Gmina Trąbki Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6828323 , fax. 058 6828319
- Data zamieszczenia: 2011-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trąbki Wielkie
ul. Gdańska 12 12
83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
tel. 058 6828323, fax. 058 6828319
REGON: 19167506600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych- Terapia psychologiczna dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna- Terapia psychologiczna dla uczniów Szkoły Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach realizacji projektu pt. Uczeń mądry i wesoły - Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.Prowadzenie zajęć grupowych ( warsztaty) oraz pomoc uczniom, rodzicom i nauczycielom w rozwiązywaniu problemów. Kształtowanie umiejętności prospołecznych i radzenie sobie ze stresem. Zajęcia relaksacyjne. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów ze Szkoły Podstawowej w Kłodawie w latach 2011- 2013. 2. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt.1 Wykonawca zobowiązany również do: a) opracowanie programu zajęć dodatkowych oraz przedstawienie do akceptacji koordynatorowi w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o terminie podpisania umowy b) sporządzenia harmonogramu zajęć dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w szkole zaakceptowanego przez koordynatora (zajęcia prowadzone mogą być wyłącznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z uwzględnieniem godzin przywozu i odbioru dzieci przez autobus szkolny z wyłączeniem ferii, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej) c) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć tj. Kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności d) sporządzania sprawozdań na koniec każdego z semestrów z realizacji zajęć e) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawicielowi zamawiającego, organowi kontrolującemu f) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć 3) szkody wyrządzone przez swoje działanie lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotów umowy 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych pomieszczeń/ sali, w której prowadzone będą zajęcia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spklodawa.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
Dodano: 2013-04-22 - ZP/159/2012 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 10 pakietach
Dodano: 2012-11-23 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych- Terapia psychologiczna dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-10-26 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-09-30 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-09-20