Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego i poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w ramach realizacji projektu Nasza szkoła jest coolowa! realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny ogłasza przetarg

  • Adres: 46-280 Lasowice Małe, Chocianowice 78
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4132607 , fax. 0-77 4132758
  • Data zamieszczenia: 2013-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny
    Chocianowice 78 78
    46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie
    tel. 0-77 4132607, fax. 0-77 4132758
    REGON: 53231216000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego i poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego w ramach realizacji projektu Nasza szkoła jest coolowa! realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dotyczy części od 1-14. Każda grupa będzie liczyć od 10-12 osób uczniów ZSPG w Chocianowicach. Zajęcia będą realizowane w SP i PG w Chocianowicach, SP w Gronowicach i SP Jasieniu. Celem zajęć jest przygotowanie do egzaminów zewnętrznych z j. polskiego, matematyki i j. obcego u- dot. uczniów klas VI SP i III PG, oraz wyrównanie braków szkolnych, związanych z pisaniem, mówieniem, liczeniem- dot. uczniów klas I-III w SP. Główny nacisk powinien być położony na wykorzystanie nowoczesnych środków ICT, nauczyciele będą samodzielnie zobligowani do opracowania i rozdysponowania materiałów dydaktycznych: zeszytów zadań, testów, zbiorów zadań, które powinny zostać opracowane również w formie elektronicznej z możliwością zamieszczenia na platformie e-learningowej, która powinna być wykorzystywana podczas realizacji zajęć. Ponadto wykonawca zobligowany będzie do mierzenia efektów nauczania poprzez opracowanie testów i analiz, prowadzenia dzienników zajęć, dbania o wysoką frekwencję oraz przeprowadzenia rekrutacji uczniów, opracować program zajęć - w zakresie ostatecznego programu i harmonogramu zajęć oraz form i metod pracy z uczestnikami zajęć, wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z koordynatorem projektu. Prowadzenie zajęć odbędzie się z metodami aktywizującymi z wykorzystaniem TIK i multimediów. Na zajęciach korygowane i kompensowane będą deficyty w obrębie funkcji poznawczych i grafomotorycznych. Ponadto wykonawca powinien uwzględnić, co następuje:-zajęcia nie powinny kolidować z realizacją zajęć obowiązkowych w szkole, powinny uwzględniać możliwości dojazdu dzieci do szkoły, powinny odbywać się po zajęciach szkolnych uczestników projektu, -1h zajęć trwa 45 minut , -znajomość podstaw programowych i wymagań egzaminacyjnych dla uczniów klas VI SP i III PG, oraz znajomość podstawy programowej w klasach 1-3 SP,-dostosowywać godziny realizacji zajęć do możliwości uczniów Realizacja zajęć powinna przyczynić się do osiągnięcia wyższych wyników nauczania osiągniętych przez uczniów po pierwszym roku realizacji projektu oraz po drugim w stosunku do wyników przed przystąpieniem uczniów do projektu. Na każdą część 1 - 14 przeznacza się 60 h zajęć lekcyjnych w podziale na następujące okresy: 1 okres - 18.03.2013-31.07.2013-11 h zajęć. 2 okres-01.08.2013 - 31.10.2013 - 8 h zajęć. 3 okres - 01.11.2013 - 31.01.2014 - 9 h zajęć. 4 okres - 01.02.2014 - 30.04.2014 - 10 h zajęć. 5 okres - 01.05.2014 - 31.07.2014 - 6 h zajęć. 6 okres - 01.08.2014 - 31.10.2014 - 7 h zajęć. 7 okres - 01.11.2014 - 10.02.2015 - 9 h zajęć. Dotyczy części 15. Wykonawca - doradca zawodowy przebada uczniów z klas III PG (60 uczniów) pod kątem wyboru przyszłej ścieżki edukacyjno-zawodowej, określi ich predyspozycje i zainteresowania, przeprowadzi dla 60 uczniów z gimnazjum indywidualne doradztwo w celu przygotowania opisów predyspozycji edukacyjno- zawodowych. Ponadto przeprowadzi 4 grupowe spotkania z uczniami celem przedstawienia możliwości dalszego kształcenia. Uświadomi dziewczęta na temat korzyści płynących z nauk ścisłych a chłopców z umiejętności sprawnego posługiwania się językiem ojczystym. Wykonawca opracuje i zmierzy według poniższego zapisu następujące produkty projektu: - Liczba opisów predyspozycji ze wskazaniem kierunku kształcenia BO/wyboru ścieżki zawodowej-60/2x/koniec III klasy PG - Liczba spotkań grupowych z doradcą zawodowym - 4, lista obecności, program spotkania- 1x/spotkaniach. Ponadto wykonawca zadba o wysoką jakość prowadzonego doradztwa, przeprowadzi rekrutację, dostosuje się do możliwości organizacyjnych szkoły i uczniów korzystających z doradztwa, będzie prowadził dokumentację z realizowanego zadania w tym karty czasu pracy oraz inną dokumentację wymaganą przez koordynatora. Dotyczy części 16 Wykonawca- psycholog/pedagog przeprowadzi dla 280 uczniów z projektu, nauczycieli i rodziców 4 spotkania z zakresu radzenia sobie z trudnościami w nauce, zachowaniem, rozwijaniem zdolności uczniów. Będzie dostępny dla rodziców i uczniów z 4 szkół 3 h w tygodniu w PG w Chocianowicach - łącznie 110h w projekcie. W tym czasie będzie organizował spotkania z rodzicami i nauczycielami w celu wypracowania wspólnych rozwiązań na temat problemów szkolnych i wychowawczych uczniów. Wykonawca opracuje i zmierzy według poniższego zapisu następujące produkty projektu: - Liczba spotkań grupowych z psychologiem- 4/lista obecności, program spotkania- 1x/spotkaniach - Liczba godzin wsparcia psychologa-110 h/ listy obecności, notatki ze spotkań 1x/podczas każdych spotkań Ponadto wykonawca zadba o wysoką jakość prowadzonego poradnictwa, przeprowadzi rekrutację, dostosuje się do możliwości organizacyjnych szkoły i uczniów korzystających z poradnictwa, będzie prowadził dokumentację z realizowanego zadania w tym karty czasu pracy oraz inną dokumentację wymaganą przez koordynatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wykształcenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach