Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 394 SKŁAD NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 39/PN/2018.

44 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Krosno Odrzańskie, Słubicka
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Słubicka 10
    66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 261 672 404, , fax. 261 672 556
    REGON: 8051914500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKU WARSZTATOWEGO NR 394 SKŁAD NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. SPRAWA NR 39/PN/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane - remont budynku warsztatowego nr 394 Skład Nowogród Bobrzański. Zakres robót i usług do realizacji: Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca powinien przystąpić w pierwszej kolejności do ogrodzenia placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, należy plac budowy ogrodzić i zamontować tablice informacyjne o wykonywanych robotach i mogących wystąpić zagrożeniach . Zakres robót obejmuje : 1) Wykucie z muru stolarki okiennej i bram dwuskrzydłowych metalowych – 2 szt. w poziomie parteru 2) Roboty rozbiórkowe ścianek działowych w części socjalnej i wykonanie nowych ścianek z płyty HPL 3) Zakup i osadzenie stolarki drzwiowej z ościeżnica regulowana na ½ c 4) Malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną 5) Wykonanie posadzek z płytek i wykładziny przemysłowej PCV Gamrat lub równoważnej 6) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 7) Posadzka z pytek ceramicznych w części socjalnej 8) Zakup montaż 2-ch bram segmentowych ocieplonych 9) Częściowa naprawa powierzchni elewacji 10) Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych. Zakres robót sanitarnych obejmuje : 1) Demontaż i ponowny montaż nowych urządzeń sanitarnych 2) Częściowy remont instalacji wodno-kanalizacyjnej w poziomie parteru 3) Wykonanie próby szczelności dla wymienionych instalacji 4) Rozliczenie złomu z demontażu 5) Wywiezienie gruzu 6) Uporządkowanie terenu budowy Zakres robót elektrycznych obejmuje : 1) Projekt dokumentacji technicznej (wykonawczej) na wymianę instalacji oświetleniowej elektrycznej i wyłącznika ppoż. 2) Montaż rozdzielnic zgodnie z w/w projektem 3) Wymiana instalacji obwodów gniazd i oświetlenia zgodnie z projektem 4) Pomiary elektryczne 5) Przekazanie materiałów metalowych z demontażu do magazynu SOI 6) Wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ dotyczące: tj. wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) zdolności technicznej lub zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA OSÓB WYKONUJACYCH CZYNNOSCI W ZAKRESIE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 3A 1. Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia (z wyłączeniem nadzoru) na okres trwania umowy. 2. Przed przystąpieniem do realizacji umowy (przed wejściem na teren kompleksów wojskowych objętych usługą), Wykonawca przekaże kopie umów o pracę pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia osobie sprawującej nadzór nad realizacją umowy. 3. Zamawiający ustala następujący sposób udokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli: 1) Roboty będą wykonywane przez osoby wymienione w Wykazie osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik do umowy. 2) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest na każde wezwanie Zamawiającego przedłożyć wykaz osób świadczących pracę wraz z załączeniem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kopii umowy o pracę z anonimizowanymi danymi osobowymi pracownika (imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania- komunikat Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 28.04.2017r.) oraz: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób realizujących zamówienie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności obje te przedmiotem zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób zatrudnionych wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, (jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana (imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania- komunikat Prezesa UZP i Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z dnia 28.04.2017r.) w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 4) Nie przedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych pracowników na podstawie umowy o pracę. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę stosuje się do podwykonawców z zastrzeżeniem, że świadczenia wynikające z tych postanowień obciążają Wykonawcę, który jest zobowiązany zawrzeć w umowach z podwykonawcami stosowne postanowienia umożliwiające realizację tych obowiązków. W przypadku niewykonania tych obowiązków odpowiedzialność w postaci zapłaty kar umownych ponosi Wykonawca. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o prace na pełny okres wykonywania zamówienia. 6. W przypadku niedopełnienia obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Zamawiający nałoży na Wykonawcę kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby tygodni w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę . 7. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach