Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń, treningów, warsztatów i specjalistycznych konsultacji indywidualnych na potrzeby projektu POKL Twój krok do lepszego jutra, realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej

Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0077 4169950 , fax. 077 4169952
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu
    ul. Robotnicza 12 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 0077 4169950, fax. 077 4169952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń, treningów, warsztatów i specjalistycznych konsultacji indywidualnych na potrzeby projektu POKL Twój krok do lepszego jutra, realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń, treningów, warsztatów i specjalistycznych konsultacji indywidualnych na potrzeby projektu POKL Twój krok do lepszego jutra, realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji poprzez ośrodki pomocy społecznej. Zadanie obejmuje przeprowadzenie: 1) Treningów i warsztatów podnoszących umiejętności i kompetencje społeczne dla grup nie przekraczających 15 osób, w tym: a) kreatywne organizowanie zabaw dla dzieci (20 godzin), b) kurs rękodzieła użytkowego-tworzenie ozdób i dekoracji (24 godziny), c) trening umiejętności społecznych (20 godzin), d) zarządzanie czasem własnym oraz budżetem domowym (20 godzin), e) warsztaty aktywnego poszukiwania pracy (20 godzin) f) terapia zwalczania agresji i konstruktywnego rozwiązywania konfliktów (20 godzin), g) jak ciekawie i efektywnie spędzić wolny czas z dzieckiem (20 godzin), h) trening społeczny- aktywne działanie w zespole (20 godzin), 2) Czterech treningów i warsztatów poświęconych usuwaniu psychologicznych skutków przebywania w sytuacjach zagrożenia dla ofiar skutków powodzi (20 godzin). 3) Dziewięciu spotkań społeczno - edukacyjnych dla grup nie przekraczających 15 osób (18 godzin). 4) Jednego spotkania edukacyjnego z udziałem psychologa i pedagoga dla osób dotkniętych skutkami powodzi (4 godziny). 5) Zapewnienie cateringu (obiad, kawa, herbata, napoje, ciasto) dla uczestników prowadzonych zajęć. 6) Zapewnienie pomieszczenia niezbędnego do przeprowadzenia zajęć. 7) Zapewnienie indywidualnego poradnictwa (psycholog, pedagog) dla osób dotkniętych skutkami powodzi - 60 godzin. 8) Zapewnienie poradnictwa i wsparcia indywidualnego i grupowego w zakresie podniesienia kompetencji życiowych (prawnik, doradca zawodowy, psycholog, pedagog, terapeuta)-360 godzin dyżurów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób i terminy jego realizacji określa załącznik do wzoru umowy pn. Szczegółowy opis przedmiotu umowy. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach projektu systemowego pn. Twój krok do lepszego jutra realizowanego przez MOPS w Brzegu. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy oraz sposób i terminy jej realizacji określa Szczegółowy opis przedmiotu umowy, stanowiący załącznik do wzoru umowy. Zamawiający oświadcza, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy udziale osób/trenerów wskazanych w ofercie w załączniku: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ewentualna zmiana składu osobowego zespołu trenerów, a w szczególności dodanie nowych trenerów może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby które posiadają nie niższe kwalifikacje i doświadczenie. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem techniczno-organizacyjnym, kadrowym, finansowym oraz uprawnieniami, wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na należyte zrealizowanie przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem terminów oraz z najwyższą starannością, efektywnością oraz zgodnie z najlepszą praktyką i wiedzą zawodową. Przedmiot umowy zostanie wykonany w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010r., zgodnie z załącznikiem do wzoru umowy oraz po zatwierdzeniu: Informacji po wykonaniu usługi szkoleniowej. