Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3 3
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
REGON: 00361962000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane -Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z projektem budowlanym oraz wykonanie adaptacji pralni na węzeł cieplny w budynku mieszkalnym przy ul. Zabytkowej nr 5 w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z projektem budowlanym oraz wykonanie adaptacji pralni na węzeł cieplny w budynku mieszkalnym przy ul. Zabytkowej nr 5 w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w dokumentacji projektowo - wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać : -wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót sanitarnych tj.: wykonanie lub wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych lub niemieszkalnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie-zał.3. -a także dysponujący osobą - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych bez ograniczeń /w zakresie pełnym/ , będącym członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie zaświadczenie) a także osobami przewidzianymi do bezpośredniej realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi , że osoby te posiadają wymagane uprawnienia - zał. 4. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 11 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to Zamawiający na mocy art. 26 ust.3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu lub poprawienia dokumentów zawierających błędy, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, 2.uproszczone kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do niniejszej siwz przedmiarów robót - zał.nr 2 i zał.nr 2a , projektu budowlanego i specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót wraz z wyszczególnieniem parametrów kosztorysowych na podstawie których, zostały wykonane kosztorysy ofertowe, 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania, 4.kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 5.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum). Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8.wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - /zał. 3/, 9.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /zał. 4/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana zaworów termostatycznych wraz z głowicami i zaworów odcinających na terenie Zespołu Szkół nr 16 i Zespołu Kształcenia Specjalnego nr 1 przy ul. Dunikowskiego 5 w Gorzowie Wlkp. w ramach zadania Termomodernizacja obiektów oświatowych w Gorzowie Wlkp. - Etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana zaworów termostatycznych wraz z głowicami i zaworów odcinających na terenie Zespołu Szkół nr 16 i Zespołu Kształcenia Specjalnego nr 1 przy ul. Dunikowskiego 5 w Gorzowie Wlkp. w ramach zadania Termomodernizacja obiektów oświatowych w Gorzowie Wlkp. - Etap III
Dodano: 2016-07-07 - Remont i modernizacja istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Strzelcach Krajeńskich.
Dodano: 2015-05-20 - Montaż węzłów cieplnych c.w.u. w budynkach mieszkalnych przy ul. Szkolnej 14, 16, 18, 20, 22b, 22d, i 24 w Świętoszowie
Dodano: 2014-09-08 - Nr sprawy: ZP. 271 - 3/14. Montaż systemu grzewczo-chłodniczego w świetlicy w Jarogniewicach
Dodano: 2014-04-09 - Modernizacja istniejącej kotłowni w zakresie instalacji urządzeń grzewczych z wykorzystaniem energii odnawialnej do ogrzewania obiektów przy użyciu pompy ciepła powietrze-woda wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi dla obiektu Gimnazjum im. L. Stępczaka w Sławie w ramach projektu: Termomodernizacja ZS w Ciosańcu oraz Gimnazjum w Sławie
Dodano: 2014-01-03 - Montaż węzłów cieplnych c.w.u. w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa nr 48, 49, 51 i 53 w Wędrzynie wraz z wykonaniem przyłączy wody zimnej na potrzeby tych węzłów oraz montaż zaworów podpionowych w instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z regulacją w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa nr 42, 43, 46, 47, 48, 49, 51 i 53 w Wędrzynie
Dodano: 2013-10-11 - Wymiana kotłów w kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół w m. Tomaszowo, gm. Żagań
Dodano: 2013-09-04 - Montaż zaworów podpionowych w instalacji c.o. oraz c.w.u. wraz z regulacją instalacji oraz montaż termostatycznych zaworów grzejnikowych ze wzmocnionymi głowicami w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa w miejscowościach Świętoszów przy ul. Klonowej 4, 6, 8 i ul. Szkolnej 14, 16, 18, 20, 22, 24 oraz Żagań przy ul. Dworcowej 32-40 i ul. Karpińskiego 3-9
Dodano: 2013-07-26 - wykonanie kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazową w budynku niemieszkalnym przy ul. Wyszyńskiego 38 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2012-09-14