Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Czas na aktywność w Gminie Brzostek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój I Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój I Upowszechnianie Aktywnej Integracji Przez Ośrodki Pomocy Społecznej.

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku ogłasza przetarg

  • Adres: 39-230 Brzostek, ul. M.N. Mysłowskiego 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 680 89 21 , fax. 14 680 89 29
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku
    ul. M.N. Mysłowskiego 7 7
    39-230 Brzostek, woj. podkarpackie
    tel. 14 680 89 21, fax. 14 680 89 29
    REGON: 85001923400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsbrzostek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników Projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzostku Czas na aktywność w Gminie Brzostek, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój I Upowszechnianie Aktywnej Integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój I Upowszechnianie Aktywnej Integracji Przez Ośrodki Pomocy Społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szkolenia zawodowe są skierowane do osób zamieszkałych w Gminie Brzostek, bezrobotnych, nieaktywnych zawodowo oraz osób zatrudnionych i korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. CZĘŚĆ I KIEROWCA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z NAPĘDEM SILNIKOWYM: 1) Szkolenie ma być realizowane dla 20 uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego. 2) Termin realizacji: od 15 V do 15 VI 2014 rok. 3) Miejsce realizacji szkolenia: a) miasto Brzostek lub b) miejsce oddalone max. do 40 km od Rynku miasta Brzostek. Jednakże Zamawiający zastrzega, jeśli szkolenie zostanie zorganizowane poza miastem Brzostek, wówczas Wykonawca jest zobowiązany w cenie szkolenia zapewnić transport uczestników na szkolenie i ze szkolenia z i do ich miejsca zamieszkania tj. miejscowości położonych na terenie Gminy Brzostek. Zamawiający wówczas wymaga aby Wykonawca wykazał czy posiada we wpisie działalności przewóz osób. Jeżeli nie posiada, wówczas Zamawiający żąda kopię umowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, zawartej z podwykonawcą lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zapewniającej przewóz osób (dokumenty te będą wymagane przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą) ale wówczas Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wpisu w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, informującego Zamawiającego o podwykonawcy. 4) Liczba godzin: min. 67 tj.: zajęć teoretycznych min. 44, praktycznych min. 15, wymiana butli min. 8 na odpowiednich stanowiskach. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. 5) Kurs musi być zgodny z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego. 6) Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi UDT. 7) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: - ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, - badania profilaktyczne uczestników, niezbędne do specyfiki szkolenia, - organizację i przebieg szkolenia, - przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i przygotowanie do egzaminu końcowego oraz organizację egzaminu wewnętrznego jak i przed UDT, - opłatę za przeprowadzenie egzaminu przed UDT, - niezbędne materiały szkoleniowe i sprzęt do praktycznej nauki, - stanowiska szkoleniowe dostosowane do liczby uczestników, - wynagrodzenia wykładowców lub instruktorów, - odzież ochronną, zawierająca logo Europejskiego Funduszu Społecznego w widocznym miejscu, która pozostanie własnością uczestnika po zakończeniu szkolenia, - 1 gorący, dwudaniowy posiłek (nie mniej niż: 1-danie: zupa 300ml, 2-danie danie: porcja mięsa lub ryba 150g, ziemniaki lub frytki 200g, zestaw surówek 150g) z napojem 200ml. w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, - stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, - wynajem sal i warsztatów spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy (zajęcia odbywają się w salach i warsztatach wskazanych przez Wykonawcę), - wydanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT. CZĘŚĆ II OBSŁUGA KOPARKO - ŁADOWARKI I KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ: 1) Szkolenie ma być realizowane dla 9 uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego. 2) Termin realizacji: od 1 X do 30 XI 2014 rok. 3) Miejsce realizacji szkolenia: a) miasto Brzostek lub b) miejsce oddalone max. do 40 km od Rynku miasta Brzostek. Jednakże Zamawiający zastrzega, jeśli szkolenie