Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczennic i uczniów biorących udział w Projekcie pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2014-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczennic i uczniów biorących udział w Projekcie pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu florystyki dla uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy V, tj. 15 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu florystyki; 2) Program zajęć musi obejmować w szczególności następujące zagadnienia: a) wprowadzenie do bukieciarstwa i florystyki, b) barwy i kompozycje, istota kompozycji roślinnych, c) narzędzia florysty - materiałoznawstwo, d) botanika i materiałoznawstwo roślinne, e) bukieciarstwo okolicznościowe, f) florystyka okolicznościowa - ślubna, pogrzebowa, żałobna, g) dekoracja kwiatów doniczkowych, h) ozdobne pakowanie prezentów, i) florystyczne dekoracje wnętrz i stołów, j) kompozycje florystyczne w naczyniach, k) techniki suszenia i utrwalania roślin. 3) zajęcia muszą obejmować 42 godziny zajęć z czego: a) co najmniej 40 godzin zajęć, z czego 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin praktycznych, b) 2 dodatkowe godziny zajęć obejmujące: 1 godz. na przeprowadzenie rozmowy sterowanej na temat równości płci oraz 1 godz. na przeprowadzenie testów mierzących poziom wiedzy uczestniczek i uczestników zajęć, tj.: 0,5 godz. na początku zajęć i 0,5 godz. na zakończenie zajęć, c) godzina zajęć obejmuje zajęcia liczące 45 minut - długość przerw ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. 3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 2) zajęcia muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez Dyrektora szkoły; 3) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) ubezpieczenie uczestniczek i uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, b) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny, teczka, zeszyt, długopis, (wszystkie materiały szkoleniowe muszą być oznakowane w logotypy UE i POKL), materiały należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; c) urządzenia, akcesoria i produkty w ilości wystarczającej do efektywnego przeprowadzenia zajęć; 4) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość usług
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach