Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na obsługę świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenia rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Żwirki i Wigury 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 49-849-03 , fax. 056 49-849-03
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żwirki i Wigury 3 3
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 49-849-03, fax. 056 49-849-03
    REGON: 87123989600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na obsługę świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenia rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji CPV: 66000000-0 - usługi finansowe i ubezpieczeniowe. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu obsługi bankowej Zamawiającego: Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie mieć miejsce w okresie od dnia 01 grudnia 2009r. do 30 listopada 2012r. Obsługa bankowa obejmować będzie: 1. Prowadzenie punktu kasowego banku w Brodnicy (woj. Kujawsko-Pomorskie), w tym wypłatę świadczeń dla osób bezrobotnych. Kasa będzie czynna w dni robocze, od godz. 8:00 do 16:00. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dot. Funduszu Pracy oraz rachunków pomocniczych dot. Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego z możliwością otwierania dodatkowych rachunków pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3. Naliczenie odsetek od środków na rachunkach powinno następować co kwartał, ostatniego dnia w danym kwartale roku. Wysokość obowiązującego oprocentowania podawana będzie do wiadomości Posiadacza na wyciągach bankowych. 4. Otwarcie i prowadzenie rachunku walutowego dla zamawiającego, jeżeli zgłosi zapotrzebowanie. 5. Realizacja poleceń przelewu weryfikowanych według nazwy klienta i numeru rachunku. 6. Przyjmowanie i dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych 7. Codzienne przygotowywanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do dnia następnego w formie elektronicznej i papierowej z ustaleniem salda; przelewy powinny być czytelne, opatrzone szczegółowym opisem na dokumencie bez dokumentów źródłowych. 8. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej Zamawiającego w ramach którego umożliwiona będzie realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową. 9. Na terenie miasta Brodnicy musi znajdować się oddział lub filia banku do realizacji niniejszego zamówienia. 10.W ramach świadczonej obsługi bankowej Zamawiającego nie dopuszcza się możliwości pobierania przez Bank dodatkowych opłat ponad ustaloną cenę ryczałtową. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył parafowany projekt umowy rachunku bankowego, uwzględniający wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia, określone w SIWZ. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy rachunku bankowego i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie 10 niniejszej SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z poniższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Sprawozdanie finansowe za rok ubiegły, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za rok 2008. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zgodność kserokopii z oryginałem należy potwierdzić datą, czytelnym podpisem i pieczątką imienną osoby upoważnionej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Proponowane usługi w ramach systemu informatycznego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pup-brodnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach