Przetargi.pl
Remont budynku D Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie - I etap

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Szarocin 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 742 44 20 , fax. 0-75 742 44 20
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie
    Szarocin 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 742 44 20, fax. 0-75 742 44 20
    REGON: 23109500700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszarocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku D Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont budynku D Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. Inwestor: Dom Pomocy Społecznej Obiekt: jeden z budynków kompleksu pałacowego w Szarocinie , oznaczony symbolem D Lokalizacja: Szarocin 1 Zakres prac do wykonania - objętych niniejszym zamówieniem publicznym - w budynku D Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie obejmuje wykonanie następujących elementów: przebudowę dachu, roboty konstrukcjo - budowlane w zakresie parteru, I pietra i poddasza, klatki schodowej, ścianek działowych, kominów wentylacyjnych, stolarki okienno - drzwiowej, instalacji wod. - kan., wentylacji, instalacji elektrycznej, przyłącza wodociągowego. Szczegółowy zakres prac przedstawia przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 1 do przedmiotu zamówienia. Sposób wykonania robót opisany jest w poniższych załącznikach, stanowiących integralną cześć opisu przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 2 - Projekt budowlany na zmianę sposobu użytkowania budynku D na pawilon mieszkalny oraz strychu budynku C na część mieszkalną dla podopiecznych, Załącznik nr 3 - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonany zakres prac. UWAGA! Bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji Przedmiaru robót, Wykonawca winien mieć świadomość, że kwota podana przez niego w Formularzu oferty stanowić będzie zapłatę za pracę wykonaną i zakończoną pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i że odpowiednio skalkulował cenę oferty. W wynagrodzenie Wykonawcy muszą być wkalkulowane wszelkie wydatki niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez Wykonawcę faktur przejściowych. Faktury przejściowe opiewały będzie na kwotę ustaloną pomiędzy Wykonawcą, Inspektorem nadzoru i Przedstawicielem zamawiającego odzwierciedlającą zaawansowanie prac w stosunku do pełnego zakresu wynikającego z dokumentów umownych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnej złożoności i wartości, jak w niniejszym zamówieniu; Zamawiający za: - roboty o podobnej złożoności rozumie roboty dotyczące budowy, przebudowy/modernizacji lub remontu obiektu budowlanego kubaturowego, obejmujące prace ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, wod. - kan. - roboty o podobnej wartości rozumie roboty o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym minimum: - 1 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o podobnej złożoności i wartości do tych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości robót wystawione przez zamawiających te roboty. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszarocin.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach