Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia - Warunki kontraktowe FIDIC

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 91-008 Łódź, ul. Drewnowska 88
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 27 75 , fax. 42 654 03 71
  • Data zamieszczenia: 2012-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5
    ul. Drewnowska 88 88
    91-008 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 27 75, fax. 42 654 03 71
    REGON: 00019483700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia - Warunki kontraktowe FIDIC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia -Warunki kontraktowe FIDIC dla 80 osób (40 osób w grupach po 10 osób w terminie styczeń - luty 2013 roku, 40 osób w grupach po 10 osób w terminie maj - czerwiec 2013 roku) Szkolenie trwa 24 godzin dla każdej z grupy (w sumie 192 godziny). Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć - 45 minut. Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników szczegółowych rozwiązań oraz procedur w zakresie realizacji kontraktów budowlanych pod katem procesu zakupu i sprzedaży. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć (dziennik zajęć musi zawierać następujące dane: imię nazwisko osoby szkolonej, obecność osób szkolonych, plan zajęć (tematyka zajęć oraz odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na swój koszt przygotował: drukowaną prezentację (ok. 380 slajdów), drukowany skrypt prowadzącego (ok. 160 stron), zestaw ćwiczeń rozwiązywanych na szkoleniu (35 stron), płytę CD z materiałami szkoleniowymi. W ramach promocji przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiednich logotypów. W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż na dzień przed faktycznym rozpoczęciem kursu Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego szczegółowy harmonogram zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu. Szczegółowy harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem projektu i podpisany przez Dyrektora Szkoły. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji części zamówienia przez podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie pobiera się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp5lodz.wikom.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach