Gmina Paczków ogłasza przetarg
- Adres: 48-370 Paczków, Rynek 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4316791 , fax. 77 439 02 96
- Data zamieszczenia: 2014-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Paczków
Rynek 1 1
48-370 Paczków, woj. opolskie
tel. 77 4316791, fax. 77 439 02 96
REGON: 00052937353321 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na remont istniejącego wielofunkcyjnego boiska oraz budowę parkingu ze zjazdem w miejscowości Gościce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przetarg nieograniczony na remont istniejącego wielofunkcyjnego boiska oraz budowę parkingu ze zjazdem w miejscowości Gościce. Remont istniejącego wielofunkcyjnego boiska oraz budowa parkingu ze zjazdem w miejscowości Gościce (działka nr 377) obejmuje wykonanie: 1. podbudowy (roboty ziemne), 2. nawierzchni wraz z wyposażeniem, 3. ogrodzenia, 4. chodnika, 5. drenażu, 6. budowę parkingu dla samochodów osobowych ze zjazdem z drogi powiatowej oraz ciągu pieszego w Gościcach (działka nr 376, 491) w zakresie: a) robót przygotowawczych i ziemnych, b) ułożenia krawężników, oporników i ścieków, c) wykonania podbudowy i nawierzchni. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Gościce, 48-370 Paczków Wykonawca robót jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt. Wszelkie opłaty związane z budową oraz wykonaniem wszystkich przyłączy ciążą w całości na wykonawcy robót. Uwarunkowania szczegółowe: a) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. b) Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określone zostały w opisach technicznych, dołączonej do SIWZ dokumentacji oraz w przedmiarze robót. c) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji robót budowlanych i w jego okolicy. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń innego producenta. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Po zakończeniu robót budowlanych, wykonawca dostarczy komplet dokumentacji powykonawczej, oświadczenia wykonawcy, oświadczenia kierownika budowy, dziennik budowy, atesty, deklaracje, gwarancje, protokoły z pomiarów, mapy z powykonawczymi namiarami geodezyjnymi zatwierdzonymi przez Starostwo Powiatowe w Nysie jako zgodne z ZUDP, badania i odbiory wymagane przepisami sanitarnymi, B.H.P. oraz p. poż. Wykonawca na żądanie zamawiającego ma obowiązek na bieżąco okazywać wszystkie dokumenty dotyczące prowadzonego zadania, m. in. zamówienia materiału oraz dokumenty potwierdzające ich dostarczenie. Wykonawca wraz z kierownikiem budowy będzie brał udział w radach budowy, które odbywać się będą, w siedzibie zamawiającego lub na placu budowy, po uprzednim zwołaniu ich przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.paczkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27