Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.5A.2014).

Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-060 Opole, ul. Katowicka 68
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4423524, 4423520 , fax. 77 4423517
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
    ul. Katowicka 68 68
    45-060 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4423524, 4423520, fax. 77 4423517
    REGON: 53239101700015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wsm.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie remontów obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZP.381.5A.2014).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie obiektów PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu remontu instalacji wodnej WZ w kanale technicznym. Zadanie to polega na wykonaniu remontu instalacji wodnej WZ w kanale technicznym znajdującym się w obiekcie PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje wymianę rur z armaturą oraz wykonanie izolacji termicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1a) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót; b) wykonaniu remontu instalacji wodnej CWU przy Sali Gimnastycznej. Zadanie to polega na wykonaniu remontu instalacji wodnej CWU przy Sali Gimnastycznej PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje wymianę rur wraz z armaturą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1b) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót; c) wykonaniu remontu kanalizacji deszczowej przy Sali Gimnastycznej. Zadanie to polega na wykonaniu remontu kanalizacji deszczowej przy Sali Gimnastycznej PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje roboty ziemne, demontaż i montaż kostki brukowej z podłożem, rurociąg kanalizacji deszczowej podłączony do istniejącej studzienki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1c) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót; d) wykonaniu remontu kinet studzienek kanalizacji sanitarnej. Zadanie to polega na wykonaniu remontu kinet studzienek kanalizacji sanitarnej PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje naprawę (reprofilację) i zabezpieczenie antykorozyjne kinet studzienek kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. d stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 2) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót; e) wykonaniu remontu gabinetów Dyrektorów Instytutów Pielęgniarstwa i Położnictwa. Zadanie to polega na wykonaniu remontu gabinetów Dyrektorów Instytutów Pielęgniarstwa i Położnictwa PMWSZ w Opolu. Zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe, wymianę posadzki, okien, grzejników, opraw oświetleniowych, prace tynkarskie i malarskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. e stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 3) dokumentacja składająca się z: - Przedmiaru robót; -Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - Opisowego zakresu robót. 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umowy, będących: a) Dla zadania z pkt. 4.1. lit a) w załączniku nr 9a do SIWZ; b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 9b do SIWZ; c) Dla zadania z pkt. 4.1. lit c) w załączniku nr 9c do SIWZ; d) Dla zadania z pkt. 4.1. lit d) w załączniku nr 9d do SIWZ; e) Dla zadania z pkt. 4.1. lit e) w załączniku nr 9e do SIWZ. 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) Przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót, harmonogramu prowadzenia prac budowlanych, b) Zabezpieczenia pomieszczeń nie objętych robotami budowlanymi przed pyłem, c) Zabezpieczenia dróg i ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, d) Przedstawienia do akceptacji przez Zamawiającego, przed wbudowaniem / zamontowaniem, zestawienia materiałów budowlanych (wraz z aktualnymi świadectwami) dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.3. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tym celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować z z-cą Kanclerza PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 512 lub osobiście w pokoju nr 108, I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. 2.4. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wsm.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach