Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni przeprowadzane w ramach projektu Wiatr w żagle współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- księgowość komputerowa; kurs komputerowy ECDL; asystent handlowy z obsługą kasy fiskalnej, podstawą obsługi komputera i profesjonalną obsługą klienta; pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim i obsługą komputera;magazynier z obsługą wózków jezdniowych/.

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Wojska Polskiego 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6111051 , fax. 014 6111051
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
    ul. Wojska Polskiego 3 3
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 6111051, fax. 014 6111051
    REGON: 85176962900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-bochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń /Szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni przeprowadzane w ramach projektu Wiatr w żagle współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- księgowość komputerowa; kurs komputerowy ECDL; asystent handlowy z obsługą kasy fiskalnej, podstawą obsługi komputera i profesjonalną obsługą klienta; pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim i obsługą komputera;magazynier z obsługą wózków jezdniowych/.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bochni, w ramach projektu Wiatr w żagle realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Bochni w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie składa się z 6 części tj.część I Księgowość komputerowa dla 10 osób. Liczba godzin zajęć-nie mniej 230 godzin (140 godzin zajęć praktycznych), zakres szkolenia:ogólne zasady księgowości,rachunkowość,elementy prawa pracy,obsługa programów finansowo-księgowych PŁATNIK,SYMFONIA,OPTIMA,rozliczenia z ZUS i US, prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów; część II Kurs komputerowy ECDL dla 10 osób. Liczba godzin zajęć-nie mniej niż 220 godzin (145 godzin zajęć praktycznych), zakres szkolenia:podstawy technik informatycznych,użytkowanie komputerów, przetwarzanie tekstów,arkusze kalkulacyjne, bazy danych, grafika menadżerska oraz prezentacyjna,usługi w sieciach informatycznych: część III Grafik komputerowy dla 10 osób. Liczba godzin zajęć-nie mniej niż 180 godzin (30 Corel Draw, 60 Adobe Photoshop, 90 AutoCAD); część IV Asystent handlowy z obsługą kasy fiskalnej,podstawą obsługi komputera i profesjonalną obsługą klienta dla 10 osób. liczba godzin zajęć-nie mniej niż 190 godzin (115 godzin zajęć praktycznych), zakres szkolenia:podstawy obsługi komputera, obsługa programu CDN Optima, obsługa klienta,techniki sprzedaży,obsługa kas fiskalnych; część V Pracownik administracyjno-biurowy z językiem angielskim i obsługą komputera dla 15 osób. Liczba godzin zajęć-nie mniej niż 360 godzin (220 godzin zajęć praktycznych),zakres szkolenia:elementy administracyjno-biurowe,podstawy obsługi komputera, obsługa programu Symfonia Premium, obsługa klienta, techniki sprzedaży;część VI Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla 10 osób. Liczba godzin zajęć- nie mniej niż 115 godzin (70 godzin zajęć praktycznych), zakres szkolenia: obsługa komputera, obsługa programów magazynowych (firma++, Subiekt), obsługa wózka jezdniowego podnośnikowego, zasady poprawnego przechowywania materiałów, przepisy Bhp i ppoż w magazynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający zawiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wyznaczono pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagane jest złożenie dokumentu, z którego wynika sposób reprezentowania wykonawcy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje kadry dydaktycznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup-bochnia.pl/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=39
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach