Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 090817C ul. Ks. Ignacego Gepperta od km 0+000,00 do km 0+314,58 w Nakle nad Notecią”.

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2021-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 090817C ul. Ks. Ignacego Gepperta od km 0+000,00 do km 0+314,58 w Nakle nad Notecią”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Gepperta w Nakle nad Notecią w zakresie robót drogowych oraz wykonania kanalizacji deszczowej. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na dwa zakresy. Zakres I dotyczyć będzie realizacji prac branży drogowej i sanitarnej zgodnie z dokumentacją tych branż. Zakres II dotyczyć będzie realizacji robót branży elektrycznej zgodnie z dokumentacją tej branży. Branża drogowa oraz branża sanitarna uwzględnione zostały we wniosku o dofinansowanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Branża elektryczna finansowana będzie ze środków własnych Gminy Nakło nad Notecią. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zakres I i II obejmuje całość prac, na które Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę. 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Odcinek drogi gminnej – ul. Gepperta nr 090817C. Jezdnię ulicy Gepperta zaprojektowano o szerokości zmiennej od 3,50 do 6,00 m i nawierzchni z betonu asfaltowego. W zakresie zadania jest m.in. wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych, zatoki postojowej, przejścia wyniesionego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, przebudowa ciepłociągu, budowa kanalizacji deszczowej, likwidacja kolizji elektrycznych oraz wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Branża drogowa: - obsługę geodezyjną, - rozbiórkę elementów kolidujących z nowym układem drogowym, - wycinkę drzew oraz krzewów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem, - zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, - wykonanie robót ziemnych, - przebudowę odwodnienia, - wykonanie koryta pod projektowane nawierzchnie, - regulację wysokościową lub wymianę urządzeń obcych, - przebudowę oświetlenia ulicznego oraz sieci wg projektu branżowego, - wykonanie przebudowy elementów branży sanitarnej, - wykonanie podbudowy pod projektowane nawierzchnie wraz z profilowaniem, - wykonanie kolejnych warstw nawierzchni jezdni, zatok postojowych, chodników, zjazdów, wyniesionych przejść dla pieszych, wykonanie połącznia nawierzchni starej z nową poprzez frezowanie istniejącej, ułożenie siatki szklano węglowej i ułożenie warstw nawierzchni, - prace wykończeniowe, - uporządkowanie terenu i zagospodarowanie terenów zielonych, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu. nawierzchnie jezdni z betonu asfaltowego 1 560,00 m2 nawierzchnie przejść wyniesionych z kostki brukowej betonowej 58,00 m2 nawierzchnie zjazdów z kostki brukowej betonowej 360,00 m2 nawierzchnie chodników z kostki brukowej betonowej 1 520,00 m2 nawierzchnie zatoki postojowej z kostki brukowej betonowej 532,00 m2 nawierzchnie płytek ostrzegawczych 14,00 m2 nawierzchnie zatoki postojowej z kostki brukowej betonowej – miejsce dla niepełnosprawnych 38,50 m2 humusowanie i obsianie trawą 185,00 m2 Branża sanitarna: Wody deszczowe z rozbudowywanej drogi zostaną odprowadzone poprzez wpusty deszczowe do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Gepperta oraz w ul. Bydgoskiej. W ramach zadania do wykonania są m. in. następujące roboty: - budowa studni betonowych, - budowa wpustów deszczowych wraz z przykanalikami, - budowa rurociągu z rur PVC o dł. około 170 m, - regulacja osadzenia istniejących włazów studzienek rewizyjnych i armatury wodociągowej, W ramach zakresu branży sanitarnej konieczne będzie wykonanie przebudowy ciepłociągu w technologii rur preizolowanych z izolacją standardową, zgodnie z dokumentacja projektową oraz uzyskanymi warunkami od gestora sieci. Branża elektryczna: Roboty elektryczne w ramach zadania obejmują m.in. - likwidacje kolizji elektroenergetycznych kabli nn i SN, - likwidacje kolizji oświetleniowej, - wykonanie doświetlenia projektowanych przejść dla pieszych 2.2 Sieć uzbrojenia podziemnego i uzgodnienia. Istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono na naniesieniach sieci przewodów uzbrojenia terenu. W przypadku wątpliwości co do lokalizacji uzbrojenia należy wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych (zgodnie z uzgodnieniami). Wykopy kontrolne wykonywać sposobem ręcznym, wszystkie prace budowlano-inżynieryjne wykonywać pod nadzorem osób uprawnionych i przeszkolonych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1. Projekt budowlany - branża drogowa, sanitarna, elektryczna, 2. Projekt wykonawczy – branża drogowa, sanitarna i elektryczna, 3. Przedmiar - branża drogowa i branża sanitarna i elektryczna (jako element pomocniczy i poglądowy) 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.3. Obowiązki wykonawcy 2.3.1 Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. 2.3.2. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). 2.3.3. Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. 2.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. 2.3.5. Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą. 2.3.6. Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty. 2.3.7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone. Nowo wybudowane odcinki sieci oraz urządzenia należy zainwentaryzować geodezyjne, natomiast nieczynne urządzenia usunąć z map geodezyjnych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach