Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Przebudowę budynku dydaktycznego nr 5 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu (nr sprawy ZP/B/40/2009)

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294, 4556080 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Przebudowę budynku dydaktycznego nr 5 przy ul. Prószkowskiej 76 w Opolu (nr sprawy ZP/B/40/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Politechniki Opolskiej, tj. budynku dydaktycznego nr 5 w Opolu przy ul. Prószkowskiej 76 - poziom I i II piętra. CPV: 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5, 45314320-0, 45000000-7, 45300000-0, 45332300-6, 45332200-5 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, składająca się z: a)Projektu Budowlano - Wykonawczego Przebudowy i Remontu- Załącznik nr 1 b)Przedmiarów robót: - Przedmiar nr 1 (CPV 45311200-2, 45311100-1, 45317300-5, 45314320-0) branża elektryczna - Załącznik nr 2a - Przedmiar nr 2 (CPV 45000000-7) branża budowlana Remont I piętra - Załącznik nr 2b - Przedmiar nr 3 (CPV 45000000-7) branża budowlana Remont II piętra - Załącznik nr 2c - Przedmiar nr 4 (CPV 45300000-0, 45332300-6, 45332200-5) branża sanitarna - Załącznik nr 2d c)Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża architektoniczno budowlana - Załącznik nr 3a - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża instalacje sanitarne- Załącznik nr 3b - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża instalacje elektryczne- Załącznik nr 3c 3. Zamawiający posiada Decyzję Prezydenta Miasta Opola Nr 391/08 znak UAB.BB.73530-454/08 z dnia 06-06-2008, zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych dla inwestycji, polegającej na przebudowie i remoncie budynku dydaktycznego nr 5, w Opolu ul. Prószkowska 76, dz. Nr 6/7 k.m. 39 obręb Szczepanowice. 4. Zamawiający informuje, że zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i załączonymi pomocniczo przedmiarami robót, określającymi rodzaj, technologię i ilości robót. Zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia nie obejmuje następujących prac objętych dokumentacja projektową: - wymiana stolarki okiennej, - wymiana instalacji C.O., - roboty wyburzeniowe ścian działowych w budynku nr 5 ul. Prószkowska 76 Opole. 5. Wykonawca realizujący niniejsze zamówienie zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy wykonawcy, który będzie dokonywał wymiany stolarki okiennej. 6. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Ilekroć dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna przewidują wykorzystanie urządzeń, materiałów o określonym pochodzeniu, znaku towarowym lub patencie - rozumie się przez to także urządzenia, materiały równoważne. 8. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem inwestycji oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia każda o wartości minimum 200 000 zł (brutto), oraz udokumentują, że roboty te została wykonana należycie. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się robotę polegająca na budowie lub remoncie obiektu budowlanego. 4. Dysponują lub będą dysponować zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, a w szczególności: kierownikiem budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zrzeszonym w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN 6. Posiadają ubezpieczenie lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca na dzień składania ofert jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w pkt 9.3 SIWZ w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 6 zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony wg załącznika 8 do SIWZ. 6. Uprawnienia budowlane kierownika budowy, wg wymagań zamawiającego, określonych w pkt 9.4 SIWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach