Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko - lędzińskim.

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bieruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. Granitowa 130
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 216 36 90 , fax. 32 216 36 90
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bieruniu
    ul. Granitowa 130 130
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 216 36 90, fax. 32 216 36 90
    REGON: 27627026300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pppbirerun.bip.wizja.net.pl, www.poradnia.powiatbl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko - lędzińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie zajęć doskonalących w Projekcie pn. Kompetentni w edukacji-Wdrożenie systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie bieruńsko-lędzińskim dla osób, które zadeklarowały udział w projekcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Działania 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zajęcia doskonalące będą organizowane w poniżej wymienionych placówkach edukacyjnych: Przedszkole Nr 1, ul. Chemików 33, 43-150 Bieruń, Miejskie Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2, ul. Hołdunowska 20, 43-143 Lędziny, Gminne Przedszkole Nr 1, ul. Techników 25, 41-403 Chełm Śląski, Przedszkole Miejskie w Imielinie, ul. W. Sapety 10, 41-407 Imielin, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. K. Miarki, ul. Paderewskiego 5, 43-140 Lędziny, Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orła Białego w Bieruniu, ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Floriana Adamskiego, ul. O. Kolberga 1, 41-403 Chełm Śląski, Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Augusta Kardynała Hlonda w Chełmie Śląskim, ul. Górnośląska 45, 41-403 Chełm Śląski, Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1, ul. Krakowska 28, 43-150 Bieruń, Szkoła Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza, ul. Św. Jana 33, 43-220 Bojszowy, Gimnazjum Nr 2 im. Św. Walentego w Bieruniu, ul. Licealna 17a, 43-150 Bieruń, Gimnazjum Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 im. Gustawa Morcinka, ul. Hołdunowska 72, 43-143 Lędziny, Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Pokoju 29, 43-140 Lędziny, Zespół Szkół w Chełmie Śląskim - Gimnazjum im. Karola Miarki ul. Śląska 12, 41-403 Chełm Śląski, Zespół Szkół w Chełmie Śląskim - Technikum, ul. Techników 18, 41-403 Chełm Śląski. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na 12 odrębnych części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna: CZĘŚĆ 1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny, CZĘŚĆ 2. Uczeń - Aktywny Uczestnik Procesu Uczenia się, CZĘŚĆ 3. Aktywny Uczestnik Procesu Uczenia się z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego, CZĘŚĆ 4. Coaching i tutoring wychowawcy, CZĘŚĆ 5. Budowa koncepcji pracy szkoły, CZĘŚĆ 6. Dostosowanie pracy nauczyciela do potrzeb i możliwości ucznia, CZĘŚĆ 7. Przedszkole promuje wartość edukacji, CZĘŚĆ 8. Komunikacja i współpraca z rodzicami, CZĘŚĆ 9.Przepisy prawa oświatowego, CZĘŚĆ 10. Efektywne techniki uczenia i ocenianie kształtujące, CZĘŚĆ 11. Audyt bezpieczeństwa CZĘŚĆ 12. Umiejętności wychowawcze. Szczegółowy opis poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia i załączniki nr. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12 . Przedmiotowe zajęcia doskonalące mają obejmować wiedzę teoretyczną i.lub praktyczną z zakresu danego tematu opisanego w załączniku nr do umowy, powinny być prowadzone w formie warsztatowej, wykładu itp. według ustaleń wykonawcy z przedstawicielem placówki wymienionej w § 1 pkt. 2. Szczegółowy program (w tym termin - data oraz godzina rozpoczęcia i zakończenia, zakres tematyczny, liczbę godzin dydaktycznych, miejsce realizacji) każdych zajęć planowanych do realizacji z danej części tematycznej zamówienia opisanych w załączniku nr do Części zamówienia nr , ma być na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć każdorazowo uzgadniany przez Wykonawcę w porozumieniu ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE) oraz z dyrekcją.zespołem nauczycieli z placówkami edukacyjnymi obsługiwanymi przez Wykonawcę. Zleceniobiorcę wymienionych w § 1 pkt.2. W uzasadnionych przypadkach na wniosek placówki.ek wymienionych w § 1 pkt.2 Zamawiający. Zleceniodawca dopuszcza możliwość skrócenia terminu określonego w pkt. 4 niniejszego paragrafu. Każdy szczegółowy program zajęć opracowany w ramach realizacji usługi z danej części zamówienia tj.musi być zatwierdzony przez Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji oraz dyrektora placówki wymienionej w § 1 pkt.2 oraz przekazany na co najmniej 4 dni robocze przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia zajęć do biura projektu w formie papierowej z podpisami i wersji elektronicznej tj. skanu dokumentu, na adres: 43-225 Wola, ul. Kopalniana 6 oraz e-mail: b.bednorz@cpsa.com.pl oraz m.bujny@cpsa.com.pl. Wykonawca. Zleceniobiorca ma obowiązek przekazać wzorcowe materiały dla uczestników zajęć np. prezentację multimedialną.slajdy lub inne wybrane przez Wykonawcę. Zleceniobiorcę materiały na zajęcia do przekazania dla uczestników zajęć z danej tematyki zgodnie z zapisami szczegółowych programów zajęć, o których mowa w § 1 pkt. 4, co najmniej na 4 dni robocze przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia danych zajęć do biura projektu w wersji elektronicznej tj. np. w formie skanu dokumentów, na adres e-mail: b.bednorz@cpsa.com.pl oraz m.bujny@cpsa.com.pl lub w wersji papierowej jednego wzorcowego egzemplarza dostarczonego do biura projektu: 43-225 Wola ul. Kopalniana 6. Pozostałe wymagania, jakie musi spełniać Wykonawca.Zleceniobiorca celem zrealizowania przedmiotu umowy: a.Wykonawca.Zleceniobiorca w terminie do 2 dni roboczych od daty podpisania umowy porozumie się telefonicznie lub osobiście z osobami pełniącymi funkcję Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji w placówkach wskazanych w pkt 2. b.Zamawiający udostępni nieodpłatnie sale do prowadzenia zajęć w placówkach edukacyjnych wymienionych w pkt. 2. c.zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku lub inne dni tygodnia wyznaczone przez placówkę wymienioną w pkt. 2 w terminie i godzinach ustalonych z wybranym Wykonawcą.Zleceniobiorcą oraz dyrektorem i Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji z daną szkołą w okresie obowiązywania umowy. d.Wykonawca.Zleceniobiorca musi zapewnić dla wykładowcy, trenera prowadzącego zajęcia niezbędne materiały dydaktyczne tj. papier, kartki, blok do flicharta, pisaki itp. oraz sprzęt typu laptop, ekran itp. e.Zamawiający.Zleceniodawca na wniosek Wykonawcy.Zleceniobiorcy może zapewnić nieodpłatnie do poprowadzenia zajęć rzutnik multimedialny. f.Wykonawca.Zleceniobiorca wystawia uczestnikom zajęć zaświadczenia i.lub certyfikaty, potwierdzające udział i ukończenie szkoleń, warsztatów. g.Zaświadczenia i.lub certyfikaty, materiały szkoleniowe oraz sala dydaktyczna będą oznakowane przez Wykonawcę.Zleceniobiorcę poprzez umieszczanie logo typów UE, EFS, POKL i nazwą projektu według uzgodnień między stronami umowy na realizacje usługi. Beneficjentem projektu jest Powiat Bieruńsko-Lędziński, a Realizatorem bezpośrednim projektu jest Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Bieruniu. Zajęcia doskonalące będą się odbywać na rzecz placówek oświatowych (szkół lub przedszkoli), które uczestniczą w projekcie w roku szkolnym 2013/2014. Głównym celem Projektu jest wdrożenie do dnia 31 lipca 2015 roku nowatorskiego systemu doskonalenia nauczycieli, który będzie odpowiadał na zdiagnozowane indywidualne potrzeby jednostek oświatowych z terenu Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem lub pełnić funkcji Szkolnego organizatora Rozwoju Edukacji w placówkach edukacyjnych, w których ma docelowo prowadzić zajęcia. Wykonawca.Zleceniobiorca jest zobowiązany do współpracy z kierownikiem projektu, pracownikami biura projektu oraz opracowywania i dostarczania dokumentów rozliczeniowych do biura projektu. Zamawiający.Zleceniodawca nie wyraża zgody, aby Wykonawca w trakcie i podczas wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywał w danych placówkach oświatowych lub w biurze projektu innych czynności, niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu umowy, pod rygorem rozwiązania umowy przez Zamawiającego.Zleceniodawcy. Osoba prowadząca zajęcia z danej części zamówienia, o których mowa w rozdziale III SIWZ nie może być pracownikiem placówek edukacyjnych w których ma docelowo prowadzić zajęcia. Wykonawca pełniący w okresie organizacji zajęć doskonalących jednocześnie funkcję Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji na podstawie odrębnej umowy na rzecz placówek edukacyjnych spośród wymienionych w pkt. III.2, nie może przeprowadzać zajęć doskonalących w tych placówkach, gdzie pełni w.w funkcję. Zamawiający zastrzega, że łączna liczba godzin osoby wykonującej przedmiotową usługę, wynikająca z wykonywania wszystkich zadań w ramach niniejszego projektu oraz w ramach innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również wykonywanych w ramach innych programów Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia nie może przekroczyć 240 godzin zegarowych miesięcznie. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający, przed podpisaniem umowy, wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w zakresie liczby wykonanych usług (wykazanych w zał. Nr 7 do SIWZ)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.powiatbl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach