Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu Domu Studenta oraz przebudowy pomieszczenia Klubu Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.3.2016)

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 77 4423517
  • Data zamieszczenia: 2016-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4423524, 4423520, fax. 77 4423517
    REGON: 53239101700015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontu Domu Studenta oraz przebudowy pomieszczenia Klubu Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KPZ.381.3.2016)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu remontu pokoi mieszkalnych oraz pomieszczeń pralni w Domu Studenta. Zadanie to polega na wykonaniu remontu 28 pokoi mieszkalnych Domu Studenta PMWSZ w Opolu oraz wykonaniu remontu pomieszczeń pralni na V i VI piętrze bud. 8-kond. Roboty budowlane mają celu poprawę warunków użytkowych i dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1) dokumentacja składająca się z: - Przedmiarów robót, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Opisowego zakresu robót oraz rysunku poglądowego; b) wykonaniu remontu okien w Domu Studenta. Zadanie to polega na wykonaniu remontu (wymiany) okien w Domu Studenta w budynku 8-kondygnacyjnym. Roboty budowlane mają celu dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 2) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - Opisowego zakresu robót oraz rysunku poglądowego, c) wykonaniu przebudowy pomieszczenia Klubu w budynku 8-kondygnacyjnym. Zadanie to polega na wykonaniu przebudowy pomieszczenia Klubu w budynku 8-kondygnacyjnym. Roboty budowlane mają celu poprawę warunków użytkowych i dostosowanie do aktualnych i nowych przepisów, wymogów i normatywów jakim powinny odpowiadać budynki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 3) dokumentacja składająca się z: - Przedmiarów robót, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Projektów budowlanych oraz wykonawczych. 2.1. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umowy, będących: a) Dla zadania z pkt. 4.1. lit a) w załączniku nr 9a do SIWZ, b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 9b do SIWZ, c) Dla zadania z pkt. 4.1. lit c) w załączniku nr 9c do SIWZ, 2.1.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Prowadzenia ciężkich i głośnych robót budowlanych poza godzinami zajęć studentów, c) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, d) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, e) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie. f) Wykonawca zainstaluje licznik energii elektrycznej celem rozliczenie zużycia energii elektrycznej na potrzeby budowy; obciążenie nastąpi na podstawie faktycznego zużycia wskazań licznika oraz taryf: za energię i dystrybucję energii, g) Dla zadania z pkt. 4.1. lit. a) - wykonawca przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego, kolorystykę farb emulsyjnych i olejnych oraz posadzek PVC. 2.1.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować ze Kanclerzem PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 519 lub osobiście w pokoju nr 102, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 24 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę dla zamówienia częściowego nrIII (przebudowa klubu), wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Millennium S.A. nr rachunku: 96 1160 2202 0000 0000 3638 4649 z dopiskiem: Wadium w przetargu na przebudowę pomieszczeń Klubu PMWSZ w Opolu, nr sprawy KPZ.381.3.2016. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, określonym w pkt. 17.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach