszkodzonych płyt z włókien mineralnych w suficie podwieszanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 2) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; Opisowego zakresu robót; c) wykonaniu remontu okien w budynku 2-kondygnacyjnym. Zadanie to polega na wykonaniu remontu okien znajdujących się w budynku 2-kondygnacyjnym PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje demontaż zewnętrznych parapetów, skrzydeł okiennych, ościeżnic, prace przygotowawcze do montażu nowego okna, montaż nowych skrzydeł okiennych, uszczelnienie osadzenia okien, uzupełnienie tynków, szpachlowanie naprawionych miejsc, montaż parapetów, wykonanie robót wykończeniowych uzupełniających - malowania lub ocieplenia ścian zewnętrznych w zależności od wystąpienia uszkodzeń przy demontażu, wywiezienie i utylizację materiałów z rozbiórki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 3) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; -Opisowego zakresu robót. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umowy, będących: a) Dla zadania z pkt. 4.1. lit a) w załączniku nr 9a do SIWZ; b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 9b do SIWZ; c) Dla zadania z pkt. 4.1. lit c) w załączniku nr 9c do SIWZ. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, c) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, d) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tym celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować z z-cą Kanclerza PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach