Przetargi.pl
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA Organizację i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Kurs Spawania metodą Typu TIG (141) i MAG (135) dla 3 osób korzystających z pomocy społecznej w ramach Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253668 , fax. 062 7253668
  • Data zamieszczenia: 2010-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253668, fax. 062 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZETARG NIEOGRANICZONY NA Organizację i przeprowadzenie kursu zawodowego Pn. Kurs Spawania metodą Typu TIG (141) i MAG (135) dla 3 osób korzystających z pomocy społecznej w ramach Projektu Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs spawania metodą Typu TIG (141) i MAG (135) dla 3 osób w ramach Projektu Szansa Na Lepsze Życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz uzyskanie wiedzy i umiejętności spawania według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa, a w dalszym etapie do podjęcia zatrudnienia w charakterze spawacza. 3. Szkolenie skierowane jest do osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznych, zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn. 4. Każda osoba skierowana na kurs winna nabyć umiejętności we wskazanej metodzie spawania, w zakresie umożliwiającym przystąpienie do egzaminu końcowego. 5. Zakres programowy szkolenia: musi być sporządzony zgodnie z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyszkolenia.praca.gov.pl) oraz obowiązującymi wytycznymi w ww. zakresie, w tym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r. Nr 40 poz.470), a także z uwzględnieniem Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 6. Czas trwania: Zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia, z tym że: - Spawanie metodą Typu TIG (141) na 1 uczestnika szkolenia 112 godzin, w tym 32 godziny zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych, - Spawanie metodą Typu MAG (135) na 1 uczestnika szkolenia 145 godzin, w tym 25 godziny zajęć teoretycznych, 125 godzin zajęć praktycznych. 7. Miejsce szkolenia: Zamawiający nie określa ściśle miejsca szkolenia, jednak w przypadku odbywania się szkolenia poza Miastem Krotoszyn (miejscowość maksymalnie do 120 km i dobrze skomunikowana z Krotoszynem), Zamawiający wymaga zapewnienia dojazdu do miejsca szkolenia i powrotu uczestników szkolenia do miasta Krotoszyn. Koszt dojazdu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 8. Termin realizacji szkolenia: od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2010 r. 9. Wymagania odnośnie uzyskanych kwalifikacji : Szkolenie ma zapewnić uczestnikom kursu: - nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznej przygotowującej do wykonywania zawodu spawacza metodą MAG (135) i TIG (141) blach i rur ze stali spoinami pachwinowymi, - uzyskanie możliwości zdania egzaminu końcowego, w wyniku którego kursanci otrzymają: a) Świadectwo Egzaminu Spawacza, b) Książeczkę Spawacza z właściwymi wpisami dotyczącymi metod spawania oraz zakresem uprawnień, c) Zaświadczenie o ukończeniu kursu metodą MAG (135) i metodą TIG (141), kończących je z wynikiem pozytywnym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216). 10. Kandydaci na szkolenie zostaną wskazani przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu zawodowego w każdy dzień ich odbywania się bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), oraz dodatkowo w każdym dniu szkolenia zapewni dodatkowo catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków, kaszy,ryżu, kompot lub napój). Poza tym Wykonawca zapewni komplet naczyń, sztućców jednorazowego użytku. Koszt cateringu należy wliczyć do jednostkowego kosztu szkolenia. 12. Warunki lokalowe powinny być na wysokim poziomie, dostosowane do specyfiki szkolenia z zachowaniem wymogów sanitarnych, przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. 13. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca powinien zapewnić sprzęt, urządzenia, materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. 15. Wykonawca powinien zapewnić właściwe podręczniki i materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. 16. Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną szkolenia: minimum 10 zdjęć dokumentujących szkolenie, i przekaże ją Zamawiającemu w terminie 5 dni od zakończenia danego kursu. 17. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia Logo Unii Europejskiej, Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a tam gdzie to możliwe informację, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http: www.efs.wup.poznan.pl Np. zapis: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 18. Kurs zawodowy będzie prowadzony przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia. 19. Praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia, którego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem w terminie 5 dni od zakończenia kursu zostanie przekazana Zamawiającemu. 20. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne listy obecności za poszczególne dni szkolenia w terminie 5 dni od jego zakończenia. 21. W przypadku kserokopii list obecności za poszczególne dni kursu powinny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem i przekazane Zamawiającemu, w ciągu 5 dni od jego zakończenia. 22. Po zakończonym kursie (ostatni dzień kursu) uczestnik powinien wypełnić ankietę ewaluacyjną, stanowiącą Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 23.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ankiety ewaluacyjnej Zamawiającemu w terminie 5 dni od zakończenia kursu. 24. Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 25. W przypadku skierowania mniejszej ilości osób na kurs i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 26. Wykonawca przeprowadzi egzamin wewnętrzny, pozwalający ocenić nabyte przez uczestników kursu umiejętności. 27. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu wewnętrznego uczestników szkolenia, co najmniej 3 dni wcześniej. 28. Wykonawca umożliwi uczestnikowi szkolenia przystąpienie do egzaminu końcowego w innym terminie, jeśli z przyczyn losowych nie mógł do niego przystąpić w pierwszym terminie. 29. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń o ukończonym kursie w terminie 5 dni od jego zakończenia. 30. Po zakończeniu kursu Wykonawca w terminie 5 dni od jego zakończenia obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: ­- potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu; ­- egzemplarz materiałów dydaktycznych, które otrzymali uczestnicy kursu; - oryginalne listy obecności na zajęciach, lub kserokopie list obecności poświadczone za zgodność z oryginałem; ­- kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, poświadczone za zgodność z oryginałem; ­- kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanych kwalifikacji poświadczone za zgodność z oryginałem; ­- imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu; ­- dokumentację fotograficzną; ­- wypełnione przez uczestników kursu ankiety ewaluacyjne, służące do oceny kursu. 31. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 32. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować się w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizować w tej bazie informację o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach