Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 0+000 do km 0 + 820 łączącego miejscowość Janowo z drogą wojewódzką nr 246 i z drogą powiatową nr 1926C

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 09235089500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 0+000 do km 0 + 820 łączącego miejscowość Janowo z drogą wojewódzką nr 246 i z drogą powiatową nr 1926C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia składa się z dwóch odcinków: I odcinek od km 0+ 000 do km 0 + 220, natomiast II odcinek od km 0+ 220 do km 0+820. Termin realizacji zamówienia określony zostaje na dzień 19.11.2019r., przy czym masę asfaltową należy ułożyć najpóźniej do 20 października 2019 r. 2.1. Zakres I odcinka obejmuje: Odcinek drogi gminnej G 090328C od km 0+000 do km 0+220 łączącej miejscowość Janowo z drogą wojewódzką nr 246 i powiatową nr 1926 C. Długość trasy wynosi 220 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) jezdni o pow. 1205 m2 - warstwa ścieralna BA AC8S – grubość warstwy 4 cm - warstwa wiążąca BA AC 11W – grubość warstwy 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) warstwa grubości 20 cm - w- wa podsypkowa z piasku – warstwa o grubości 15 cm 2) pobocza o pow. 362 m2  kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31,5) warstwa grubości 10 cm 3) stałej organizacji ruchu; 4) robót towarzyszących; - plantowanie przyległego terenu, - zabezpieczenie rurami dwudzielnymi kabli teletechnicznych, - przełożenie nawierzchni chodnika wzdłuż drogi wojewódzkiej na długości 15 m; 5) robót ziemnych Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję nawierzchni oraz niwelację terenu przyległego w ramach działki drogowej – szczegółowe ilości podano w przedmiarze robót . Ze względu na sieć gazową należy bezwzględnie wykonać przekopy kontrolne w celu jednoznacznej jej lokalizacji przed rozpoczęciem ich wykonywania . 6) organizacji ruchu na czas budowy Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami; 7) odwodnienia - zachowany zostaje istniejący system powierzchniowego odwodnienia drogi - poprzez projektowane pochylenia podłużne i poprzeczne na przyległy teren zielony na działce objętej opracowaniem; 8) sieć uzbrojenia podziemnego - istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono w uzgodnieniach – naniesieniach dołączonych do projektu budowlanego . Projektowana droga charakteryzuje się następującymi parametrami: - droga klasy D, - szerokość jezdni– 5 m + obustronne pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m, - kategoria obciążenia ruchem KR1. 2.2. Zakres II odcinka obejmuje: Odcinek drogi gminnej G 090328C od km 0+220 do km 0+820 łączącej miejscowość Janowo z drogą wojewódzka nr 246 i powiatową nr 1926 C. Długość trasy wynosi 600 mb. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: 1) jezdni o pow. 2.980 m2 - warstwa ścieralna BA AC8S – grubość warstwy 4 cm - warstwa wiążąca BA AC 11W – grubość warstwy 4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) warstwa grubości 20 cm - w- wa podsypkowa z piasku – warstwa o grubości 15 cm; 2) pobocza o pow. 878 m2 - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31,5) warstwa grubości 10 cm ; 3) wjazdów o pow. 115 m2 - warstwa ścieralna BA AC8S – grubość warstwy 4 cm - warstwa wiążąca BA AC 11W – grubość warstwy4 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (0/31,5) warstwa grubości 15 cm - w-wa podsypkowa z piasku – warstwa o grubości 10 cm Stosować należy odsadzki wg wymiarów podanych na rysunkach szczegółów konstrukcyjnych; 4) stałej organizacji ruchu; 5) wycinki drzew i krzewów, zakres wycinki określony w projekcie gospodarki drzewostanem; 6) robót towarzyszących; - plantowanie przyległego terenu, - karczowanie pni – ilość podana w przedmiarze robót, - zabezpieczenie rurami dwudzielnymi kabli teletechnicznych - przestawienie hydrantu km 0+603,60. 7) robót ziemnych Roboty ziemne sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję nawierzchni oraz niwelację terenu przyległego w ramach działki drogowej – szczegółowe ilości podano w przedmiarze robót. Ze względu na sieć gazową należy bezwzględnie wykonać przekopy kontrolne w celu jednoznacznej jej lokalizacji przed rozpoczęciem ich wykonywania; 8) organizacji ruchu na czas budowy Prowadzenie robót drogowych powinno odbywać się z zachowaniem oznakowania zgodnego z obowiązującymi przepisami; 9) Sieć uzbrojenia podziemnego. Istniejące uzbrojenie terenu działki objętej opracowaniem i warunki wykonywania robót w ich pobliżu przedstawiono w uzgodnieniach – naniesieniach dołączonych do projektu budowlanego. Projektowana droga charakteryzuje się następującymi parametrami: - droga klasy D, - szerokość jezdni– 5 m + obustronne pobocza utwardzone o szerokości 0,75 m, - kategoria obciążenia ruchem KR1. Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy). Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej, będącej załącznikiem do SIWZ: 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy 3) Przedmiar 4) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 5) Projekt gospodarki drzewostanem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 20.000,00 złotych, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr G090328C od km 0+000 do km 0 + 820 łączącego miejscowość Janowo z drogą wojewódzką nr 246 i z drogą powiatową nr 1926C” Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie:  w pieniądzu,  poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK,  gwarancji bankowej,  gwarancji ubezpieczeniowej  poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 7 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby Wykonawcy (jeżeli występują); 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 7) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą uproszczoną 8) dokument potwierdzający wniesienie wadium 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach