Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

Powiat Świecki ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gen. Józefa Hallera 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 56 83 100 , fax. 52 56 83 102
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świecki
    ul. Gen. Józefa Hallera 9 9
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 56 83 100, fax. 52 56 83 102
    REGON: 09235097800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć z zakresu - spawacz metodą TIG dla 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć z zakresu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG dla 10 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86 - 100 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wg aktualnych Wytycznych Instytutu Spawalnictwa; 2) Program zajęć musi być zgodny z aktualnymi Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa i zawierać zajęcia praktyczne oraz zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą TIG; 3) Celem zajęć jest umożliwienie nabycia przez uczestniczki i uczestników zajęć wiedzy i umiejętności umożliwiających podjęcie pracy w zawodzie spawacz metodą TIG, teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestniczek i uczestników zajęć do zdania egzaminu końcowego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa; 4) uczestniczki i uczestnicy zajęć będą uczestniczyć w wykładach i zajęciach praktycznych oraz będą wykonywać ćwiczenia i zadania praktyczne kształtujące i doskonalące nabyte umiejętności, każda uczestniczka/uczestnik będzie również indywidualnie wykonywał zadania praktyczne; 5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dysponował materiałami dydaktycznymi, niezbędnymi do przeprowadzenia zajęć, np.: filmami DVD, programami multimedialnymi, wszelkimi produktami niezbędnymi do zajęć praktycznych i prezentacji, literaturą fachową; 6) Zajęcia muszą obejmować co najmniej 112 godzin zajęć z czego 23 godziny zajęć teoretycznych, 2 godziny instruktażu wstępnego i 78 godzin zajęć praktycznych, pozostałe godziny egzamin wewnętrzny, testy sprawdzające poziom wiedzy, rozmowa sterowana, godzina zajęć teoretycznych i instruktażu teoretycznego obejmuje zajęcia liczące 45 minut, godzina zajęć praktycznych powinna obejmować 60 minut zajęć; 7) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie 8) zajęcia odbywać się muszą w grupie 10 osobowej, liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 9) miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych zapewnia Zamawiający, miejsce zajęć praktycznych Wykonawca, który musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi zajęć bezpłatny dojazd w obie strony, koszt zapewnienia dojazdu na zajęcia Wykonawca obowiązany jest wliczyć w cenę oferty; 10) zajęcia teoretyczne prowadzone będą na terenie szkoły w sali nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć teoretycznych w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dojazdu w obie strony, koszt zapewnienia dojazdu na zajęcia Wykonawca obowiązany jest wliczyć w cenę oferty; 11) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zaplecze techniczne do realizacji zajęć praktycznych w postaci spawalni wyposażonej w jednoosobowe stanowiska spawalnicze dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć praktycznych; 12) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi musi zapewnić każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem zajęć - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, w przypadku wykluczenia któregokolwiek uczestnika z udziału w zajęciach z przyczyn zdrowotnych Wykonawca pokryje koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z listy rezerwowej, wskazanej przez Zamawiającego do odbycia zajęć; b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć - kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć, c) materiały szkoleniowe dla każdej uczestniczki i uczestnika - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, przechodzą one na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; d) ubranie robocze (rękawice, okulary, spodnie, bluza i buty) dla każdej uczestniczki i uczestnika zajęć, które przechodzi na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie odbioru ubrania roboczego Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją zajęć; 9) Wykonawca musi zapewnić uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanej na temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników, test musi zawierać minimum 20 pytań z zakresu wiedzy teoretycznej i praktycznej; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnym Koordynatorem Projektu i dyrektorem szkoły harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) zapewnienie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, pomocy przy zgłaszaniu się na egzamin zewnętrzny przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Instytut Spawalnictwa; 13) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru wydanych zaświadczeń, dokumentacji fotograficznej z zajęć w formie płyty CD/DVD itp. w terminie do 10 dni od zakończenia zajęć
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach