Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu kucharza zwanego dalej kursem dla grupy 14 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Sandomierska 41
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57 , fax. 0-14 681-56-59
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Sandomierska 41 41
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 681-56-56, 681-56-57, fax. 0-14 681-56-59
    REGON: 00078295900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursu kucharza zwanego dalej kursem dla grupy 14 skazanych, odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Dębicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs kucharza - CPV 80530000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis jego wykonania Kurs kucharza 1. Celem kursu jest uzyskanie wiedzy i umiejętności zawodowych w zawodzie kucharz. Uczestnicy kursu powinni zostać przygotowani do realizacji zadań zawodowych związanych z organizowaniem produkcji gastronomicznej, wykonywaniem różnymi technikami i metodami potraw, ciast, napojów, deserów, dobieraniem i posługiwaniem się narzędziami i sprzętem zmechanizowanym stosowanym w gastronomii, ocenianiem jakościowym surowców, półproduktów i gotowych potraw, dobieraniem surowców i półproduktów do produkcji kulinarnej, przechowywaniem środków spożywczych oraz przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Liczba osób do przeszkolenia na kursie - 14 skazanych. 3. W przypadku nie przystąpienia skazanego do kursu lub nieukończenia kursu, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie zmniejszone o liczbę osobogodzin kursu, w których skazany nie uczestniczył. Zamawiający zastrzega, że w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie przed ukończeniem 20% zajęć, bądź nie przystąpienia skazanego do kursu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce nowego skazanego z listy rezerwowej, który zobowiązany będzie realizować obowiązki uczestnika kursu na zasadach określonych w specyfikacji. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi kursu przewidzianego dla jednej osoby. 4. Nabór kandydatów do udziału w kursie przeprowadzi Zamawiający, który skieruje na kurs 14 skazanych oraz dodatkowo przygotuje listę rezerwową z 3 skazanymi. Lista uczestników kursu zostanie ustalona po przeprowadzeniu przez Wykonawcę badań lekarskich. 5. Kurs będzie prowadzony zgodnie z Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216). 6. Osoba, która ukończy kurs otrzyma zaświadczenie wydane przez Wykonawcę zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 nr 31 poz. 216) oraz potwierdzi jego odbiór własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 4 do Umowy. Potwierdzeniem odbioru zaświadczenia osoby, która opuściła jednostkę, będzie informacja o wysłaniu pocztą przez Zamawiającego zaświadczenia do skazanego. 7. Liczba godzin dydaktycznych - łączna liczba godzin zajęć teoretycznych i praktycznych powinna wynosić 130 godzin dydaktycznych dla każdego uczestnika (1 godzina dydaktyczna to 45 minut). W tym zajęcia teoretyczne powinny obejmować 20 godzin, zajęcia praktyczne powinny obejmować 110 godzin. Koszt osobogodziny kursu należy obliczyć dzieląc koszt przeszkolenia jednego uczestnika przez liczbę godzin przypadającą na jednego uczestnika. 8. Kurs powinien odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach między 8:30 a 16:30, za wyjątkiem świąt, nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie z zastrzeżeniem, że w godzinach od 13:00 do 14:00 uczestników kursu obowiązuje przerwa obiadowa. 9. Miejsce przeprowadzenia zajęć praktycznych i teoretycznych - Zakład Karny w Dębicy, ul. Sandomierska 41, 39-200 Dębica. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, pomieszczenia kuchni, w których odbywać się będą zajęcia praktyczne. 10. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu: 1) odzież ochronną oraz materiały szkoleniowe, skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek, których odbiór każdy uczestnik potwierdzi własnoręcznym podpisem na liście stanowiącej załącznik nr 2 i 3 do Umowy. W przypadku przekazania skazanym podręcznika w załączniku nr 2 do Umowy należy wskazać nr ISBN lub tytuł publikacji i jej autora. 2) sprzęt i narzędzia niezbędne do przeprowadzenia tego rodzaju kursu. Zamawiający udostępni uczestnikom kursu sprzęt oraz narzędzia zakupione z dofinansowania projektu: zestaw kociołków przechylnych elektrycznych ZE6 - 1szt., napęd z przystawką do mielenia mięsa i przystawką do rozdrabniania jarzyn - 1 szt., garnek z pokrywką Special Line poj. 52 l. - 7 szt., kuchnia elektryczna 6 płytowa 1 szt., ręczna ostrzałka do noży - 1szt., szczypce cukiernicze - 5 szt. 3) materiały, surowce oraz środki czystości (worki na odpady, preparaty do mycia naczyń, rąk, maszyn i powierzchni roboczych, ręczniki papierowe, myjki, ścierki), które będą zużywane podczas zajęć praktycznych z zastrzeżeniem, że wartość tych materiałów nie może przekroczyć 40% ceny brutto kursu kucharza. 4) napoje chłodzące w ilości 1,5 litra dziennie dla każdego uczestnika w trakcie zajęć praktycznych. 11. Podczas prowadzenia zajęć praktycznych Wykonawca będzie zobowiązany: 1) nadzorować i dbać o prawidłowe wykonanie prac w ramach zajęć praktycznych 2) dbać o zapewnienie ładu i porządku podczas kursu, w szczególności dbać o utrzymanie w czystości stanowiska pracy, 3) konsultować z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego wszelkich uwag, spostrzeżeń i problemów wynikających podczas trwania kursu. 12. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) przed rozpoczęciem kursu, kandydatom na kurs wykonać badania lekarskie o których mowa w § 35 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych. Badanie musi zostać przeprowadzone na terenie Zakładu Karnego w Dębicy. Uzyskanie zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której uczestnik kursu uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia przedmiotowego kursu, jest warunkiem przyjęcia skazanego na kurs. W przypadku zaistnienia przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia nauki na kursie kucharza, na badanie lekarskie zostanie skierowany skazany z listy rezerwowej. 2) na czas realizacji kursu ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków wszystkich uczestników kursu i kadrę dydaktyczną. Koszt ubezpieczenia pokrywa Wykonawca. W przypadku zaistnienia wypadku powstałego z udziałem skazanego lub kadry dydaktycznej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji wypadku oraz do podjęcia niezbędnych działań celem zrealizowania wszystkich uprawnień wynikających z ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. 3) zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą osób odpowiednio przygotowanych do prowadzenia kursu, posiadających odpowiednie wykształcenie w zakresie tematyki prowadzonego kursu, 4) zapewnić nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, 5) prowadzić kurs zgodnie z programem i harmonogramem stanowiącymi integralną część umowy. Harmonogram kursu Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Harmonogram kursu powinien zawierać m.in.: nazwę kursu, miejsce prowadzonych zajęć, podział na zajęcia teoretyczne i praktyczne, liczbę godzin, daty oraz godziny w jakich będą odbywać się poszczególne zajęcia. W przypadku zmiany harmonogramu, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia na piśmie Zamawiającego o wprowadzonych zmianach. 6) prowadzić odrębną dokumentację przebiegu kształcenia: a) program nauczania, zawierający w szczególności nazwę formy kształcenia, czas trwania i sposób jej organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposób sprawdzania efektów kształcenia, b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych, c) protokół z egzaminu, jeżeli taki zostanie przeprowadzony, d) rejestr wydanych zaświadczeń. 7) przeprowadzić wśród uczestników ankietę końcową oceniającą jakość kursu, 8) prowadzić wykaz poniesionych kosztów na zakup materiałów do prowadzenia zajęć praktycznych, 9) stosować w dokumentacji kursu jednoznacznego określenia formy kształcenia, która powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006, nr 31 poz. 216), 10) systematycznie prowadzić: dziennik, imienne listy obecności uczestników kursu, na których potwierdzana będzie obecność własnoręcznym podpisem długopisem koloru niebieskiego lub zielonego oraz ewidencję czasu pracy wykładowców, 11) dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia realizacji umowy kserokopie (podpisane na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pracownika) lub oryginały niżej wymienionych dokumentów z uwzględnieniem zasad ochrony danych osobowych: a) dziennik zajęć, b) protokół z egzaminu, jeżeli taki został przeprowadzony, c) listy obecności uczestników kursu, d) ewidencję czasu pracy wykładowców, e) ankiety końcowe oceniające jakość kursu, f) listy potwierdzające odbiór odzieży ochronnej, materiałów szkoleniowych oraz piśmienniczych wg Załącznika nr 2 i nr 3 do Umowy, g) listę potwierdzającą odbiór dokumentu ukończenia kursu wg Załącznika nr 4 do Umowy, h) dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników kursu oraz potwierdzenie dokonania opłaty z tego tytułu, i) wykaz poniesionych wydatków określonych w kosztorysie kursu na zakup materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu. j) materiały dydaktyczne (materiały szkoleniowe, skrypt lub podręcznik, prezentacje).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach