Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
- Data zamieszczenia: 2013-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7/204 7/204
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
REGON: 00052525700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie zajęć dodatkowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Miejskiej Rumia w roku szkolnym 2012-2013 w ramach projektu Fundamenty przyszłości - wyrównywanie szans edukacyjno-rozwojowych uczniów klas I-III czterech szkół podstawowych w Gminie Miejskiej Rumia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - projekty . 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi podzielone na części (zadania): Przedmiot zamówienia obejmuje następujące usługi w podziale na części (zadania): 1) Zadanie 2 - Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej Nr 1 w Rumi zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w łącznej liczbie godzin 30; 2) Zadanie 3.1- Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 40 - psycholog. 3) Zadanie 3.2 - Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć socjoterapeutycznych - dogoterapia w łącznej liczbie godzin 120 - dogoterapeuta oraz koszty transportu psów na zajęcia. 4) Zadanie 5 - Organizacja i prowadzenie w roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej nr 6 w Rumi zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w łącznej liczbie godzin 60. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części (zadania) wymieniony jest w opisie poszczególnych części (zadań) zamówienia oraz na stronie internetowej zamawiającego. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części (zadania) zamówienia, które powierzy Podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP/159/2012 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i medycznego w 10 pakietach
Dodano: 2012-11-23 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych- Terapia psychologiczna dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-11-22 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych- Terapia psychologiczna dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-10-26 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-09-30 - Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
Dodano: 2011-09-20