Przetargi.pl
Dostawa dwóch specjalistycznych ambulansów wraz z wyposażeniem na potrzeby specjalistycznych i podstawowych zespołów ratownictwa medycznego, Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach w ramach PO I i Ś PRIORYTET: XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia DZIAŁANIE: 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-100 Proszowice, ul. Kopernika 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3865105 , fax. 012 3865258
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kopernika 13 13
    32-100 Proszowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3865105, fax. 012 3865258
    REGON: 00030059300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch specjalistycznych ambulansów wraz z wyposażeniem na potrzeby specjalistycznych i podstawowych zespołów ratownictwa medycznego, Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach w ramach PO I i Ś PRIORYTET: XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia DZIAŁANIE: 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dwóch specjalistycznych ambulansów wraz z wyposażeniem na potrzeby specjalistycznych i podstawowych zespołów ratownictwa medycznego, Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach w ramach PO I i Ś PRIORYTET: XII Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia DZIAŁANIE: 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego. I - szy ambulans: Pojazd bazowy: I wyposażenie: 1)nosze główne, 2)krzesło kardiologiczne, 3)materac próżniowy, 4)defibrylator, 5)ssak przenośny, bateryjny, 6)ssak mechaniczny, 7)zestaw kołnierzy do unieruchomienia kręgosłupa szyjnego II - gi ambulans: Pojazd bazowy: II wyposażenie: 1)nosze główne, 2)krzesło kardiologiczne, 3)materac próżniowy, 4)ssak mechaniczny,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który: 1.wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej dwie dostawy, polegające na dostawie ambulansu typu C wraz z wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 300 tys. każda, 2.spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych) dostaw- wykaz powienien zawierać wartość dostaw (brutto), przedmiot, dat ich wykonania oraz odbiorców; 4)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 dostawy zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3), zostały wykonane należycie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: pkt 2) składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.proszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach