Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na trzy części.

Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia ogłasza przetarg

  • Adres: 01-473 Warszawa, ul. Antoniego Kocjana 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 328 60 01 , fax. 22 328 60 50
  • Data zamieszczenia: 2016-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia
    ul. Antoniego Kocjana 3 3
    01-473 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 328 60 01, fax. 22 328 60 50
    REGON: 14273269300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na trzy części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na trzy części: Część I -Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Część II-Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 2A do SIWZ. Część III-Dostawa wyrobów ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 2 B do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty jest: Załącznik Nr 2, Załącznik Nr 2A, Załącznik Nr 2B określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, w odniesieniu do wszystkich części zamówienia dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia.Wskazane przez Zamawiającego znaki towarowe, marki lub nazwy handlowe służą jedynie określeniu klasy produktu stanowiącego przedmiot zamówienia oraz ustaleniu standardu, a nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo podane zostało w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wzorcowy model stanowi przykładowy produkt spełniający wymogi Zamawiającego.W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (właściwości) oraz skład chemiczny, jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy, co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację w odniesieniu do składu chemicznego, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego.W kolumnie trzeciej Załącznika Nr 2, Załącznika Nr 2A, Załącznik Nr 2B Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę oferowanego towaru oraz producenta. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.), rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie oraz normami jakościowymi, systemem HACCP, lub równoważnymi (ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy). 2)Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce posmaki, zapachy, obecność szkodników zbożowo-mącznych oraz ich pozostałości, zabrudzenie produktów, nalot pleśni, oznaki spalenizny, deformacje wyrobów. 3)Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Pojemniki plastikowe, czyste, bez obcych zapachów, powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu i posiadać atesty do kontaktu z żywnością. Produkty powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd. 4) W przypadku pakowanych produktów opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: -nazwę producenta i środka spożywczego; -dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym; -datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia; -dane identyfikujące producenta środka spożywczego; -zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu; -warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania; 5) Wykonawca oznaczy w sposób widoczny termin przydatności do spożycia. 6) Dostarczone produkty (chleb, bułki, bułki słodkie, pączki, rogale) muszą być z bieżącej produkcji (nocnej), natomiast ciasta wyprodukowane nie później niż na jedną dobę przed dostawą. 7)Wykonawca na życzenie Zamawiającego kajzerki (część I zamówienia) będzie pakował w woreczki do tego przystosowane (po 5 szt. w opakowaniu). 8) Na potrzeby Zamawiającego, Wykonawca będzie dostarczał wyroby ciastkarskie oraz ciasta w opakowaniach tj. tacki, kartoniki, blachy (dopuszczone do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne) zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym i o określonych gramaturach przekazywanym Wykonawcy telefonicznie lub za pomocą telefaksu dnia poprzedniego. 9) Bułka tarta dostarczana będzie w torebkach papierowych o określonej przez Zamawiającego gramaturze. Każda torebka musi posiadać etykietę z sugerowaną datą przydatności do spożycia ustaloną przez producenta. 3.Ilości podane w Załącznikach Nr: 2, 2A, 2B stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo: 1)rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania, 2)zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 3)zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu, produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej, 4)zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 3.Wykonawca zobowiązany jest do: a)Dostarczania towarów do miejsc dostawy wskazanych przez Zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, b)Dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, c)Dołączania do każdej dostawy faktury vat, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty vat i kwoty brutto, d)Terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie, e)Użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazynu Zamawiającego na okres do następnej dostawy, f)W celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania wcześniejszego zgłoszenia dostawcy oraz środka transportu w punkcie odbioru zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wskazać osoby dokonujące dostaw podając ich imię, nazwisko, numer dowodu osobistego oraz środki transportu ze szczególnym uwzględnieniem marki pojazdu oraz jego numeru rejestracyjnego zgodnie z tabelką zawartą w umowie, 4.Części przedmiotu zamówienia: Część I:Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. 2)Miejscem dostarczenia jest Stołówka Pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37a, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Restauracja Grodzka ul. Kocjana 3, Wypiska Aresztu Śledczego Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska Aresztu Śledczego Warszawa - Grochów ul. Chłopickiego 71a. 3)Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część II: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia Oddział w Sieradzu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. 2)Miejscem dostarczenia jest przywięzienna Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu,ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz - Sala Widzeń. 3)Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 15810000-9 pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15812000-3 wyroby ciastkarskie i ciasta Część III: Dostawa wyrobów ciastkarskich oraz ciast dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej MAZOVIA 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów ciastkarskich oraz ciast. 2)Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1b, Wypiska w Oddziale Zewnętrznym Popowo ul. Nadbużańska 39, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Grochów ul. Chłopickiego 71A, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec ul. Kłobucka 5, Bufet, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37, Bar i Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37A, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Sala Widzeń w Oddziale Zewnętrznym Bemowo, Restauracja Grodzka i Bar Grodzki ul. Kocjana 3. 3)Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych za pośrednictwem telefonu, faxu lub poczty elektronicznej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 15812000-3 wyroby ciastkarskie i ciasta 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 6.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 7.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 8.Podwykonawstwo 1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 4) - 5) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: dla Części I zamówienia - 1 600,00 PLN. dla Części II zamówienia - 1 500,00 PLN. dla Części III zamówienia - 4 200,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego. Nr rachunku 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu - numer sprawy 3.02.2016.D Część...... Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5.Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA; ul. Kocjana 3; 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 05. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6. Zwrot wadium; zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach