Gmina Słubice ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Akademicka 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7372000 , fax. 095 7582880
- Data zamieszczenia: 2012-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słubice
ul. Akademicka 1 1
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 095 7372000, fax. 095 7582880
REGON: 21096679200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na bankową obsługę budżetu Gminy Słubice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Słubice obejmującej: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych oraz wszystkich pomocniczych rachunków budżetu Gminy (w złotych polskich, w EUR oraz innych walutach wymienialnych - w razie potrzeby). 2. Realizacja wszystkich rodzajów przelewów, do wszystkich banków wyłącznie w formie elektronicznej, w uzasadnionych przypadkach w formie papierowej - realizacja powinna następować tego samego dnia roboczego. 3. Realizacja wpłat i wypłat gotówkowych. 4. Potwierdzenie stanu salda na rachunkach wyciągiem bankowym. 5. Załączniki do wyciągu. 6. Wydanie książeczki czekowej. 7. Zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej. 8. Wydanie karty płatniczej do rachunku bieżącego. 9. Zestawienie transakcji z karty płatniczej. 10. Oprocentowanie środków na rachunkach. 11. Prowadzenie rachunków wirtualnych - płatności masowych. 12. Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku. 13. Kredyt w rachunku bieżącym w limicie 1 000 000 zł. B. Ponadto zamawiający wymaga, aby : 1. Zamawiający miał prawo umieszczania wolnych środków pieniężnych na rachunkach i lokatach w innych bankach niż Wykonawca 2. bank przystępujący do przetargu posiadał Oddział w Słubicach, bądź zapewnił codzienne dostarczanie dokumentów do banku, jak również dostarczanie dokumentów z banku do Urzędu Miasta w Słubicach i jednostek organizacyjnych oraz wpłacanie i wypłacanie gotówki z rachunku, 3. kredyt był przeznaczony na sfinansowanie występującego w danym roku budżetowym niedoboru środków finansowych wynikających z opóźnień realizacji zaplanowanych dochodów, 4. odsetki naliczane i pobierane były kwartalnie, kwota odsetek płatna w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego od kwoty wykorzystanej kredytu - niedopuszczalne jest pobieranie odsetek w pierwszym dniu kolejnego kwartału kalendarzowego, 5. wysokość oprocentowania kredytu będzie naliczana wg stopy WIBOR 1M + marża, gdzie WIBOR należy przyjąć z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który ustanawiane jest oprocentowanie, 6. koszty obsługi kredytu stanowiły wyłącznie odsetki od wykorzystanego kredytu, 7. zabezpieczeniem kredytu był tylko weksel wystawiony przez zamawiającego, 8. umowa o kredyt w rachunku bieżącym będzie zawierana corocznie w pierwszy dzień roboczy nowego roku kalendarzowego z datą spłaty w ostatni dzień roboczy danego roku, przy czym pierwsza umowa zostanie zawarta w dniu 2 kwietnia 2012 do ostatniego dnia roboczego roku 2012. Umowy na lata 2013, 2014 zawierane będą pierwszego dnia roboczego danego roku do ostatniego dnia roboczego, ostatnia umowa zawarta zostanie od pierwszego dnia roboczego 2015 r. do ostatniego dnia roboczego I kwartału 2015 r., 9. uruchamianie w ciągu roku kalendarzowego kredytu następowało bez ponownej oceny zdolności do spłaty, 10. uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w roku 2012 nastąpiło po przedłożeniu przez Zamawiającego Uchwały dotyczącej zabezpieczenia w/w kredytu, 11. bank przygotował projekty umów. C. Świadczenie nieodpłatne następujących usług bankowych: 1. Sporządzanie wyciągów bankowych wraz z papierowymi wtórnikami na koniec dnia, w którym nastąpił obrót na rachunku; Wyciągi bankowe z rachunków podstawowych Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych w terminie do 2 dni roboczych po każdym dniu, w którym nastąpił obrót na rachunku. Posiadanie oddziału w Słubicach zwalnia Wykonawcę z zapewnienia codziennego dostarczania dokumentów od Zamawiającego do banku oraz z banku do Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych. 2. Wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku oraz innych opinii i zaświadczeń. 3. Bezpłatna realizacja wszystkich przelewów w ramach banku. 4. Zainstalowanie i uruchomienie systemu bankowości elektronicznej niezwłocznie w Urzędzie Gminy i jednostkach organizacyjnych, a także nie pobieranie opłat za użytkowanie systemu i przeszkolenie pracowników. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za druki czeków gotówkowych, wypłat gotówkowych i opłat za zaświadczenia i opinie bankowe. 7. Prowadzenie rachunków bankowych pomocniczych w zakresie budżetu Gminy Słubice. D. Zamówieniem objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Słubice: 1. Gmina Słubice. 2. Ośrodek Pomocy Społecznej w Słubicach (z wyłączeniem punktu A.13. - Kredyt w rachunku bieżącym w limicie 1 000 000 zł). 3. Biblioteka Publiczna (z wyłączeniem punktu A.13. - Kredyt w rachunku bieżącym w limicie 1 000 000 zł) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunku
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slubice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-30 - Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 260 000 zł
Dodano: 2015-12-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-25 - Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-07-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-06-08 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych
Dodano: 2015-05-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-05-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-04-17