Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 15

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565656, 4565624 , fax. 068 3270111
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565656, 4565624, fax. 068 3270111
    REGON: 97013998800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w budynku Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze przy ul. Wyspiańskiego 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót remontowo - budowlanych w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Wyspiańskiego 15 w Zielonej Górze, obejmujących: a. odtworzenie izolacji pionowej i poziomej ścian piwnic, b. wymiana nawierzchni asfaltowej na nawierzchnię z kostki brukowej i wykonanie odwodnienia liniowego, c.remont części dachu i poddasza (roboty blacharsko-dekarskie i izolacyjne), d.naprawa daszku nad maszynownią windy, e.naprawa murku przy podjeździe dla niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm., tzn. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. Zamawiający oceni spełnianie stawianych warunków w oparciu o treść złożonych dokumentów stosując formułę spełnia/nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało z wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1.stosowne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego występowania Wykonawców, dokument musi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie, lub przez powołanego do ich reprezentowania pełnomocnika. 2.aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa właściwy dokument odrębnie. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik. 4.informacja o posiadaniu przez kierownika budowy stosownych uprawnień budowlanych, wraz z kopią uprawnień właściwą dla funkcji, którą ma pełnić, bądź przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia kierownika budowy - Załącznik nr 7 do SIWZ. 5.polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na czas trwania robót. W przypadku przedstawienia polisy z okresem ubezpieczenia nie obejmującym całego okresu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - Załącznik nr 8 do SIWZ. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: liczba dni kalendarzowych realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach