Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 07-215 Obryte, Obryte 188
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-29 7411080 w. 30 , fax. 0-29 7411080
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Obryte 188 188
07-215 Obryte, woj. mazowieckie
tel. 0-29 7411080 w. 30, fax. 0-29 7411080
REGON: 00030892700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawy pieczywa dla potrzeb bloku żywieniowego na rok 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. Nazwa przedmiotu Szacunkowa ilość Chleb mazowiecki 600g -41.300 Chleb mazowiecki (krojony) 600g -3.800 Bułka wrocławska 350g -15.200 Bułka wrocławska ( krojona) 350g -10.000 Chleb razowy ( krojony) 500g -2.200. Chleb ze słonecznikiem 500g -50 Chleb z makiem 500g - 20 Chleb z ziarnami zbóż 500 g - 20 Drożdżówki 100g - 600 Bułki kajzerki 80g - 1.000 Bułka tarta 500g - 600 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1, podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp 3.Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: Jest niezgodna z ustawą, Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych, Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zawiera błędy w obliczeniu ceny, Wykonawca w terminie 3 dni od dnie doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych składa on następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1. Oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno - sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością - Załącznik Nr 5 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art.22 i 24 Pzp, według wzoru będącego Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. B Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A. 1,2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej : 1.Oferta winna zawierać : oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. D.Dokumenty i załączniki składające się na ofertę: 1.Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta, Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony i podpisany przez osobę ( osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń w imieniu oferenta, Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, podpisane przez osobę ( osoby) upoważnioną - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, 4.Podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do podpisywania oświadczeń woli w imieniu oferenta wzór umowy, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5.Aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, 6.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7. Oświadczenie o spełnieniu koniecznych wymagań higieniczno - sanitarnych w procesie produkcji i obrocie żywnością - Załącznik Nr 5 do oferty. E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staroswopultusk.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Baboszewie (Gmina Baboszewo, pow. płoński).
Dodano: 2016-07-27 - dostawa pieczywa, wyrobów cukierniczych oraz artykułów bezglutenowych
Dodano: 2016-06-14 - Zakup i dostawa pieczywa do kuchni Przedszkola nr 420 w Warszawie w 2016 r.
Dodano: 2016-04-14 - Postępowanie na sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-03-09 - Sukcesywna dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na trzy części.
Dodano: 2016-02-18 - Postępowanie na sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2016-01-29 - Postępowanie na sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego Nr 1 w Zakroczymiu w okresie 01.01.2016 do 31.12.2016
Dodano: 2015-12-22 - Dostawa artykułów żywnościowych dla szkół i przedszkoli Miasta Maków Mazowiecki
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb żywienia pacjentów Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Dodano: 2015-12-09