Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.

Gmina Trąbki Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-034 Trąbki Wielkie, ul. Gdańska 12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6828323 , fax. 058 6828319
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trąbki Wielkie
    ul. Gdańska 12 12
    83-034 Trąbki Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 058 6828323, fax. 058 6828319
    REGON: 19167506600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trabkiw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów i uczennic w klasach I- VI w Szkole Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach projektu Uczeń mądry i wesoły- wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna dla uczniów Szkoły Podstawowej im. M. Kownackiej w Kłodawie w ramach realizacji projektu pt. Uczeń mądry i wesoły - wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego z programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Głównym celem projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów ze szkoły Podstawowej w Kłodawie w latach 2011- 2013. 2. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Nazwa, opis zajęć wraz z ilością grup i uczniów oraz podział na zadania zawiera załącznik nr 1 do siwz. Wykonawcy do przeprowadzenia zajęć. 2)W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt.1 Wykonawca zobowiązany również do: a) opracowanie programu zajęć dodatkowych oraz przedstawienie do akceptacji koordynatorowi w terminie 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia o terminie podpisania umowy b) sporządzenia harmonogramu zajęć dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w szkole zaakceptowanego przez koordynatora ( zajęcia prowadzone mogą być wyłacznie w czasie wolnym od lekcji obowiązkowych z uwzględnieniem godzin przywozu i odbioru dzieci przez autobus szkolny z wyłączeniem ferii, przerw świątecznych i innych dni ustawowo wolnych od nauki szkolnej) c) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć tj. Kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności d) sporządzania sprawozdań na koniec każdego z semestrów z realizacji zajęć e) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionego przedstawicielowi zamawiającego, organowi kontrolującemu f) przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) 3)Jednostka 1 godzina lekcyjna używana WSIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć 3) szkody wyrządzone przez swoje działanie lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotów umowy 4) wykorzystanie sprzętu i materaiłów dydaktycznych zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji zajęć oraz dbałość o ich należyty stan. 5) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych pomieszczeń/ sali, w której prowadzone będą zajęcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.trabkiw.ug.gov.pl/ug/index.php/przetargi-ogloszenia/przetargi lub www.spklodawa.edupage.o
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach