Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Konstytucji 3 Maja 40c
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6508565 , fax. 56 6486447
- Data zamieszczenia: 2013-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 40c 40c
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6508565, fax. 56 6486447
REGON: 00572128200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór podmiotu wykonującego zastępczą obsługę kasową przy wypłacie świadczeń rodzinnych i świadczeń alimentacyjnych oraz dodatku energetycznego realizowanych na terenie miasta Torunia przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu wykonującego zastępczą obsługę kasową przy wypłacie świadczeń rodzinnych i świadczeń alimentacyjnych oraz dodatku energetycznego realizowanych na terenie miasta Torunia przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu w roku 2014. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zastępczą obsługę kasową, która powinna być wykonana przy zachowaniu następujących warunków: 1) dobra dostępność usług ( możliwie szeroko rozbudowana sieć punktów dokonujących wypłat gotówkowych świadczeń), 2) wypłata gotówkowa świadczeń powinna odbywać się w co najmniej 8 punktach rozmieszczonych równomiernie na terenie Torunia ( co najmniej 6 punktów w prawobrzeżnej części Torunia i 2 punkty w lewobrzeżnej części Torunia), 3) wykonawca wypłacający świadczenia powinien być przygotowany do obsługi zwiększonej liczby klientów ( wypłata powinna odbywać się w punktach wielostanowiskowych - nie mniej niż 2 stanowiska) oraz zapewnić nieprzerwaną obsługę klientów w dniach i godzinach wypłat, 4) wypłata świadczeń powinna być realizowana przez Wykonawcę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 ( lub co najmniej 8 godzin) w sposób zapewniający płynną obsługę. Jeżeli ostatni dzień wypłat przypadnie w sobotę lub niedzielę to zakończenie wypłat nastąpi w najbliższym dniu roboczym. 5) Wypłata świadczeń będzie realizowana prze Wykonawcę w ciągu 5 - ciu kolejnych dni roboczych ( oprócz sobót), liczonych od 24 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 24 dzień miesiąca przypadnie w sobotę, rozpoczęcie wypłat nastąpi w dniu poprzedzającym ten dzień, natomiast gdy 24 dzień miesiąca przypadnie w niedzielę, wówczas rozpoczęcie wypłat nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 2. Zamawiający informuje, iż planowana jest: 1) liczba wypłat przez cały czas trwania umowy tj. 12 miesięcy - maksymalnie 30 000, 2) wysokość (kwota) wypłat przez cały czas trwania umowy tj. 12 miesięcy - maksymalnie 10 000 000 złotych. 3. Wykonawca nie może obciążać świadczeniobiorców kosztami z tytułu wypłaty świadczeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UDZIELENIE POŻYCZKI NA FINANSOWANIE WYDATKÓW BIEŻĄCYCH
Dodano: 2016-07-01 - Usługa udzielenia kredytu/pożyczki/refinansowania zobowiązań na finansowanie zakupu dwóch ambulansów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2016-01-28 - Udzielenie i obsługa pożyczki w wysokości 6.000.000 zł.
Dodano: 2015-11-10 - Udzielenie i obsługa dwóch odrębnych pożyczek długoterminowych w wysokości 5.000.000 zł każda.
Dodano: 2015-09-17 - Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki długoterminowej na pokrycie deficytu w wysokości 2.600.000,00 PLN
Dodano: 2015-07-24 - Zaciągnięcie zobowiązania w formie wykupu wierzytelności długoterminowej na realizację zadania inwestycjnego w Gminie Mrocza pn. Budowa hali widowiskowo - sportowej wraz zapleczem i infrastrukturą w kwocie do 3.100.000,00 zł
Dodano: 2015-06-10 - Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego, długoterminowej na sfinansowanie deficytu budżetu miasta w 2014 r. w wysokości 1.800.000,00 PLN
Dodano: 2014-11-20 - Kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Miasta Lipna oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2014-10-03 - Wykonanie bankowej obsługi Gminy Strzelno
Dodano: 2013-02-05 - Udzielenie i obsługa kredytu lub pożyczki przeznaczonego na sfinansowanie spłat rat kredytów i pożyczek zaciągniętych w latach ubiegłych w wysokości 400.000,00 PLN
Dodano: 2012-12-11