Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2014-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
    REGON: 00052796000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych oraz sprawowanie opieki podczas wyjazdów edukacyjnych w projekcie pn.: Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć w ramach projektu nr POKL.09.01.02-16-003/13 pn. Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Usługi edukacyjne polegają na realizacji zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych kierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów gimnazjum oraz sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych i na basen. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. CZĘŚĆ 1; Innowacyjne formy nauczania Playing with colours - zabawa kolorami - zajęcia w obszarze j. angielskiego. Zajęcia będą prowadzone równocześnie przez dwóch nauczycieli: z części 1 (j. angielski) i części 2 (plastyka). Wykonawcy, którzy przedstawią najkorzystniejszą ofertę, i z którymi zostanie podpisana umowa (dotyczy części 1 i 2) będą zobowiązani wspólnie prowadzić zajęcia i współpracować na wszystkich polach związanych z realizacją zajęć (min. przedstawić plan i program, wspólnie prowadzić zajęcia i sprawować opiekę podczas wyjazdów edukacyjnych, wystawić opinię o uczniach, prowadzić dokumentację, itd.). Termin realizacji: 2014 rok (2 semestry). Ilość godzin: 32 godziny zajęć edukacyjnych, 24 godziny opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Bierkowice, Opole/ZOO, Kraków). Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. CZĘŚĆ 2: Innowacyjne formy nauczania Playing with colours - zabawa kolorami- zajęcia w obszarze plastyki. Zajęcia będą prowadzone równocześnie przez dwóch nauczycieli: z części 1 (j. angielski) i części 2 (plastyka). Wykonawcy, którzy przedstawią najkorzystniejszą ofertę, i z którymi zostanie podpisana umowa (dotyczy części 1 i 2) będą zobowiązani wspólnie prowadzić zajęcia i współpracować na wszystkich polach związanych z realizacją zajęć (min. przedstawić plan i program, wspólnie prowadzić zajęcia i opiekę podczas wyjazdów edukacyjnych, wystawiać opinię o uczniach, prowadzić dokumentację, itd.). Termin realizacji: 2014 rok (2 semestry). Ilość godzin: 32 godziny zajęć edukacyjnych, 24 godziny opieki podczas wyjazdów edukacyjnych (Bierkowice, Opole/ZOO, Kraków). Godzina zajęć edukacyjnych = godzina lekcyjna 45 minut. Godzina opieki = godzina zegarowa 60 minut. 4. W ramach prowadzenia zajęć, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) współpracy z dyrektorem szkoły, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu, 2) przygotowania w formie pisemnej w terminie do 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy (jednak nie później, niż w dniu rozpoczęcia zajęć) programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu Dobra szkoła, dobra praca - mój wybór dla określonego typu zajęć i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły, a następnie przekazania go koordynatorowi szkolnemu w dwóch egzemplarzach (jeden zostanie przekazany kierownikowi projektu), 3) realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem zaakceptowanym przez dyrektora szkoły, 4) prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania koordynatorowi szkolnemu pisemnej informacji o stanie realizacji zajęć w tym liczbę zrealizowanych godzin, 5) przekazywania koordynatorowi szkolnemu na koniec każdego miesiąca konspektów zajęć, list obecności, kart czasu pracy, dokumentacji z wyjazdów (edukacyjnych, na naukę pływania), 6) informowania koordynatora szkolnego w formie pisemnej o uczniach, którzy ukończyli udział w zajęciach w celu bieżącego monitorowania wskaźników, 7) realizacji zajęć zgodnie z celem głównym i celami szczegółowymi projektu, 8) przestrzegania obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy; opieka nad uczniami podczas zajęć i wyjazdów edukacyjnych (jeśli dotyczy), oraz przygotowanie dokumentacji wyjazdu zgodnie z regulaminem szkoły dbanie o bezpieczeństwo uczniów, 9) wspomagania promocji i ewaluacji projektu- informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 10) współpracy z dyrektorem szkoły i koordynatorem szkolnym w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu, 11) dbałości o stan pomieszczeń, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu, 12) zwiększenia motywacji do nauki przez uczniów uczestniczących w projekcie, 13) bieżącego monitorowania efektów zajęć i raportowanie o stanie realizacji zajęć, 14) wystawienia opinii raz na semestr dla każdego ucznia nt. stopnia zaspokojenia potrzeb edukacyjnych pod względem: a) wyrównania dysproporcji w nauce, b) wzrostu umiejętności, c) skorzystania z doradztwa i opieki pedagogicznej, 15) rzetelnego prowadzenia dokumentacji z realizowanych zajęć - dzienników zajęć i innych wymaganych dokumentów (listy obecności, karty czasu pracy, dokumentacji zdjęciowej), 16) przygotowania materiałów do przeprowadzenia zajęć we własnym zakresie, 17) stosowania we wszystkich materiałach logotypów Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnie z księgą wizualizacji znajdującej się na stronie internetowej www.pokl.opole.pl, 18) informowanie na bieżąco koordynatora szkolnego o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, 19) informowania dyrektora szkoły i koordynatora szkolnego o każdym przypadku uniemożliwiającym realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 20) oznaczenia sal, w których prowadzone są zajęcia logotypami Unii Europejskiej, 21) niezwłocznego udostępnienia dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu, 22) zaspokojenia potrzeb chłopców i dziewcząt bez ograniczeń wynikających z płci - obowiązek uwzględniania w trakcie zajęć zasady równości szans w przekazywanych treściach, 23) przekazania na koniec realizacji projektu pełnej i uporządkowanej dokumentacji, 24) rozliczania zaliczek (jeśli dotyczy) pobranych z kasy urzędu po uprzednim uzyskaniu zgody Burmistrza na stosownym wniosku i złożeniu oświadczenia, iż w przypadku nie rozliczenia pobranej zaliczki wyraża się zgodę na potrącenie nie rozliczonej kwoty ze świadczeń wypłacanych, wydatkowania jej zgodnie z zapisami wniosku, przedłożenia rozliczenia pobranej zaliczki wraz z załącznikami (faktury, rachunki) w terminie 10 dni od jej pobrania. Wypłata następnej zaliczki dopuszczalna jest dopiero po rozliczeniu się z wcześniej pobranej zaliczki. 5. W ramach sprawowania opieki podczas wyjazdów edukacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sprawowania opieki nad uczniami w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia oraz innych czynności opiekuńczych, 2) zapewnienie bezpieczeństwa uczniom oraz prowadzenie innych zadań zleconych przez organizatora wycieczki 3) sprawdzania stanu liczbowego uczniów przed wyruszeniem z każdego miejsca pobytu oraz po przybyciu do punktu docelowego 4) współpracy z osobą prowadzącą zajęcia, w ramach których organizowany jest wyjazd, dyrektorem szkoły podstawowej, koordynatorem szkolnym, kierownikiem projektu i jego zastępcą, 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2) bezpieczeństwo uczniów podczas wyjazdów edukacyjnych, 3) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 4) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 5) wykorzystanie materiałów dydaktycznych zakupionych przez Zamawiającego, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 6) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przed Dyrektora Szkoły pracowni/sali, w której będą prowadzone zajęcia oraz użyczonego do prowadzenia zajęć sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach