Przetargi.pl
Dostawa chemii specjalnej oraz worków foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej

Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-403 Wrocław, ul. Dobrzyńska 21/23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7747790 , fax. 71 7747790
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
    ul. Dobrzyńska 21/23 21/23
    50-403 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7747790, fax. 71 7747790
    REGON: 93026615200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa chemii specjalnej oraz worków foliowych na potrzeby Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, różnej chemii specjalnej, worków foliowych przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej s.i.w.z. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: a) PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1) Towar musi być fabrycznie nowy, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka, składzie chemicznym, nazwie i adresie producenta, terminie przydatności do użytku oraz gramaturze/pojemności lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu oraz zawierać instrukcję w języku polskim dotyczącą stosowania i przechowywania towaru oraz znak CE. W przypadku braku wymaganych powyższych elementów opisu na opakowaniu dostarczonego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo do jego nie odebrania. 2) Wymagany przez Zamawiającego termin ważności dostarczanego towaru nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty w formie pisemnej aktualnych kart charakterystyki sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 roku zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) (DU Unii Europejskiej seria L, nr 133 z 31 maja 2010 roku) wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą. Dołączone do oferty w/w dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, opatrzone datą i opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany jest również do dołączenia do oferty aktualnych kart charakterystyki w wersji elektronicznej (płyta CD) wraz z pisemnym oświadczeniem (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do s.i.w.z), że wszystkie informacje zawarte w kartach charakterystyki są aktualne na dzień przekazania podany w oświadczeniu lub informację pisemną o substancji, zgodną z art. 32 rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/W, jeżeli karta charakterystyki nie jest wymagana. 5) Złożone karty charakterystyki muszą być w języku polskim, w przypadku gdy będą sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski. 6) W przypadku zmian wprowadzonych przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do dostarczenia w formie elektronicznej (płyta CD) Zamawiającemu aktualnych kart charakterystyki zapisanych w wersji elektronicznej. 7) W przypadku pakietu nr 1 (Pozostała chemia specjalna) Zamawiający wymaga od Wykonawcy bezpłatnego szkolenia personelu w zakresie utrzymania czystości za pomocą proponowanych środków myjących (przygotowanie, dozowanie). 8) W przypadku pakietu zamkniętego nr 2 (Worki), Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia, że oferowane wyroby spełniają wszystkie wymagania ustawodawstwa krajowego i odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej, dotyczących materiałów i wyrobów przeznaczonych do bezpiecznego użytkowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej. Ponadto Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki towaru (worki foliowe na odpady) oraz kart technologicznych. W przypadku worków LDPE - worki nie mogą posiadać w składzie polichlorku winylu, muszą być wytrzymałe na działanie wilgoci i środków chemicznych. 9) Karta charakterystyki musi: -być napisana językiem prostym i zrozumiałym, -zawierać jednoznaczne i zwięzłe stwierdzenia, -zawierać 12 obowiązkowych punktów, kolejność punktów winna być taka jak w rozporządzeniu wymienionym w rozdziale III, ust.3 ,pkt 3 lit., a s.i.w.z. -zawierać wszystkie niezbędne dane o zagrożeniach, -nie powinna zawierać zbędnego tekstu, -być przygotowana przez wykwalifikowaną osobę lub zespół osób, -w karcie charakterystyki winien być wymieniony producent, importer lub dystrybutor oraz data sporządzenia bądź aktualizacji karty. 10) Wszystkie środki czystości, higieniczne i dezynfekcyjne muszą zawierać skład i instrukcje użyte w języku polskim. 11) Oferowany towar jw. musi posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami. 12) Ze względu na oczekiwania Zamawiającego odnośnie odpowiedniej jakości zamawianych produktów do opisu niektórych towarów użyto znaków firmowych danego towaru. W związku z tym, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktu równoważnego. Za równoważny Zamawiający uzna produkt posiadający identyczne wskazania do stosowania, spełniający wszystkie wymagania dotyczące danych technicznych i jakościowych (w szczególności odnośnie: składu chemicznego, konsystencji, wydajności, stężenia, gramatury, koloru, pH) postawionych przez Zamawiającego, różniący się od opisu przedmiotu zamówienia sporządzonego przez Zamawiającego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W takim przypadku, jeśli Wykonawcy zaproponują w ofercie inny produkt (zamienny), niż przykładowy, należy go wpisać w rubryce formularza asortymentowo - cenowego /opis oferowanego produktu/potwierdzenie spełnienia warunków określonych przez Zamawiającego/ a Zamawiający oceni go pod kątem równoważności wymaganych cech na podstawie dołączonych do oferty dokumentów, np.: karty charakterystyki produktu, ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą). Jeżeli Zamawiający uzna (na podstawie dostarczonych dokumentów), że podany produkt jest gorszej jakości wówczas oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią s.i.w.z. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu wpisanego przez Zamawiającego jako przykładowy, należy również wpisać go do ww. rubryki. 13) W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację oferowanego artykułu, potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (np. karty charakterystyki, ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą). 14) Zamawiający wymaga wypełnienia wszystkich pól formularza asortymentowo - cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do s.i.w.z. Nie wypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. b) WARUNKI DOSTAWY I PŁATNOŚCI: 1) Wykonawca będzie realizował dostawy towaru sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie jednak nie dłuższym niż 7 dni od wysłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. W przypadku niezrealizowania zamówienia w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, Zamawiający może zakupić towar u osoby trzeciej po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Ewentualnymi różnicami w cenie zostanie obciążony Wykonawca. 2) Wykonawca zapewni cykliczność i terminowość dostaw wg złożonych zamówień w ciągu całego okresu trwania umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu umowy oraz cykliczności dostaw w granicach wynikających z załącznika nr 2 do s.i.w.z. (Formularz asortymentowo-cenowy) a Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w ustalonych terminach i zamówionych ilości. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00 wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 5) Jako siedzibę Zamawiającego należy rozumieć Magazyn Ogólny (pok. Nr 027 - półpiętro) budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu. 6) Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń do Zamawiającego w przypadku zapotrzebowania mniejszych ilości towaru niż wymienione w załączniku nr 2 do s.i.w.z. 7) Zapłata za dostarczony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 8) Wykonawca zapewni stałość cen przez okres trwania umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnych dostaw Zamawiającemu przedmiotu umowy w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. 10) Ilość faktycznie zamówionego przez Zamawiającego towaru może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania określonego w załączniku 2 do s.i.w.z. 11) Cena oferty musi zawierać koszty związane z wykonaniem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzynska.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach