Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
- Data zamieszczenia: 2011-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
ul. Zwycięska 12 12
53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
REGON: 00601129800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na remont w budynku B3 należącego do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - Malowanie pomieszczeń biurowych, wymiana okładziny podłogowej oraz montaż ścianek i drzwi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: a)Pracach rozbiórkowych; b)Prace z zakresu tynkowania; c)Malowanie; d)Posadzki powierzchni wewnętrznych; e)Stolarka aluminiowa; 2.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury technicznej oraz obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz bhp i p.poż. 3.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. Osobą do kontaktu w przypadku dokonania wizji lokalnej jest Pan Marek Strzelecki. 4.Wszystkie wykazane materiały i urządzenia, przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 5.Wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, użytkowanym. 6.Zamawiający, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP, żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonania powierzy podwykonawcom. 7.W przypadku powierzenia do wykonania prac podwykonawcy Wykonawca, którego oferta uznana została najkorzystniejszą, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji umowę z podwykonawcą wraz z dokumentacją dotyczącą części wykonanej przez podwykonawcę nie później niż do dnia zawarcia umowy z Zamawiającym. 8.Szczegółowy zakres prac stanowi załącznik nr 5 i załącznik nr 6 oraz na zasadach wskazanych we wzorze umowy. 9.Ogólna charakterystyka prac wg wspólnego słownika zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-1 Roboty rozbiórkowe 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45410000-4 Tynkowanie 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45442100-8 Roboty malarskie 10.Termin realizacji w/w zadania: sześć tygodni od daty zawarcia umowy.Przekazanie placu budowy 3 dni od dnia zawarcia umowy. 11.Wymagany okres rękojmi wynosi 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego za przedmiot umowy. 12.Zamawiający wymaga kierownika budowy posiadającego przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonania samodzielnej funkcji kierownika budowy bez ograniczeń. 13.Wykonawca zapewni kierownika budowy na czas realizację w/w zadania. 14.Informacja na temat wadium: a)Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000,00zł.(słownie: dziesięć tysięcy złotych ) Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: NBP o/o Wrocław 71101016740042131341000000 do dnia 24.06.2011r. do godziny 15.00 z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane nr sprawy DODR 16/2011 b)Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia 24.06.2011. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. c) Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. d)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1 Wadium wpłacone w kasie lub w formie wpłaty w banku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4. e)Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. f)Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: a)Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000,00zł.(słownie: dziesięć tysięcy złotych ) Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: NBP o/o Wrocław 71101016740042131341000000 do dnia 24.06.2011r. do godziny 15.00 z zaznaczeniem: Wadium na roboty budowlane nr sprawy DODR 16/2011 b)Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia 24.06.2011. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. c)Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. d)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1 Wadium wpłacone w kasie lub w formie wpłaty w banku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4. e)Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona. f)Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dodr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27