Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 91-008 Łódź, ul. Drewnowska 88
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 654 27 75 , fax. 42 654 03 71
- Data zamieszczenia: 2012-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5
ul. Drewnowska 88 88
91-008 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 654 27 75, fax. 42 654 03 71
REGON: 00019483700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia - Warunki kontraktowe FIDIC - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia -Warunki kontraktowe FIDIC dla 80 osób (40 osób w grupach po 10 osób w terminie styczeń - luty 2013 roku, 40 osób w grupach po 10 osób w terminie maj - czerwiec 2013 roku) Szkolenie trwa 24 godzin dla każdej z grupy (w sumie 192 godziny). Przez godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć - 45 minut. Celem szkolenia jest poznanie przez uczestników szczegółowych rozwiązań oraz procedur w zakresie realizacji kontraktów budowlanych pod katem procesu zakupu i sprzedaży. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć (dziennik zajęć musi zawierać następujące dane: imię nazwisko osoby szkolonej, obecność osób szkolonych, plan zajęć (tematyka zajęć oraz odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin, liczba osób obecnych, treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na swój koszt przygotował: drukowaną prezentację (ok. 380 slajdów), drukowany skrypt prowadzącego (ok. 160 stron), zestaw ćwiczeń rozwiązywanych na szkoleniu (35 stron), płytę CD z materiałami szkoleniowymi. W ramach promocji przedmiotu Wykonawca zobowiązany jest do stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiednich logotypów. W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, ale nie później niż na dzień przed faktycznym rozpoczęciem kursu Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego szczegółowy harmonogram zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu. Szczegółowy harmonogram kursu musi być uzgodniony z koordynatorem projektu i podpisany przez Dyrektora Szkoły. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp5lodz.wikom.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa szkolenia e-learning dotycząca metodyki nauczania w zakresie Edukacji Medycznej, w tym Symulacji Medycznej
Dodano: 2016-07-25 - Usługa szkolenia dotycząca metodyki nauczania, w tym umiejętności miękkich w zakresie Edukacji Medycznej, w tym Symulacji Medycznej
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów kulinarnych w zakresie technik i zasad zdrowego gotowania dla organizacji pozarządowych - przedstawicieli Kół Gospodyń Wiejskich - w ramach realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia.
Dodano: 2016-04-14 - Uruchomienie i prowadzenie na terenie powiatu piotrkowskiego 50 filii Akademii Zdrowego Żywienia na potrzeby realizacji przez Powiat Piotrkowski projektu pn.: Twoje Serce Twoim Życiem - Program Zmniejszenia Nierówności w Zdrowiu Mieszkańców Powiatu Piotrkowskiego z Ryzykiem Wystąpienia Chorób Układu Krążenia współfinansowanego w ramach Programu PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz budżetu państwa w podziale na Część I, II, III, IV, V.
Dodano: 2016-02-22 - Usługa - przeprowadzenie kursu /Technolog robót wykończeniowych/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
Dodano: 2015-11-24 - Usługa - przeprowadzenie kursu kwalifikacyjnego /Szwaczka/ dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
Dodano: 2015-10-20 - Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami
Dodano: 2015-10-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla istniejących rodzin zastępczych
Dodano: 2015-09-28 - Organizacja szkoleń w zakresie zarządzania zasobami informatycznymi i projektami
Dodano: 2015-09-23 - Opracowanie programu i realizacja warsztatów kulinarnych Jedz dla zdrowia dla uczniów łódzkich szkół podstawowych w ramach realizacji Projektu pn. Łódź kontra choroby wątroby, współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014 oraz funduszy Ministerstwa Zdrowia.DOA-ZP-VIII.271.18.2015
Dodano: 2015-07-28