Przetargi.pl
Dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rządowa niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu a) Przedmiotem umowy, jest dostawa środków czystości dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry w Opolu, zwanych dalej środkami czystości. b) Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy i rozładuje przedmiot umowy do magazynu w Opolu ul. Gawędy 66, w dni robocze, w godzinach 7.30 - 14.30 po wcześniejszym zawiadomieniu w terminie do ---- dni, licząc od dnia zawarcia umowy, w czterech osobnych, wydzielonych partiach, wg załącznika Nr 04 do umowy - Zestawienie ilości zamawianych produktów, przy czym: - I partia obejmuje produkty wymienione w kolumnie Opole - II partia obejmuje produkty wymienione w kolumnie Krapkowice - III partia obejmuje produkty wymienione w kolumnie Brzeg - IV partia obejmuje produkty wymienione w kolumnach Turawa i OA. c) Zamawiający wymaga, aby wszystkie produkty były dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje z nazwą produktu, a w przypadku produktów tego wymagających (pozycje 1-3, 8-27, 37-42 OFERTY CENOWEJ) także objętością lub masą, terminem przydatności do użycia, sposobem używania, składzie chemicznym, ewentualnych grożących niebezpieczeństwach. d) Zamawiający wymaga, aby uczestnicy postępowania dołączyli do swoich ofert kserokopie kart technicznych dla produktów wymienionych w OFERCIE CENOWEJ w pozycjach 1-3, 7-27, 37-42 z zaznaczeniem numeru l.p. produktu, którego karta dotyczy. 2a.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera: zał. nr 03 - Oferta cenowa; zał. nr 04 - Zestawienie ilości zamawianych produktów Wykonawca wraz z ofertą składa następujące próbki: (w nawiasie nr l.p. Oferty cenowej - opisu przedmiotu zamówienia): 1) mydło toaletowe kremowe, kostka 100g (poz. 3) - 1 szt. 2) papier toaletowy listkowy szary (poz. 4) - 1 rolka. 3) papier toaletowy celulozowy, gofrowany, biały (poz. 5) - 1 rolka. 4) ręczniki papierowe składane ZZ 100% celuloza, białe 2-warstwowe (poz. 6) - 1 binda 5) ręcznik rozmiar ok. 50x100 cm, 2-stronny frotte (poz. 28) - 1 szt. Wykonawca wraz z ofertą składa kserokopie kart technicznych dla produktów wymienionych w OFERCIE CENOWEJ w pozycjach 1-3, 7-27, 37-42. UWAGA: Próbki są wymagane w celu oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego dlatego brak którejkolwiek próbki, bądź też złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia do SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. W terminie 30 dni od zakończenia procedury przetargowej, wykonawcy których oferty nie zostały wybrane, mogą odebrać na własny koszt załączone do oferty próbki, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust 4 ustawy. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określonych w art. 29 ust 4 ustawy. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy (maksymalnie 28 dni)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rzgw.gov.pl ; http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach