Powiat Kłobucki ogłasza przetarg
- Adres: 42-100 Kłobuck, Rynek im. Jana Pawła II 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3109500 , fax. 34 3109507
- Data zamieszczenia: 2012-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kłobucki
Rynek im. Jana Pawła II 13 13
42-100 Kłobuck, woj. śląskie
tel. 34 3109500, fax. 34 3109507
REGON: 15218075400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klobuck.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2011/2012. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa grupowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie kłobuckim w roku szkolnym 2011/2012. Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji zakresy zamówienia (jeden zakres obejmuje doradztwo w jednej grupie uczniów). Zakres 1 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 1 należących do Zespołu Szkół nr 1 im. J. Kilińskiego, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 2 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 1 należących do Zespołu Szkół nr 1 im. J. Kilińskiego, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 3 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 należących do Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 4 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum nr 2 należących do Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck oraz uczniów Technikum należących do Zespołu Szkół im. Władysława Stanisława Reymonta, ul. Częstochowska 8, 42-151 Waleńczów w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.30). Zajęcia zostaną przeprowadzone w Zespole Szkół Nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 5 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 1 należących do Zespołu Szkół nr 1 im. J. Kilińskiego, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 6 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 należących do Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 7 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 należących do Zespołu Szkół nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck, Zespołu Szkół nr 1 im. J. Kilińskiego, ul. Zamkowa 6, 42-100 Kłobuck oraz Zespołu Szkół w Krzepicach, ul. A. Ryły 26, 42-160 Krzepice w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Zajęcia zostaną przeprowadzone w Zespole Szkół Nr 2 im. Ks. J. Długosza, ul. 3 Maja 33, 42-100 Kłobuck. Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Zakres 8 Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów Technikum należących do Zespołu Szkół w Krzepicach, ul. A. Ryły 26, 42-160 Krzepice w grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 osób i nie więcej niż 25 osób) w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów (przedział godzin: nie wcześniej niż od godz. 15.00 i nie później niż do godziny 19.00). Doradztwo grupowe będzie się odbywać nie mniej niż 2 razy w tygodniu po 2 godziny lekcyjne. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 7 tygodni od podpisania umowy. Informacje dotyczące wszystkich zakresów Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z harmonogramem: 1. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: a) materiały dydaktyczne tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego zawierający program doradztwa grupowego, b) wzór listy obecności na zajęciach z doradztwa grupowego, c) wzór ankiety uczestnika doradztwa, d) imienną listę uczestników doradztwa grupowego, e) proponowane terminy prowadzenia zajęć z doradztwa grupowego. 2. W terminie do 3 dni kalendarzowych od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu harmonogram zajęć w ramach doradztwa grupowego sporządzony z uwzględnieniem informacji, o których mowa w ust. 1 lit. e. 3. Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu umowy nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 4. W terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) podpisane przez uczniów uczestniczących w zajęciach doradztwa grupowego listy obecności, b) wypełnione przez uczestników doradztwa grupowego ankiety. 5. Po wykonaniu zajęć z doradztwa grupowego, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/ rachunku za wykonanie usługi. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej dnia następnego po podpisaniu umowy informacje niezbędne do dokonania zgłoszenia Wykonawcy do ubezpieczenia społecznego. (usunąć z treści umowy jeśli Wykonawcą jest podmiot prowadzący działalność gospodarczą). Z wybranymi w drodze postępowania podmiotami Zamawiający zawrze umowy zgodne z zał. Nr 3 do SIWZ z uwzględnieniem ich formy organizacyjno - prawnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.klobuck.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- . prowadzenie zajęć specjalistycznych dla dzieci, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Część I: Radosne dzieci w żłobku w gminie Poraj Część II: Odkrywamy świat w przedszkolu w Żarkach-Letnisko
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie kursu języka angielskiego oraz kursu metodycznego dla osób dorosłych na potrzeby realizacji projektu pn. Power of Education - podniesienie jakości kształcenia i zarządzania w mikołowskich placówkach oświatowych
Dodano: 2016-06-16 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-08 - Przeprowadzenie kursów z przedmiotów zawodowych dla klas wielozawodowych
Dodano: 2016-01-19 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Dodano: 2015-10-30 - Usługa edukacyjna polegającą na organizacji wizyt studyjnych wraz z warsztatami dla potencjalnych i obecnych beneficjentów Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-09 - Przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego w ramach projektu nr POKL.04.01.02-00-131/12 p.t. Kompetentni inżynierowie mechanicy dla sektora energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/U/15/32/TB.
Dodano: 2015-09-28 - Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy na rzecz publicznych przedszkoli w Tychach
Dodano: 2015-06-03 - Przeprowadzenie szkolenia AutoCad podstawowy w ramach projektu Odbierz klucz do sukcesu - kierunki zamawiane na Wydziale Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Dodano: 2015-05-21 - Kampania edukacyjno - promocyjna dla zadania pn. Wyposażenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Radzionków
Dodano: 2015-04-28