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy określa załącznik do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązuje się poinformować Zamawiającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia ich zaistnienia, w formie pisemnej o wszelkich istotnych okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. Jeżeli okoliczności, o których mowa, uniemożliwią Wykonawcy prawidłowe lub terminowe wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym. Strony mogą dokonać zmiany szczegółowych terminów realizacji szkoleń w przypadku zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany tych terminów. Odpowiedzialność za niezrealizowanie przedmiotu umowy w terminach określonych w załączniku do umowy jest wyłączona w przypadku, gdy niewykonanie jest następstwem działania siły wyższej. W terminie do 5 dni roboczych po zakończeniu szkolenia Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu Informację po wykonaniu usługi szkoleniowej oraz dokumentację szkolenia obejmującą: dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne, listy obecności - w tym odbioru materiałów szkoleniowych, certyfikatów. W terminie pięciu dni roboczych od dnia doręczenia Zamawiającemu Informacji oraz dokumentacji szkolenia Zamawiający zatwierdzi Informację oraz dokumentację bez uwag albo zgłosi Wykonawcy listę swoich uwag. W terminie pięciu dni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu skorygowaną Informację oraz dokumentację szkolenia, a Zamawiający w terminie trzech dni roboczych zatwierdzi te dokumenty, o ile wszystkie jego uwagi zostaną uwzględnione. Jeżeli Wykonawca przedłoży Informację w terminie wynikającym z § 5 ust. 1 wzoru umowy, albo w dodatkowym terminie zgodnie z § 5 ust. 3 wzoru umowy, przyjmuje się, że nie pozostaje w zwłoce w jego wykonaniu. W przypadku gdy Wykonawca nie zrealizuje uwag w terminie określonym w § 5 ust. 3 wzoru umowy, przyjmuje się, że pozostaje w zwłoce od dnia odpowiadającego końcowi terminu przekazania informacji zgodnie z § 5 ust. 1 wzoru umowy. Jeżeli w terminie określonym w § 5 ust. 2 wzoru umowy Zamawiający nie zatwierdzi Informacji lub nie zgłosi uwag, zatwierdzenie Informacji uważa się za dokonane. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych, do których uzyskał dostęp w toku realizacji umowy, na zasadach określonych ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późn. zm.). Wykonawca oświadcza, że wszelkie przedmioty prawa autorskiego (dalej: opracowania) wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu umowy (np. program szkoleń, materiały szkoleniowe) stanowić będą przedmiot wyłącznych autorskich praw majątkowych Wykonawcy. Wykonawca zachowuje pełne prawa autorskie do tych opracowań i upoważnia Zamawiającego do ich użycia (przetwarzania, utrwalania, zwielokrotniania dowolną techniką, wprowadzania do pamięci komputera) wyłącznie w związku z realizacją projektu systemowego pn.Twój krok do lepszego jutra. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu umowy. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia każdorazowo pełnej informacji na temat stanu realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca jest obowiązany udzielić Zamawiającemu wszelkich informacji niezbędnych do oceny należytego wykonywania przedmiotu umowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: 1.W przypadku niedotrzymania któregokolwiek z terminów określonych w załączniku do umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem § 3 ust. 5 wzoru umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2% wartości łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy, za każdy dzień zwłoki. 2.W przypadku zwłoki przekraczającej 14 dni, Zamawiający może od umowy odstąpić. 3.Zamawiający może odstąpić od umowy, jeżeli Wykonawca mimo trzech pisemnych upomnień Zamawiającego nie będzie wywiązywał się z postanowień umowy, co będzie miało istotny wpływ na przebieg jej realizacji. 4.Odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn określonych w § 9 ust. 2 i 3 wzoru umowy, może nastąpić w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5.W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w okolicznościach określonych w § 9 ust. 2 i 3 wzoru umowy Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 10% wartości łącznego wynagrodzenia brutto, określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy. 6.Kary umowne mogą być potrącane przez Zamawiającego z faktur wystawionych przez Wykonawcę. 7.Zamawiający może odstąpić od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 8.W przypadkach, o których mowa w §9 ust. 7 wzoru umowy odstąpienie od umowy następuje bez wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, a Wykonawca otrzyma jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej, pod rygorem nieważności i zawiera uzasadnienie. 9.W przypadku opóźnień w dokonaniu płatności na rzecz Wykonawcy, nie wynikających z przyczyn Zamawiającego, Wykonawca nie będzie naliczał Zamawiającemu odsetek ustawowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach