Urząd Miejski w Annopolu ogłasza przetarg
- Adres: 23-235 Annopol, Rynek 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 015 8613063 , fax. 015 8613061
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Annopolu
Rynek 1 1
23-235 Annopol, woj. lubelskie
tel. 015 8613063, fax. 015 8613061
REGON: 00053243500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.annopol.eurzad.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na odnowę centrum Annopola - etap II - rewitalizacja zieleni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odnowa centrum Annopola - II etap rewitalizacja zieleni: Odtworzenie trawników na powierzchni 1541 m2 i ogólna pielęgnacja na powierzchni 1945 m2, Nasadzenie drzew i krzewów liściastych (808 szt.) i iglastych (183 szt.) - przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą sadzonek drzew i krzewów, Pielęgnacja drzewostanu -69 szt. Zakres robót zgodny z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt rewitalizacji zieleni, który pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych [Pzp], o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy [Pzp] i posiadają wymagane przepisami prawa, uprawnienia do wykonywania zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zmówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Zaakceptują warunki umowy i spełnią pozostałe warunki SIWZ. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnią wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia: 1. Ofertę na formularzu ofertowym wg załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty. Przy obliczaniu ceny ofertowej Wykonawca musi brać pod uwagę zakres robót i inne wytyczne z SIWZ, projekt rewitalizacji zieleni, który pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz przeprowadzić wizję w terenie, 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych w załączniku nr 3 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie, o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają tego wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę stosownego pełnomocnictwa do wykonania przez osobę upełnomocnioną określonych czynności w postępowaniu, w imieniu Wykonawcy, wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa, 7. Wykaz co najmniej 3 usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.14, ppkt. 3 i 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.14, ppkt. 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, lub właściwym organem sądowym, lub administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.14, ppkt. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz, z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/annopol/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin
Dodano: 2016-07-27 - Nsadzenia zieleni na terenie miasta Lublin - II części
Dodano: 2016-07-25 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonach nr VIII i nr XI - 2 części
Dodano: 2016-07-15 - Usługi letniego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych na terenie działania RDW w Chełmie.
Dodano: 2016-06-10 - Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenach zewnętrznych, będących w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
Dodano: 2016-05-18 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonie III - Tatary, obejmującym wszelką zieleń przyuliczną pozostającą w administrowaniu Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie. Granice rejonu stanowią: linia kolejowa Łuków - Lublin, ul. Turystyczna, ul. Mełgiewska, al. Tysiąclecia, al. Witosa do granic miasta, granica miasta od al. Witosa do ul. Pliszczyńskiej.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie całorocznego utrzymania terenów zieleni, placów zabaw i obiektów rekreacyjno - sportowych w Zamościu w 2017r.
Dodano: 2016-04-15 - nasadzenia zieleni na terenie miasta Lublin
Dodano: 2016-04-14 - Bieżące utrzymanie, kompleksowa konserwacja i renowacja zieleni w pasach drogowych miasta Lublin w rejonach nr IV oraz VII - 2 części.
Dodano: 2016-03-08 - Utrzymanie zieleni (koszenie) w pasach drogowych ulic na terenie miasta Zamość w latach 2016-2018
Dodano: 2016-02-23