zostanie zorganizowane poza miastem Brzostek, wówczas Wykonawca jest zobowiązany w cenie szkolenia zapewnić transport uczestników na szkolenie i ze szkolenia z i do ich miejsca zamieszkania tj. miejscowości położonych na terenie Gminy Brzostek. Zamawiający wówczas wymaga aby Wykonawca wykazał czy posiada we wpisie działalności przewóz osób. Jeżeli nie posiada, wówczas Zamawiający żąda kopię umowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem, zawartej z podwykonawcą lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zapewniającej przewóz osób (dokumenty te będą wymagane przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą) ale wówczas Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wpisu w formularzu ofertowym i cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, informującego Zamawiającego o podwykonawcy. 4) Liczba godzin zajęć teoretycznych minimum 168 i praktycznych minimum 116, na odpowiednim do specyfiki szkolenia sprzęcie. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. 5) Program szkolenia ma być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. 6) Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminów końcowych według wymaganych przepisów prawa. 7) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: - ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, - badania profilaktyczne uczestników, niezbędne do specyfiki szkolenia, - organizację i przebieg szkolenia, - przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego, - opłata za przeprowadzenie egzaminu przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, - wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, - odzież ochronną, zawierająca logo Europejskiego Funduszu Społecznego w widocznym miejscu, która pozostanie własnością uczestnika po zakończeniu szkolenia, - niezbędne materiały szkoleniowe i sprzęt do praktycznej nauki, - 1 gorący, dwudaniowy posiłek (nie mniej niż: 1-danie: zupa 300ml, 2-danie danie: porcja mięsa lub ryba 150g, ziemniaki lub frytki 200g, zestaw surówek 150g) z napojem 200ml. w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, - stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, - wynajem sal do zajęć teoretycznych i placu do zajęć praktycznych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy (zajęcia odbywają się w salach wskazanych przez Wykonawcę), - wydanie imiennego zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i godzin trwania szkolenia, Książeczkę Operatora (wydana przez IMBiGS), Świadectwo Egzaminu (wydane przez IMBiGS: w języku polskim i innym języku do wyboru przez uczestnika szkolenia). CZĘŚĆ III PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY: 1) Szkolenie ma być realizowane dla od 7-11 uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego. 2) Termin realizacji: od 15 VI do 10 VII 2014 rok. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Brzostek. 4) Liczba godzin zajęć teoretycznych minimum 50 i praktycznych minimum 50 godzin. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. 5) Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania i organizacji pracy biurowej, praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, przepływu informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu, zagadnieniami prawnymi z zakresu prawa pracy, oraz zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych (m. in. fax, kserokopiarka, drukarka, skaner, urządzenia wielofunkcyjne, bindownice, niszczarki), jak również z modułem praktycznej obsługi komputera tj. programów biurowych, arkusza kalkulacyjnego i sieci internet. 6) Wykonawca w cenie kursu zapewnia: - ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, - organizację i przebieg szkolenia, - przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego/zaliczenia, - opłatę za egzamin/zaliczenie, - wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, - niezbędne materiały szkoleniowe oraz dostęp dla każdego uczestnika do samodzielnego stanowiska komputerowego (1 uczestnik=1 komputer), - 1 gorący, dwudaniowy posiłek (nie mniej niż: 1-danie: zupa 300ml, 2-danie danie: porcja mięsa lub ryba 150g, ziemniaki lub frytki 200g, zestaw surówek 150g) z napojem 200ml. w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, - stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, - wynajem sal spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy (zajęcia odbywają się w salach wskazanych przez Wykonawcę), - wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). CZĘŚĆ IV PROJEKTOWANIE I ARANŻACJA WNĘTRZ: 1) Szkolenie ma być realizowane dla 20 uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego. 2) Termin realizacji: od 20 V do 27 VI 2014 rok. 3) Miejsce realizacji szkolenia: miasto Brzostek 4) Liczba godzin zajęć teoretycznych minimum 40 i praktycznych minimum 60. 1 godzina zajęć to godzina zegarowa (60 min.) obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę 15 min. 5) Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych do wykonywania komponowania przestrzeni oraz aranżowania elementów wnętrza o określonym przeznaczeniu, modyfikacji, aranżacji, przebudowy i tworzenia od podstaw układów funkcjonalnych wnętrz (kuchni, pokojów, łazienki), nadawania stylu i indywidualnego charakteru projektowanym przestrzeniom, tworzenia dokumentacji projektowej i wykonawczej, kolor we wnętrzu - podstawy działania kolorem, fakturą i tkaniną. Materiały stosowane w aranżacji wnętrz. Podłogi - zasady doboru materiałów, jak rysować projekt. Oświetlenie- rodzaje i sposoby zastosowania, typy oświetlenia rodzaje opraw i źródeł światła, wpływ różnych typów oświetlenia na odbiór wnętrz- zasady i rozmieszczenie punktów oświetleniowych i inne. 6) Wykonawca w cenie szkolenia zapewnia: - ubezpieczenie uczestników od NNW na czas trwania szkolenia, - organizację i przebieg szkolenia, - opłatę za egzamin/zaliczenie, - przygotowanie i zorganizowanie egzaminu końcowego/zaliczenia, - wynagrodzenie wykładowców lub instruktorów, - niezbędne materiały szkoleniowe i do praktycznej nauki, - 1 gorący, dwudaniowy posiłek (nie mniej niż: 1-danie: zupa 300ml, 2-danie danie: porcja mięsa lub ryba 150g, ziemniaki lub frytki 200g, zestaw surówek 150g) z napojem 200ml. w każdym dniu szkolenia oraz w dniu egzaminu, - stały dostęp dla uczestników do wody mineralnej, kawy i herbaty, - wynajem sal spełniające wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy (zajęcia odbywają się w salach wskazanych przez Wykonawcę), - wydanie imiennego zaświadczenia zgodnego z § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r. poz. 186). Poszczególne szkolenia Wykonawca będzie realizował wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku. Wykonawca, będzie przeprowadzał szkolenia wyłącznie w wymiarze max. 8 godzin dziennie, w godz. od 8:00 do 16:00. Poszczególne szkolenia Wykonawca zrealizuje zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym przez Zamawiającego programem szkolenia, który dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Na pierwszych zajęciach Wykonawca jest zobowiązany zapoznać uczestników z programem szkolenia i przekazać im harmonogram. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji obecności uczestników szkolenia i niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej nieobecności lub rezygnacji uczestnika. Wykonawca zobowiązany jest wydać po ukończeniu szkolenia uczestnikom (1 egz.) i Zamawiającemu (1 egz.) zaświadczenia, świadectwa lub certyfikat zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o realizowanym szkoleniu na stronie internetowej www.inwestycjewkadry.info.pl. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia pomieszczeń, w których odbywa się szkolenie, materiałami otrzymanymi od Zamawiającego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązany jest odebrać potwierdzenie otrzymania przez uczestnika: a) materiałów szkoleniowych, b) odzieży roboczej (dotyczy części: I i II), c) gorącego posiłku w każdym dniu szkolenia i w dniu egzaminu/zaliczenia, d) zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zamawiający dopuszcza, iż uczestnicy mogą wziąć udział w łączonej grupie z innymi uczestnikami, jednakże warunkiem bezwzględnym jest uczestnictwo w zajęciach od początku trwania szkolenia. Zabrania się łączenia w trakcie trwania szkolenia. W zaistnieniu takiej sytuacji zleceniobiorca powinien wziąć pod uwagę, że jeśli inni uczestnicy posiadają korzystniejsze warunki, wówczas należy objąć dołączaną grupę uczestników tym samym wsparciem bez dodatkowych kosztów. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie uczestników szkoleń na grupy. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy powierzenia danych osobowych i przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego kursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.), zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do podpisania protokołu odbioru zamówienia po zakończenia szkolenia. Zamawiający ma prawo kontroli i oceny przebiegu oraz zgodności prowadzonego szkolenia na każdym jego etapie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgopsbrzostek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach