Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Namysłów - projekt pt. Nie chcemy być gorsi, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2012-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Namysłów - projekt pt. Nie chcemy być gorsi, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi edukacyjne i szkoleniowe - 80000000-4. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III siedmiu szkół podstawowych biorących udział w projekcie. W celu realizacji zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcom sale w placówkach szkolnych oraz możliwość korzystania z krytej pływalni w Namysłowie, w których to prowadzone będą zajęcia. W miarę potrzeb udostępni również odpowiednie pomoce dydaktyczne, pod warunkiem, że będą one w dyspozycji dyrektora szkoły. Zajęcia dla grup mają być prowadzone w czasie niezakłócającym organizacji pracy szkoły, z wyłączeniem czasu godzin lekcyjnych uczestników projektu prowadzonych w ramach programu nauczania, z uwzględnieniem zasady higieny pracy umysłowej ucznia. Wykonawca opracuje, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia, szczegółową tematykę zajęć z uwzględnieniem specyfiki uczniów oraz terminy ich realizacji. Ustalenia te znajdą odzwierciedlenie w opracowanych przez Zamawiającego harmonogramach zajęć na poszczególne okresy rozliczeniowe tj.: w roku 2012: I - od 03.09.2012 r. do 20.10.2012 r., II - od 21.10.2012 r. do 20.12.2012 r., w roku 2013: III - od 21.12.2012 r. do 20.03.2013 r., IV - od 21.03.2013 r. do 20.06.2013 r., które stanowić będą załączniki do umowy. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia każdego rodzaju zajęć w systemie lekcyjnym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) tj. godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno -wyrównawczych trwa 45 min, a godzina zajęć specjalistycznych trwa 60 min. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji z przebiegu realizacji projektu tj. dziennika zajęć, kart czasu pracy, list obecności oraz innych niezbędnych dokumentów projektowych. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie szkoły podstawowej określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.). W przypadku zajęć gimnastyki korekcyjnej i rehabilitacji, prowadzonych na krytej pływalni, Wykonawca winien posiadać kwalifikacje, o których mowa w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach