Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i poniżej kwoty określonej na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 Pzp na sukcesywną dostawę artykułów chemii gospodarczej dla Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice CPV: 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące

Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3398364 , fax. 0-71 3397610
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Wrocławski Tor Wyścigów Konnych-Partynice
    ul. Zwycięska 2 2
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3398364, fax. 0-71 3397610
    REGON: 93048678700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtwk-partynice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i poniżej kwoty określonej na podstawie przepisów art. 11 ust. 8 Pzp na sukcesywną dostawę artykułów chemii gospodarczej dla Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice CPV: 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemii gospodarczej, z podziałem na pakiety (Pakiet Nr 1 i Pakiet Nr 2) dla Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych - Partynice, których rodzaje oraz ilości zostały szczegółowo określone w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Ofertę niezgodną z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia odrzuca się. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Warunkiem uczestniczenia w postępowaniu jest: a) wykazanie, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata, realizował dostawy zgodne z przedmiotem postępowania, o wartości nie niższej niż cena złożonej oferty (należy dołączyć wykaz - wypełniony Zał. nr 3 do Formularza Ofertowego). b) spełnienie przez Wykonawcę warunków wynikających z art. 22 ustawy, co oznacza, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki podane w pkt. Od 1 do 3. Niespełnienie jednego z tych warunków będzie skutkowało wezwaniem Wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Nieuzupełnienie brakujących dokumentów będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) zawierający następujące załączniki: 1.1. Zał. nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się następujące oświadczenia: a) Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Do Załącznika nr 1 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Załącznik nr 2 - Formularz cenowy - dla Pakietu Nr 1 lub dla Pakietu Nr 2, lub dla obu pakietów. 1.3. Załącznik nr 3 - Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające (np. referencje lub inne), że dostawy zostały wykonane należycie, 1.4. Załącznik Nr 4 - Projekt umowy. Wymienione dokumenty należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, aby nie były one udostępnione innym uczestnikom postępowania, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielna kopertę opatrzoną klauzulą Nie udostępniać.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach