Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie zwanego dalej kursem dla grupy 12 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie zwanego dalej kursem dla grupy 12 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy i uczestniczących w projekcie systemowym Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Kurs jest współfinansowany przez Unię Europejską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania Kurs technolog robót wykończeniowych w budownictwie 1. Celem kursu jest uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy ogólnej, umiejętności lub kwalifikacji zawodowych w zawodzie technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani praktycznie i teoretycznie do realizacji zadań zawodowych związanych z wykańczaniem robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych), kładzeniem tynków zwykłych i cienkowarstwowych, wykonywaniem okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywaniem podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli, malowaniem techniką emulsyjną, klejową i olejną, montaż elementów wykończeniowych. 2. Liczba osób do przeszkolenia na kursie - 12 skazanych. 3. W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 4. Nabór kandydatów do udziału w kursie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 12 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 3 skazanymi. Lista uczestników kursu zostanie ustalona po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań lekarskich. 5. Kurs będzie prowadzony zgodnie z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216). 6. Osoba, która ukończy kurs otrzyma zaświadczenie wydane przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy. Potwierdzeniem odbioru zaświadczenia osoby, która opuściła jednostkę, będzie informacja o wysłaniu pocztą przez Zamawiającego zaświadczenia do skazanego. 7. Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 140 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 120 godzin. Koszt osobogodziny kursu należy obliczyć dzieląc koszt przeszkolenia jednego uczestnika przez liczbę godzin przypadającą na jednego uczestnika. 8. Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach między 8:30 a 16:30, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. 9. Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz wskazać miejsca, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1) odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe, skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 i 3 do Umowy. W przypadku przekazania skazanym podręcznika w załączniku nr 2 do Umowy należy wskazać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora. 2) sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: młot wyburzeniowy HM1304 1500W 1 szt., niwelator laserowy 1szt., bruzdownica 1 szt., przecinarka tarczowa 1szt., odkurzacz budowlany 1 szt., taczka spawana 3 szt., drabina rozst.-przyst.2x7 /3.14m/ 4 szt. wiertarko-wkrętarka aku. 14,4V 1 szt., wiertarka HR 2460 780W 2 szt., łopata 5 szt., łopata szpadel - 5 szt., kilof 2.5 kg 2 szt., mieszarka Collomix CX10 1 szt., szlifierka kątowa 2szt., Wiertarka HP 2050 720W 3 szt., szlifierka kątowa 2200W 1 szt., spawarka inwerter THF220 DC PLUS 1 szt., betoniarka bębnowa 100L ślimak 1 szt., młotek ślusarski 5000g 1 szt., przecinak ślusarski 6 szt. 3) materiały przeznaczone do praktycznej nauki zawodu, z zastrzeżeniem, że wartość tych materiałów nie może przekroczyć 40% ceny brutto kursu technolog robót wykończeniowych w budownictwie. Wykonawca zastosuje materiały uzgodnione z Zamawiającym. 4) napoje chłodzące w ilości 1,5 litra dziennie dla każdego uczestnika w trakcie zajęć praktycznych. 11. Zajęcia praktyczne będą odbywały się z materiałów zakupionych przez Wykonawcę. Każdy uczestnik kursu w ramach zdobywania umiejętności praktycznych musi uczestniczyć w następujących zajęciach praktycznych: 1) Wykonanie posadzki przemysłowej z betonu zbrojonego zacieranego maszynowo w miejscu wskazanym przez zamawiającego. Prace mają polegać na: a) przygotowaniu podłoża pod wykonanie posadzki, b) położeniu hydroizolacji w postaci folii, c) montażu odwodnienia, d) wykonaniu posadzki. Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 1,25 m2 posadzki przemysłowej. 2)Układanie płytek ceramicznych w miejscu wskazanym przez zamawiającego,polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod ułożenie płytek b) zagruntowaniu powierzchni, c) ułożeniu płytek ceramicznych, d) montaż muszli sedesowej i dolnopłuku e) położeniu fugi. Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 3 m2 powierzchni ułożonej płytkami ceramicznymi i jeden komplet muszli sedesowej z dolnopłukiem. 3) Malowanie podłoża farbą emulsyjną w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) przygotowaniu podłoża pod malowanie, b) zagruntowaniu powierzchni gruntem, c) malowaniu powierzchni farbą emulsyjną, Na każdego kursanta musi przypadać co najmniej 2 m2 powierzchni wykończonej malaturą. 4) Montaż drzwi wewnętrznych metalowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) demontażu istniejących drzwi, b) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż drzwi, c) montażu futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych, d) montażu drzwi, e) wykonaniu szpalet wokół futryn, Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 3 kompletami drzwi wraz z oprzyrządowaniem. 5) Montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych w miejscu wskazanym przez zamawiającego polegające na: a) demontażu istniejących drzwi, b) przygotowaniu otworu ściennego pod montaż drzwi, c) montażu futryny metalowej za pomocą pianki montażowej i dybli stalowych, d) montażu drzwi, e) wykonaniu szpalet wokół futryn Grupa 12-stu kursantów musi dysponować co najmniej 2 kompletami drzwi wraz z oprzyrządowaniem. 12. Po zakończeniu kursu Wykonawca przekaże na własność Zamawiającego wykonaną w trakcie kursu: 1) Posadzkę przemysłową położoną w trakcie kursu, 2) Okładzinę w postaci malatury, wykonaną w trakcie kursu, 3) Okładzinę w postaci ułożonych płytek ceramicznych wykonaną w trakcie kursu, 4) Drzwi wewnętrzne metalowe 3 szt. z oprzyrządowaniem, zamontowane w trakcie kursu, 5) Drzwi wewnętrzne aluminiowe 2 szt. z oprzyrządowaniem, zamontowane w trakcie kursu. 13. Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1) nadzorować i dbać o prawidłowy przebieg zajęć praktycznych, które muszą być realizowane zgodnie ze sztuką budowlaną i warunkami technicznymi dotyczącymi wykonania i odbioru robót, 2) dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas kursu, w szczególności dbać o utrzymanie w czystości stanowiska pracy, 3) konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 14. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs wykonać badania lekarskie o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie technolog robót wykończeniowych, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. 2) na czas realizacji kursu ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu i kadrę dydaktyczną. Koszt ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego lub kadry dydaktycznej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3) zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą osób odpowiednio przygotowanych do prowadzenia kursu, posiadających odpowiednie wykształcenie w zakresie tematyki prowadzonego kursu, 4) zapewnić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 5) prowadzić kurs zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, liczbę godzin, daty oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia. W przypadku zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach. 6) prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia: a) program nauczania, zawierający w szczególności nazwę formy kształcenia, czas trwania i sposób jej organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kształcenia, b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) protokół z egzaminu, jeżeli taki zostanie przeprowadzony, d) rejestr wydanych zaświadczeń. 7) przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą jakość kursu, 8) prowadzić wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów do prowadzenia zajęć praktycznych, 9) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, która powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006, nr 31 poz. 216), 10) systematycznie prowadzić: dziennik, imienne listy obecności uczestników kursu, na których potwierdzana będzie obecność własnoręcznym podpisem długopisem koloru niebieskiego lub zielonego oraz ewidencję czasu pracy wykładowców, 11) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia realizacji umowy kserokopie (podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych: a) dziennik zajęć, b) protokół z egzaminu, jeżeli taki został przeprowadzony, c) listy obecności uczestników kursu, d) ewidencję czasu pracy wykładowców, e) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, f) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej, materiałów szkoleniowych oraz piśmienniczych wg Załącznika nr 2 i nr 3 do Umowy, g) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu wg Załącznika nr 4 do Umowy, h) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, i) wykaz poniesionych wydatków określonych w kosztorysie kursu na zakup materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu. j) materiały dydaktyczne (materiały szkoleniowe, skrypt lub podręcznik, prezentacje).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach