Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie ogłasza przetarg
- Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Poznańska 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2730095 , fax. 63 2730672
- Data zamieszczenia: 2013-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie
ul. Poznańska 1 1
62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
tel. 63 2730095, fax. 63 2730672
REGON: 00373041400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ ZAWODOWYCH DLA BEZROBOTNYCH Z TERENU GMINY KŁODAWA W FORMIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ W ZAKRESIE PROJEKTU SYSTEMOWEGO Z EFS POKONAMY TRUDNOŚCI WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO POKL, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje organizację i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach projektu systemowego Z EFS pokonamy trudności współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL, priorytet VII Promocja integracji społecznej, działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodawie w ramach 4 oddzielnych zadań. 2. Szkolenia zostaną przeprowadzone każdorazowo dla bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach 4 odrębnych zadań. 3. Zakres rzeczowy w ramach poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1) Zadanie Nr 1 - Kurs operatora wózków widłowych - w wymiarze min. 60 godzin teorii i praktyki w celu przygotowania bezrobotnych do uzyskania kwalifikacji w zawodzie operatora wózków widłowych, 2) Zadanie Nr 2 - Kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych - w wymiarze min. 60 godzin teorii i praktyki w celu przygotowania bezrobotnych do uzyskania umiejętności opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych, 3) Zadanie Nr 3 - Kurs przyuczający do prac murarskich - w wymiarze min. 60 godzin teorii i praktyki w celu przygotowania bezrobotnych do uzyskania umiejętności wykonywania prostych prac murarskich, 4) Zadanie Nr 4 - Kurs kosmetyczny - w wymiarze 60 godzin teorii i praktyki w celu przygotowania bezrobotnych do uzyskania umiejętności kosmetyczki w stopniu określanym w ogólnie dostępnych ofertach szkoleniowych. 4. Liczba bezrobotnych określona w ramach poszczególnych zadań ma charakter szacunkowy i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do jej ograniczenia. 5. Wykonawca zapewni bezrobotnym uczestniczącym w szkoleniach codzienne wyżywienie (poczęstunek, dwudaniowy obiad, kawa, herbata, woda, soki, słodycze) kwalifikowane jako usługi dostarczania posiłków. 6. Usługi szkoleniowe objęte przedmiotem zamówienia zostaną przeprowadzone odpowiednio na terenie Powiatu Kolskiego lub w miejscu wskazanym przez wybranego Wykonawcę. 7. Wykonawca szkolenia otwartego realizowanego w ramach projektu jest zobowiązany do rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji w ww. bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym w ramach Projektu nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez WUP. 8. Wymiernym efektem uczestnictwa w projekcie będzie uzyskanie certyfikatu zawodowego, umożliwiającego podjęcie pracy na otwartym rynku pracy oraz otrzymanie uprawnień w ramach poszczególnych zawodów. 9. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają odpowiednio do przedmiotu zamówienia następujące wymagania merytoryczne: 1) są wpisani do ewidencji prowadzonej przez właściwą jednostkę samorządu terytorialnego, albo prowadzą działalność oświatową nie obejmującą prowadzenia szkoły lub placówki na podstawie przepisów o prowadzeniu działalności gospodarczej, 2) sporządzą dokumentację, która będzie obejmować: programy nauczania, dzienniki zajęć, listy obecności, protokoły z przebiegu egzaminów, rejestry wydanych świadectw i zaświadczeń oraz inną niezbędną dokumentację potrzebną do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 3) wystawią świadectwa lub zaświadczenia o ukończeniu kursów, 4) zapewniają warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie trwania szkolenia, 5) zapewnią salę do prowadzenia zajęć teoretycznych, 6) zapewnią odpowiednie wyposażenie techniczno - dydaktyczne: a) sala wyposażona w podstawowy sprzęt dydaktyczny m.in. komputery oraz niezbędne materiały dydaktyczne do prowadzenia wykładów, b) wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie i przyuczenie się do pracy w zakresie będącym przedmiotem szkolenia. 10. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony został w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 11. Szczegółowy sposób wykonania zamówienia publicznego opisany został w druku PROJEKT UMOWY. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje w ramach poszczególnych zadań składających się na przedmiot zamówienia publicznego obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE KURSU PN. SEKRETARKA - ASYSTENTKA Z NAUKĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Dodano: 2016-07-27 - brukarz
Dodano: 2016-06-22 - Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia 3 szkoleń dla 30 osób bezrobotnych
Dodano: 2016-06-13 - Sprzedawca sklepu wielkopowierzchniowego
Dodano: 2016-06-09 - spawanie metodą MAG i TIG
Dodano: 2016-06-09 - PRZEPROWADZENIE KURSÓW: ZADANIE NR 1: KURS PN. KADRY-PŁACE ZADANIE NR 2: KURS PN. MAŁA KSIĘGOWOŚĆ
Dodano: 2016-06-08 - Sprzedawca sklepu wielkopowierzchniowego
Dodano: 2016-06-01 - Magazynier z obsługą komputera i uprawnieniami na obsługę wózka jezdniowego i wymianą butli gazowej
Dodano: 2016-05-30 - Magazynier z obsługą komputera i uprawnieniami na obsługę wózka jezdniowego i wymianą butli gazowej
Dodano: 2016-05-25 - Operator koparko ładowarki wszystkie typy klasa III
Dodano: 2016-05-19