Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na dokończenie budowy budynku przystani wodnej wraz z zapleczem dydaktycznym - etap II, współfinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Oś priorytetowa 3 Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w ramach budowy przystani wodnej na rzece Noteć w Nakle nad Notecią

Powiat Nakielski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3866628 , fax. 052 3860771
  • Data zamieszczenia: 2014-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nakielski
    ul. Gen. H. Dąbrowskiego 54 54
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3866628, fax. 052 3860771
    REGON: 09235086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nakielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na dokończenie budowy budynku przystani wodnej wraz z zapleczem dydaktycznym - etap II, współfinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Oś priorytetowa 3 Rozwój infrastruktury społecznej, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w ramach budowy przystani wodnej na rzece Noteć w Nakle nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Inwestycja polegająca na budowie budynku przystani wodnej wraz z zapleczem dydaktycznym jest drugim i końcowym etapem budowy przystani wodnej na rzece Noteć. Pierwszy etap został zakończony i odebrany 10.11.2011r i obejmował budowę basenu portowego, chodników i parkingu z wjazdem na teren przystani, ogrodzenia terenu. II etap inwestycji zakłada budowę budynku przystani wodnej z zapleczem dydaktycznym, budowę uzbrojenia terenu i tzw. małej architektury (chodniki, parking, boiska- siatkówka, boule, badminton, plac zabaw, zieleń). W skład budynku przystani wodnej wchodzą pomieszczenia warsztatu i wypożyczalni sprzętu wodnego, sali dydaktycznej, pokoje noclegowe, tzw. ogród zimowy z tarasem widokowym oraz niezbędne pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarno-higieniczne. Stan zaawansowania inwestycji jest następujący: budynek jest w stanie surowym otwartym pokryty dachówką. Wykonano częściowo instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, tynki wewnętrzne ścian, konstrukcje balkonów i balustrad oraz większą część zagospodarowania terenu (boiska, zieleń, chodniki). Realizacja inwestycji została przerwana przez wykonawcę bez winy Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dokończeniu budowy budynku przystani wraz z zapleczem dydaktycznym w ramach budowy przystani wodnej w Nakle nad Notecią. Do wykonania pozostały roboty branży: budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej, a także zagospodarowania terenu. W branży budowlanej - do dokończenia pozostają elementy wykończeniowe wewnętrzne (podłogi, posadzki, ściany i sufity) i zewnętrzne (docieplenie, ściana elewacyjna, obróbki blacharskie, tarasy) budynku, montaż kompletnej aluminiowej stolarki okiennej i drzwiowe (system aluminiowy, okleinowany, aluminiowy malowany i drzwi płycinowe wewnętrzne), montaż witryn w systemie fasadowym, aluminiowym okleinowanym oraz zamontowanie dźwigu dla osób niepełnosprawnych. W branży sanitarnej - w większości rozprowadzona została instalacja wod-kan, c.o, c.w.u. z przyłączem wod-kan i gazowym (bez montażu zbiornika gazu). Do dokończenia pozostał - montaż osprzętu, urządzeń sanitarnych oraz przyborów (tzw. biały montaż) oraz wykonanie kotłowni gazowej. Z instalacji deszczowej pozostaje do wykonania wpięcie rur spustowych do instalacji deszczowej, wykonanie odwodnienia liniowego parkingu. Z instalacji p. poż. do wykonania zostaje studzienka przy nabrzeżu basenu wraz z osprzętem oraz system oddymiania. W branży elektrycznej (w tym niskoprądowej) rozprowadzona została instalacja bez montażu urządzeń, oświetlenia, gniazd, wyłączników, tablic itp. Z zewnętrznych elementów pozostają do wykonania: montaż słupów z oprawami oświetleniowymi, rozprowadzenie instalacji monitoringu i montaż kamer, wyposażenie punktu rejestracyjnego w urządzenia. W branży drogowej do wykonania zostaje parking wraz z wykonaniem wzmocnienia gruntu oraz chodniki piesze dokoła budynku. W zagospodarowaniu terenu dokończeniu podlegają elementy zieleni, małej architektury, boiska oraz plac zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym i wykonawczym, opisie z inwentaryzacji robót, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót załączono jedynie pomocniczo. Dla zobrazowania stanu zaawansowania załączono także informacyjne serwis zdjęciowy stanu zaawansowania robót. 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane 45.21.00.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego § 4 ust. 3. Jeśli w istotnych postanowieniach umowy przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. UWAGA! W niniejszej specyfikacji przedmiar robót jest traktowany jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej, z tym że wykonawca powinien zapoznać się z przedmiarami robót. 2. Zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty 3. Wykonawca składa jedną ofertę na całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i alternatywnych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 9. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z wykonawcą w walutach obcych. 10. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego z ubiegania się o zamówienie publiczne. 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2014r. do godz. 8:45. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Powiat Nakielski, nr konta: 98 8179 0009 0000 6288 2000 0010 z dopiskiem wadium w przetargu na dokończenie budowy budynku przystani wodnej wraz z zapleczem dydaktycznym - etap II. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania przez bank zamawiającego na rachunku bankowym Zamawiającego. Brak wadium na rachunku Zamawiającego w dniu 18 kwietnia 2014r. o godz. 8:45 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. 7. Potwierdzenie (kopie dokumentu przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężnej, musi oryginały dokumentów wymienionych w pkt 4 zdeponować w kasie Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią ul. Dąbrowskiego 54 89-100 Nakło nad Notecią, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia odwołania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nakielski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach